Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Selline pull , et kompressori mootor ei tööta. Kärssanud midagi ei ole, aga mingiaeg läks katki peal olev kondensaator. See sai asendataud samasugusega, aga mootor ringi käima ei hakka. Milles võib viga olla?
...läks katki peal olev kondensaator. See sai asendataud samasugusega...
Ehk siis katkise asemel sai pandud samuti katkine? Kui mitte, siis äkki õnnestus ka mootori mähis maha põletada? Pead ikka kapist testri välja otsima, pääsu pole.
No sealt vahelt paistab , et pole sulanud, ega kärsanud. Vana kondekas oli minu mäletamist mööda 400v 60μF , uus konjdekas aga 80μF, kas see võib viga põhjustada?
60μF? Päriselt ka? Pole sellist jurakat veel oma silmadega nägema juhtunud. Aga mina suuremat kondensaatorit ei paneks, eksperiment võib kurvalt lõppeda.
Mähiste takistust mõõtsid, testriga siis? Mida tester näitas? Pole testrit? Siis on probleem, pendliga või nõiavitsaga läheb raskeks, patarei ja taskulambi pirniga pead katkestust proovima (või äärmisel juhul 230V ja laualamp).
on on, mootorikäivitus kondensaatorid on kuni paarsada uF, Sõltub mootori võimsusest. Kui õieti mäletan siis konditsioneeril oli mingi 150uF. Need on omapärased kondensaatorid. Mittepolaarsed elektrolüüdid.
JA nii väike protsentuaalne muutus ei tohiks probleeme põhjustada. Nende kondekate mahtuvus on nagunii sinna +-paarkümend %. Õli on asjal sees? Klappidega pole midagi kehvasti? Käega käib suhteliselt vabalt ringi.
Lisaks need 1F kompressorid ei käivitu pikendusjuhtme otsas. Vajavad ikka korraliku särakat.
Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
Comment