Tere.
On plaanis üks projekt (milline mõnus moodne väljend? Tegelikult vihkan seda devalveerunud väljendit, aga paremat ka ei oska välja pakkuda.), mis vajab ca 8kW mootorit. Koormuseks on muutuva(jagajast eri asjade lülimine) koormusega hüdropump.
Sellise võimsusega mootorit pole. On 2x4kW, on 5,5kW+3kW. Kõik ~1400p/min.
Kui pista need kombinatsioonid nüüd võllipidi kokku, mis siis saab?
Kui mootorid on pm. samatüübilised.
Kas jaotub koormus mootorite vahel võrdeliselt?
Kas saaks teha "rehepappi", kui peakaitse jääb nö. piiri peale, käivitades algul ühe mootori ja siis teise. Kas peab paika minu arvestus, et juba pöörlevale mootorile samas faasis toite lülimisel ei teki nii suurt voolutõuget, kui seisvale mootorile lülitades?
Või veel "rehepapim", vastavalt koormusele teise mootori sisse-välja lülimine?
Kas ja mis mul silme vahele veel jääb?
Andke tuld!
Edit:
Täpsustuseks veel, et mootorid kolmefaasilised.
On plaanis üks projekt (milline mõnus moodne väljend? Tegelikult vihkan seda devalveerunud väljendit, aga paremat ka ei oska välja pakkuda.), mis vajab ca 8kW mootorit. Koormuseks on muutuva(jagajast eri asjade lülimine) koormusega hüdropump.
Sellise võimsusega mootorit pole. On 2x4kW, on 5,5kW+3kW. Kõik ~1400p/min.
Kui pista need kombinatsioonid nüüd võllipidi kokku, mis siis saab?
Kui mootorid on pm. samatüübilised.
Kas jaotub koormus mootorite vahel võrdeliselt?
Kas saaks teha "rehepappi", kui peakaitse jääb nö. piiri peale, käivitades algul ühe mootori ja siis teise. Kas peab paika minu arvestus, et juba pöörlevale mootorile samas faasis toite lülimisel ei teki nii suurt voolutõuget, kui seisvale mootorile lülitades?
Või veel "rehepapim", vastavalt koormusele teise mootori sisse-välja lülimine?
Kas ja mis mul silme vahele veel jääb?
Andke tuld!
Edit:
Täpsustuseks veel, et mootorid kolmefaasilised.
Comment