Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Tühijooksu pinge ei tähenda siin midagi. Trafo sisetakistust tuleb ka arvestada. Pange sellisele trafole 100-120 amprit koormust taha ja mõõtke siis, number tuleb midagi muud.
Autol üldiselt kuni 15 V veel valus ei ole.
Palju teeb 16V peale alaldamist? Inimene ütles, et tal vaja ka laadimiseks. Kindel ju, et laadimist 150 ampriga keegi ei tee. Või siis vaja tarka skeemi, mis laadimisvoolu piiraks ja käivitamisel oskaks kogu 150A välja anda.
Laadimiseks ei kasuta keegi ju ainult trafot, ehitab ikka jupi skeemi ka vahele...ja kui ei ehita, on oma viga. Skeemiga pole vahet, kas pinge on 16V või 20V, peaasi, et puudu ei tule.
Kui tahta nii et laadimine ja täkk on samadelt juhtmetelt ja samalt sekundaarilt siis tuleb teha ümberlülitatavaks primaarmähis. Mõttetu on üritada ise ehitada väljavõtetega sekundaari koos ümberlülitiga mis peaks vastu 150 A. Lõpuks põleb nagunii maha. Väljalülitatavaks tuleb teha laadimise ampermeeter, muidu põleb käivitamisel maha. On erinevad variandid.
vaadake et siis ainult vene traktoritel selle täkoga möllate. Tänapäeva tehnikal võib see üsna kalliks minna.
Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
Comment