Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Elektrimootori ühendamine

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Elektrimootori ühendamine

    Tere

    Olen uus siin foorumis. Sai leitud üks vana pump, mille on 220/380 0,45 kw mootor ja sooviksin selle tööle panna 220 voldi pealt. Kokku on 6 klemmi tähistustega W2 U2 V2 U1 V1 W1, kolm neist on omavahel sillatud. Pistikust tuleb kolm juhet, pruun, sinine ja kollane rohelise triibuga. Mis klemmidele tuleb need juhtmed ühendada ja kas oleks vaja veel mingit kondensaatorit(ja kui suur see olema peaks) või saab ka ilma hakkama?


    Ette tänades
    Ingmar

    #2
    Vs: Elektrimootori ühendamine



    Soovitaks seda kolmandat skeemi. C2 võib ka olemata olla, kasutatakse kui mootoril raske käivitus. C2 on kuni 1.5...2x suurem kui C1.
    U V W on mootori mähised ja 1 ning 2 konkreetse mähise algus ja lõpp. Sul ilmselt nr 2 otsad kokku ühendatud (sillatud)? Sellisel juhul päästa üks ots neist lahti (suvaline) ja...



    Kollaroheline soon käib korpuse külge.

    Ei saanud aru? Jäta siis parem mootor heaga rahule.

    Comment


      #3
      Vs: Elektrimootori ühendamine

      Ammendav ja piisav vastus olemas. Kleepuvaks.
      viimati muutis kasutaja vasaraonu; 10 m 2018, 19:38.
      Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

      Comment


        #4
        Vs: Elektrimootori ühendamine

        On ajalooline metallitreipink. Päritolult arvatavasti sõjatrofee vms. Mis mootor see võiks olla ja kuidas käima saada?

        Click image for larger version

Name:	20200615_190504.jpg
Views:	1
Size:	195,0 KB
ID:	872758

        Click image for larger version

Name:	20200615_190520.jpg
Views:	1
Size:	194,5 KB
ID:	872759
        viimati muutis kasutaja Scott; 16 m 2020, 06:25. Põhjus: kujundus
        Хоть я сразу не понял что это, ну почуствовал что для полного счастья это как раз вот уменя не хватало.

        Comment


          #5
          Vs: Elektrimootori ühendamine

          Tirisin päevavalguse kätte ja avastasin mootoril harjad. E ja A vahel näitas tester takistust. B, F ja sinise isoleeriga lapitud mootori korpusest väljaulatuv juhtmejupp justkui üheski kombinatsioonis millegagi ühenduses pole. E ja A peale võrgupinge ühendamisel hakkas mootor tööle. Esmamulje põhjal kõik normaalne. Esialgu siis jäävad saladuseks kontaktide B ja F otstarve ja see kas ja kuidas mootori pöörlemissuunda muuta saab. Treipingi mootor võiks ju tagurpidi ka käia, aga tegemist muidugi väga vana asjaga, mine tea. Pingi esiküljel on tavaline mustast eboniidist 60ndate valgustuse lüliti, millega siis midagi on kunagi lülitatud.
          Хоть я сразу не понял что это, ну почуствовал что для полного счастья это как раз вот уменя не хватало.

          Comment


            #6
            Vs: Elektrimootori ühendamine

            Julge hundi rind on rasvane. Katsu et siis tuliseks ei lähe.

            Käigukast on? A ja B võiks olla mingi ühenduskombinatsioon kiiruse valikuks.

            Seal isoleeri taga võib mingi pidurilaadne asi olla.
            Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

            Comment


              #7
              Vs: Elektrimootori ühendamine

              Ülekande muutmine käib sellel aparaadil rihma ümbertõstmisega erinevatele vahevõllil olevatele rullikutele. Kolm käiku. Seanahast rihmad kusjuures.
              Хоть я сразу не понял что это, ну почуствовал что для полного счастья это как раз вот уменя не хватало.

              Comment

              Working...
              X