Probleem järgmine, hetkel toimib ventilatsiooni ventilaatori pöörete reguleerimine sujuvalt nii nagu vaja, aga jama on selles, et väikestel pööretel müriseb vent oluliselt kõvemini kui max pööretel. Kuidas saaks kondensaatormootori pöördeid nii reguleerida, et ta väikestel pööretel käiks vaiksemalt kui max pööretel ehk viga on vist regulaatoris?
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Ventilaatori pöörete reguleerimine
Collapse
X
-
Vs: Ventilaatori pöörete reguleerimine
Tegemist on türistorregulaatoriga?
Tuttav probleem. Sellise regulaatoriga ei saagi. Müra põhjuseks on see hakitud siinus.
Kunagi sai ehitatud astmelised regulaatorid vanadest autotrafodest.Sai väljavõtted külge joodetud ja juhtimine lülitiga.
Aga väljavõtteid kommuteerida saab ka releede või sümistoridega kasvõi.
-
Vs: Ventilaatori pöörete reguleerimine
Ma pole lahti kiskunud, aga arvatavasti türistoriga jah.
Selline näeb välja:
Need "dimmerid" mis laelampidele vahele pannakase vist ei toimi kondensaatormootoriga? Aretamiseks eriti aega pole, ostaks poest kui oskaks küsida täpselt mida vaja, poes müüjad vahivad juhmi näoga otsa kui küsid... Põhimõtteliselt ajaks asja ära ka astmeline regulaator, põhiline, et vent ei müriseks öösel.
Comment
-
Vs: Ventilaatori pöörete reguleerimine
Midagi sellist? Sees on autotrafo, mille väljundpinge on astmeliselt lülitatav.Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.
Comment
-
Vs: Ventilaatori pöörete reguleerimine
Esmalt postitatud stosoorok poolt Vaata postitustNeed "dimmerid" mis laelampidele vahele pannakase vist ei toimi kondensaatormootoriga?
Comment
-
Vs: Ventilaatori pöörete reguleerimine
Asünkroonmootori pöörete regull pinge abil ei ole tegelikult tehniliselt intelligentne lahendus. Halbade asjaolude kokkulangemisel võib lõppeda ka mootori mahapõlemisega. Ometi enamasti ventilaatori puhul toimib ja saab kasutada, sest mootor on väikse võimsusega ja hea jahutusega ja järsult üle ei koormata. Ega ju sujuvalt ei ole ka enamasti vaja keerata. Kui piisab ühest "vaiksest" režiimist, võib lihtsalt trafot vahele lülitada. Vajaliku väljundpinge saab leida katseliselt, näiteks autotrafo ja testri abil.
Comment
Comment