Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Sõltub elektrimootorist.
Tegelikult polegi elektrimootoril vaja N mitte kuhugi ühendada, sest ta on sümmeetrilise koormusega. Kui on mähiste keskpunkt eraldi välja toodud siis võib sinna 5 juhtme korral ühendada. Tüüpjuhend on hoopis sedasi, et tegelikult võib täiesti julgelt kasutada vaid 4 soonelist juhet mis koosnevad faasidest L1, L2, L3 ja PE (või PEN või null). PE (PEN, null) ühendatakse kere külge ja faasid igaüks nii kuidas vaja (kas kolmnurka või tähte).
Sai EE elektrikuga räägitud ja homme läheb peaautomaadi vahetuseks ja lisaks veel kaablid peaautomaadist arvestisse, ühesõnaga kõik mis on plommitud. Eks näeb, kui palju töö maksma läheb.
Seda ma vaatasin jah, aga too elektrik rääkis, et neil on tunnihind ja arvas, et saab tunniga tehtud ka. Peakaitsme vahetuse hind äkki kehtib ainult siis, kui tellid peakitsme vahetuse ja muud teha ei taha?
Vahet pole ka, sest ära tuleb nagunii teha, siis jälle tükiks ajaks muretu.
Nüüd peaautomaat vahetatud ja ka kilbis vanad kaablid kõik asendatud uutega, nüüd siis terve kilp renoveeritud. Kohal käisid kaks soliitset härrat, kes tegid töö väga korralikult ja nendega sai juttugi räägitud. Töö ei läinud üllatuseks maksma üldsegi palju, kui arvestada EE kodukal olevaid hindu. Materjalid on neil tõesti parema hinnaga, kui poes. Näiteks C 25A automaat ainult 100 eeku ja 30 senti. Minu poolt siis võib teema ära lõpetada ja tänud kõigile kes infot jagasid
Tuttav möllas kunagi ühe lühises harukarbi kallal. Ühendas kaablid ära, isoleeris otsad korralikult ja voolu sisselülitamisel lõi automaadi kohe välja. Siis vaatas asja üle ja kõik on nii nagu peab. Pani kokku tagasi ja jälle lühis. Mõõtis ja vaatas veel palju kordi, ikka lühises. Lõpuks avastas, et isoleerteip mida ta kasutas andis voolu läbi, nii naljkas ja imelik, kui see ka tundub
Siis pole ime, kui auto rehvid natuke voolu juhivad
Ju siis teip kehva. Ega mitte ometi see tekstiili baasil tehtud nõuka aegne hall? Aga üldiselt peaksid tänapäeval elektri valdkonnas kasutatavad teibid ikka suht heade isoleeromadustega olema. Läbi naljalt ei löö. Pigem on kuskil märkamatuks jäänud vigastus. Aga kui teip juba nö "läbi hakkab andma", siis peaks see visuaalselt näha olema.
Aeg on energiahulk, mis jääb põhjuse ja tagajärje vahele.
Küsiks veel automaatkorkide kohta ka natuke. Elfas on müügil sellised http://www.elfaelektroonika.ee/artnr...automatic-fuse , aga miks need nii kallid on? Teistes poodides on silma jäänud hinnavahemiksu nii 50-100 eeku tükk. Kas need automaatkorgid on sama pädevad asjad, kui automaatkaiselülitid, või on lihtsalt korduv kasutatav kork.
Küsiks veel automaatkorkide kohta ka natuke. Elfas on müügil sellised http://www.elfaelektroonika.ee/artnr...automatic-fuse , aga miks need nii kallid on? Teistes poodides on silma jäänud hinnavahemiksu nii 50-100 eeku tükk. Kas need automaatkorgid on sama pädevad asjad, kui automaatkaiselülitid, või on lihtsalt korduv kasutatav kork.
Elfas ongi kallid vidinad, seda ju ammu räägitud. Elektrivärki soeta ikka elektrikaupade müügiga tegelevast kauplusest, mitte elektrooniktroonikakomponentidega kauplevast.
Aeg on energiahulk, mis jääb põhjuse ja tagajärje vahele.
Kui sa odavama otsa automaatkorke osta kavatsed, siis klõpsuta neid kaupluses vähemalt paarkümmend korda sisse-välja, enamus viletsamaid peaks selle peale ära lagunema.
Sellist tüüpi ma pole, kes kõige odavamt asja ostma hakkab, aga hinna vahe on teiste poodidega võrreldes väga suur.
Kas automaatkork on omadustelt muidu sarnane nagu automaatlüliti?
Automaatlüliti on ikka oluliselt töökindlam, juba neid kontaktühendusi on vähem (pole kaitsmepesa) ja nii kergelt lagunema ei kipu kui automaatkorgid. Automaatkorgid on lihtsalt mugav võimalus sulavkaitsme asendamiseks.
Comment