Kuidas oleks võimalik ühefaasilise 220V sisendpingega trafo 67V väljundpinget võimalikult lihtsalt alla saada?
Esimene mõte oli sekundaarkeerdude arvuga mängimine. Aga see langeb ära, kuna trafol 5 erinava pingega väljavõtet.
Probleem seisneb muidu selles, et see trafo asub ühes vene keevituses. Keevitusele läheb juurde aga tänapäevane traadi etteandemehhanism-
WF-4. Siin andmed ka: http://www.cedo.ee/index.php?page=130
Tarbib siis 48V vahelduvoolu ja mootori võimsuseks 100W.
Teist trafot ei tahaks kompaktsuse mõttes lisaks olemasolevale süsteemile enam lisada.
Ainus mõte siiani on olnud kasutada takisteid. Aga kas üldse saab nendega, sest voolutarve on ju kõikuv. Kas etteveomootor töötab või on lihtsalt elektroonikaplaat taga. Võibolla see vale mõtlemine.
Ühesõnaga targemate ettepanekud oodatud.
Esimene mõte oli sekundaarkeerdude arvuga mängimine. Aga see langeb ära, kuna trafol 5 erinava pingega väljavõtet.
Probleem seisneb muidu selles, et see trafo asub ühes vene keevituses. Keevitusele läheb juurde aga tänapäevane traadi etteandemehhanism-
WF-4. Siin andmed ka: http://www.cedo.ee/index.php?page=130
Tarbib siis 48V vahelduvoolu ja mootori võimsuseks 100W.
Teist trafot ei tahaks kompaktsuse mõttes lisaks olemasolevale süsteemile enam lisada.
Ainus mõte siiani on olnud kasutada takisteid. Aga kas üldse saab nendega, sest voolutarve on ju kõikuv. Kas etteveomootor töötab või on lihtsalt elektroonikaplaat taga. Võibolla see vale mõtlemine.
Ühesõnaga targemate ettepanekud oodatud.
Comment