Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
1986a elektrimootor - kuidas ühendada 220V ja 380V?
Collapse
X
-
Vs: 1986a elektrimootor - kuidas ühendada 220v ja 380v
Kui on 3-faasiline mootor, siis vajab see ka 3 faasi. Kolla-roheline läheb igal juhul korpuse külge, mitte mähise klemmi alla.
Või paned 1 faasi puhul kondensaatori faasinihke tekitamiseks. Suvaline ei sobi, pead teadma väärtust. Või teab keegi targem.
-
Vs: 1986a elektrimootor - kuidas ühendada 220v ja 380v
See on tavaline kolmefaasiline elektrimootor.
Pildilt on näha, et mootori klemmidel on juba
tähtlülitus loodud, seega ta juba sobiks meie
tavalisse kolmefaasilisse võrku. Kui on vaja
aga tavalisse 230V ühefaasilisse ühendada,
kasutatakse lisaks faasinihke kondensaatorit,
muidu ta ei käivitugi, saadav võimsus muidugi
langeb tugevasti.
Jutust ei selgunud, kas proovimine oli ühe-
või kolmefaasilisest võrgust. Viimasel juhul
on kas ühes mähises või juhtmes katkestus.
Niisugune juhtmesoonte värvide kasutamine
on ka juba kurjast, kollarohelist ei tohi ikka
pingestada. Üks teeneline foorumikasutaja
ei lühenda enam volti v, vaid ikka V. Meil on
siin ikka tehnikafoorum.Elektroonika töötab suitsu baasil.
Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.
Comment
-
Vs: 1986a elektrimootor - kuidas ühendada 220v ja 380v
Mootori käivitamiseks ühefaasilises võrgus ~230 V sobivad joonised on juuresoleva lingi pildil, soovitaks kolmandat, sest nii kaotad mootori võimsuses kõige vähem. Kondensaatori arvutus ka toodud.
See on ümbermähitud mootor, mähiste teised otsad on välja toodud klemmile C6, nii et täitsa võimalik see skeem.
viimati muutis kasutaja etsv56; 17 m 2014, 06:00.
Comment
-
Vs: 1986a elektrimootor - kuidas ühendada 220v ja 380v
See oli vanasti ("pisut" peale seda, kui mammutid olid), siis võis selliseid mootoreid kondensaatorite jms käima ajada, ühefaasilise 220V võrgu korral; sai vaadata kuidas ringi käib ja tööd teha ei jaksa..
Nüüd on Sagedusmuundurid ( https://www.elfa.se/elfa3~ee_et/elfa...edusemuundurid ), mida saab edukalt kasutada 230V ühefaasilise toite korral ja kuni 3,3kW (soovitavalt kuni 2,2kW) kolmefaasiliste mootorite käitamiseks.
Aga, sa võid seda mootorit edukalt käitada ka kolme faasilise 400V võrgu korral. Sinna, kus hetkel juhtmed küljes, lähevad siis faasid 1, 2 ja 3.
Siis see ots, kuhu lähevad need kolm juhet kokku, võid ühendada neutraali/nulljuhtme (sinise värviga soon); kuigi võid ka mitte ühendada, tungivat vajadust pole.
Ja keskmine klemm, kas see suur polt läheb mootori korpusesse? Kui jah, siis sinna külge ühendadki maandusjuhtme (mis peab värvilt olema kollaroheline) ja see juhe peab jõudma kokku elektrikilbi maanduse ja korpusega.
Elektrikilbis peab sellel mootori toiteliinil ees olema ka õige kolmefaasiline kaitse (ei loe välja võimsust sellelt mootori-pirkalt), samuti on sinu ja su lähedaste tervisele tähtis, kui sellel samal liinil on ka ees lisaks lekkevoolu-/rikkevoolukaitse,Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa
Comment
-
Vs: 1986a elektrimootor - kuidas ühendada 220V ja 380V?
Vastuseks esialgsele küsimusele - konkreetsel juhul on mootor ühendatud tähte ja võrreldes sildil olevate andmetega tuleb mähiste otstele anda 3x380V; kui aga tahta mootor ühendada 3x220V võrguga tuleb mähised ühendada kolmnurka.
OT: kõikidele kondensaatori/sagedusmuunduri/muud sobitus skeemid pakkujatele: tähis 220V ei tähenda automaatselt ainult 1 faasilist (faas + neutraal) ühendust/võrku, eksisteerib ka 220V 3 faasiline ühendus/võrk
Comment
-
Vs: 1986a elektrimootor - kuidas ühendada 220V ja 380V?
Esmalt postitatud mtx poolt Vaata postitusteksisteerib ka 220V 3 faasiline ühendus/võrk
Comment
Comment