Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

3-faasilise mootoriga kreissaag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    3-faasilise mootoriga kreissaag

    Küsimus selline, et sai kuurialt välja sikutatud üks kreissaaag. Kõik iseenesest korras ja tore aga mingil põhjusel on ta ühendatud sedasi, et mootor käib ringi valetpidi. Tera on iseenesest selline millel keerlemissuund ei ole oluline (terad on mõlematpidi) aga sae raami poolt liigub tera alt ülesse suunas (lööb palgi raamilt maha). Kuidas see mootor ümber ühendada, et mootor hakkaks tööle teistpidi?

    #2
    Vs: 3Faasilise mootoriga kreissaag

    Esmalt postitatud hollow poolt Vaata postitust
    aga mingil põhjusel on ta ühendatud sedasi, et mootor käib ringi valetpidi.
    Aga ise sa selle ju niiviisi ühendasid, kas sa siis ei mäleta enam, mis põhjusel sa seda tegid? Naljakas?

    Aga tõsta siis kaks faasi ringi (pistikus, pistikupesas, mootori klemmkarbis, lülitis, kusiganes), pole ju probleemi.

    Comment


      #3
      Vs: 3Faasilise mootoriga kreissaag

      asi selles ongi, et see on elukaaslase vanaisa tehtud saag, mina pole seda kunagi ühendanu. Kahjuks ei tea ma ka mis juhtmed ringi tõsta. Pistik on vana vene tööstusvoolu pistik 4 klemmiga. Ma saan aru, et ma pean ühe faasi ja nulli otsa ringi vahetama aga millised neist? on seal vahet? Sorry aga ma tõesti ei tea kolmefaasilisest mootorist mittemidagi

      Comment


        #4
        Vs: 3Faasilise mootoriga kreissaag

        Seda "nulli" sa ei puutu, jätad ilusasti oma kohale. Pistikus on kolm faasi, kaks suvalist neist päästad kruvide alt lahti ja vahetad omavahel ära.

        Comment


          #5
          Vs: 3Faasilise mootoriga kreissaag

          Esmalt postitatud hollow poolt Vaata postitust
          Pistik on vana vene tööstusvoolu pistik 4 klemmiga.
          Ma saan aru, et ma pean ühe faasi ja nulli otsa ringi vahetama aga millised neist? on seal vahet?
          See on küll valesti aru saadud.

          Need neli klemmi on 3 faasi ja null. Tõenäoliselt.
          Vahetada tuleb KAKS FAASI OMAVAHEL.

          On nt ABC, vaheta kas ACB või BAC või CBA.
          Ja NULL jäta nulliks.
          Loodame, et tead milline on NULL.
          Kui ei, siis räägime veel.

          Comment


            #6
            Vs: 3Faasilise mootoriga kreissaag

            Sulle ju öeldi et kaks faasi omavahel on vaja ära vahetada. Mitte faas ja null. Kolmefaasilisest mootorist ei peagi siinkohas midagi teadma. Piisab teadmisest, kuidas tuvastada, millised on faasi edasi kandvad otsad pesas. Selle järgi saad ka aru, millised on faasi otsad pistikus. Ja siis vahetad ükskõik millised 2 faasi otsa omavahel ära. See tagab tarbijale selle, et nii-öelda faasid hakkavad saabuma teises järjestuses ehk "teistpidi"

            Comment


              #7
              Vs: 3Faasilise mootoriga kreissaag

              Vene neljaklemmisel on null ääres nii et kaks keskmist on alati faasid. Kindluse mõttes võid indikaatorkruvikaga üle vaadata. Võtad need kaks keskmist ja vahetad omavahel ära.
              Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

              Comment


                #8
                Vs: 3Faasilise mootoriga kreissaag

                Teoreetiliselt on see nii jah. Paraku oli vanasti aeg, kus peaaegu igaüks oli ise oma elamises elektrik ja võis kasutusele võtta miski oma standardi. Ma soojalt soovitaksin selle indikaatori nimelise vidinaga siiski asi üle vaadata. Elektril on omadus vaidlustes võitjaks jääda.....

