Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Höövli magnetkäiviti ja termorelee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: höövli magnetkäiviti ja termorelee

    Ilmselt jah 220V pool (siis tuleks see parempoolne peenike sinine faasi alt lahti lasta ja neutraali/nulli külge ühendada), pooli peal peaks kirjas olema. Tegelikult saaks selle mähise takistuse järgi ka teada, 380V mähisel peaks vist takistus seal kusagil umbes 360Ω kandis olema. Kui mälu alt ei vea.

    Comment


      #17
      Vs: höövli magnetkäiviti ja termorelee

      Nii sai külje pealt uuritud ja mingeid tähiseid seal ei olnud ,aga lisan pildi magnetkäiviti pealt .Click image for larger version

Name:	20140215_135005.jpg
Views:	1
Size:	413,5 KB
ID:	867792

      Comment


        #18
        Vs: höövli magnetkäiviti ja termorelee

        Pealtpoolt tehtud pildiga pole mitte kõige vähematki peale hakata. Vaata käivitit küljelt, pool peaks paistma, kirjad peal.

        Comment


          #19
          Vs: höövli magnetkäiviti ja termorelee

          Sai veidi uuritud ja tõesti mähise peal oli kirjas 220 V . Võtsin sinise peenikese juhtme sissetuleva faasi küljest lahti ja ühendasin otsa neutraaliga kokku . Nii et nüüd läheb siis neutraal juhe termorelee külge . Kõik hakkas toimima ,mähis enam suitsema ei hakka . Suured tänud kõigile,kes aitasid .

          Comment


            #20
            Vs: höövli magnetkäiviti ja termorelee

            Hea, kui ainult süda pahaks ei lähe sellist juhtmete montaaži vaadates, eriti käiviti ja nuppude karbi vahel.

            Comment


              #21
              Vs: höövli magnetkäiviti ja termorelee

              Esmalt postitatud klm poolt Vaata postitust
              Midagi umbes sellist : http://www.seekic.com/circuit_diagra...n_circuit.html , skeemilt on puudu termo normaalselt suletud kontaktid.
              Mähis paistab Sul olevat samuti 380 V.

              Ilmselt on valesti üks sinistest käiviti ülemiste kontaktidele minevatest juhtmetest - mõlemad lähevad sama faasi peale , aga peaksid eri faasidele minema.
              Kui ma piltidest õieti aru saan.
              Viidatud skeemis jääb mulle arusaamatuks juhtahelas kahe kaitsme kasutamine. Vabalt saab hakkama ka ühega, sõltuvalt mootori võimsusest saaks vahest hakkama ka mootori enda jõuahela kaitselülitiga.
              Aeg on energiahulk, mis jääb põhjuse ja tagajärje vahele.

              Comment


                #22
                Vs: höövli magnetkäiviti ja termorelee

                Esmalt postitatud Tikk poolt Vaata postitust
                saaks vahest hakkama ka mootori enda jõuahela kaitselülitiga.
                Väikese võimsusega mootorite puhul võb-olla tõesti. Üldiselt pannakse, ka juhtahela remondi on lihtne see kaitse välja lükata, kui minna kuskile kilpi mootori kaitselülitit välja lülitama, et teha skeem pingetuks. Kaks kaitselülitit ilmselt seepärast, et kui juhtahel saab toite erinevatelt faasidelt, siis on nõutav kaks kaitselülitit ohutuse tagamiseks ( remondi puhul ).
                viimati muutis kasutaja etsv56; 16 m 2014, 14:54.

                Comment

                Working...
                X