                Comment


                  #9
                  Vs: 3Faasilise mootoriga kreissaag

                  Vaatan mingil päeval kui garaashi lähen, et mis teha saab. Esimeses vastuses ei pannud jah tähele, et faase soovitati ringi vahetada, indikaatori peaks ka kuskilt sahtlist leidma, et asja kontrollida. Tänud vastanutele.

                  Comment


                    #10
                    Vs: 3Faasilise mootoriga kreissaag

                    Aga veel enne kui ümber ühendad, vaata mispidi ketta mutter kinni käib. Peab olema nii et kui mutter on lahti ja sellest kinni hoiad siis ainus õige pöörlemissuund on selline mis mutri kinni veab. Teisipidi kasutades võib ühel heal hetkel ketas jooksu panna, see ei ole tore kui keegi sinna ette jääb.
                    On selliseid saevõlle kus vint on mõlemas otsas, siis on võimalus sobiv suund valida.
                    Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                    Comment


                      #11
                      Vs: 3Faasilise mootoriga kreissaag

                      kui käib ka sedapidi, et lahti veab, siis puurin augu läbi ja panen splindi ette, sest keeruline on saagida kui ketas palgi õhku lööb

                      Comment


                        #12
                        Vs: 3Faasilise mootoriga kreissaag

                        Meenutaks ka seda, et neljakandilisel pistikul ja pesal oli null- pulk teistest pisut pikem.
                        Oli vist olemas ümargused pistikud - pesad kus sai faasi ja pöörlemise suunda vahetada pistikut 180 kraadi pöörates enne auku torkamist. Vist oli pistikul null keskel ja pesal oli kokku 5 auku. Ei mäleta enam täpselt.

                        Comment


                          #13
                          Vs: 3Faasilise mootoriga kreissaag

                          seltskond võiks heaga üle 50VAC seadmetest eemale hoida, kui just keegi Darwini auhinda ei igatse.
                          mõned asjad tasuks siiski selgeks teha:
                          mis "asi" on "null"? (ei tea, praegusel ajal midagi sellist olemas ei ole, ehk on see maandatud neutraaljuht PEN)
                          Kas 3faasilisele mootorile on vaja töötamiseks "nulli"?(EI)
                          Kas kaitsemaandus (PE) on vajalik? (JAH)

                          Comment


                            #14
                            Vs: 3Faasilise mootoriga kreissaag

                            Kui tänapäeval maa kaheks lahutatakse, siis ei muundu vana vene tehnika kuidagi iseenesest teistsuguseks, nende jaoks on see neljas juhe ikkagi traditsioonilne "null" ja viienda jaoks pole kohta ei pistikus ega ühendusskeemis. Seesama "null" on ühendatud nii otse keresse kui ka kontaktoreid hoidma ja tänu sellele ei saa neid ka rikkevoolukaitse taga kasutada, ühenda see neljas ots kilbis kuhu tahad. Kui masina elektriskeem ümber ehitada siis võib ka "nulli" mõiste ära kaotada kui ebavajaliku.
                            Või kui on mehaanilised lülitid või kontaktorid mis nulli ei kasuta siis võib jah selle PE-ga asendada ja ongi kõik korras.
                            Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                            Comment


                              #15
                              Vs: 3Faasilise mootoriga kreissaag

                              Esmalt postitatud Farad poolt Vaata postitust
                              mis "asi" on "null"? (ei tea, praegusel ajal midagi sellist olemas ei ole, ehk on see maandatud neutraaljuht PEN)
                              Võiks nagu ikka teada või puutud sa kokku ainult tänapäeval ehitatavate elektripaigaldistega.
                              Neid enne 1997 a ehitatud elektripaigaldisi, mis on ehitatud vene standardite ja normide järgi, on küll ja küll veel ja ei kao nad veel nii pea.
                              "Nulli" olemuse oled küll ära tabanud, seda võib niimoodi nimetada küll ( tsiteeringu teine pool).

                              Comment

                              Working...
                              X