Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

1986a elektrimootor - kuidas ühendada 220V ja 380V?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: 1986a elektrimootor - kuidas ühendada 220V ja 380V?

    Esmalt postitatud jannozz50 poolt Vaata postitust
    Nüüd läheb propeller ja korpus liivapritsi pluss pulbervärvi ja asemele tuleb ehk mõne tolmuimeja mootor. Saab igalpool kasutada
    Ära seda küll tee, et tolmuimeja mootori selle asemele paned (kui õigesti aru sain). Tolmuimeja mootoril on pöördeid 10000+ vs selle 1400 pöörde vastu, teiseks tahab tolmuimuri mootor, et tema mähiste ja rootori vahelt pidev õhuvool jahutuseks läbi käib.
    73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
    ATiP1pN4XeM

    Comment


      #17
      Vs: 1986a elektrimootor - kuidas ühendada 220V ja 380V?

      Tere,
      Ei hakka uut teemat tegema vaid kirjutan siia.
      Sai ostetud suruõhu kompresspor CO-7B, mida ostes ei proovinud aga müüja jutujärgi on tegu töötava kompressoriga.
      Sai ühendatud kompressor vooluvõrku, kuid lõi kohe garaazhi 16 amprise kaitsme välja. Mõtlesin et äkki on elektrimootorist tulevad faasid teistpidi kui garaazhi pistikul ning sai mitu korda ringi vahetada neid, kuid ikkagi mitte midagi. Seejärel mõtlesin et äkki on see 4kW elektrimootor liiga võimas kaitsmete jaoks ning võtsin rihma maha kompressori pealt, et oleks kergem vedu. Korra sain käima elektrimootori nii, et kaitsmeid välja ei löönud aga teistkordsel proovimisel kui seisma olin jätnud lõi kaitsme uuesti välja.
      Seejärel võtsin autoaku ning sealt plussi mille ühendasin suruõhu kompressori pistiku esimesse faasi ja autoaku miinuse pistiku neutraali ning testriga uurisin samal ajal elektrimootori küljes olevaid faase ning mida ma näen - testri miinuse pistsin elektrimootoris oleva neutraali külge ja ühest faasist peale antav vool näitas, et kõigis elektrimootori küljes olevates faasides on vool samaaegselt sees. Proovisin teist elektrimootorit samamoodi testida ning seal sellist asja ei olnud, kui ühendasin autoakult plussi esimesse faasi pistikul, siis oli vaid elektrimootori esimeses faasis vool sees, aga sellel 4kW mootoril näitas, et kõigis faasides mis elektrimootori küljes on, on vool sees.
      Seega kas elektrimootor on omadega õhtal ning võib üle aia visata või on mingi muu kala kuskil?
      Kui keegi küsib, et miks ma niiviisi autoaku pealt testriga kontrollisin elektrimootorit läbi suruõhu kompressorist tuleva 3 faasilise pistiku, siis põhjus on see, et niiviisi kõige lihtsam kindlaks teha milline juhe õige on, kuna veneaegsed juhtmed on ühevärvilised ning ainult neutraal on hall, siis suht raske on faaside järjestust kindlaks teha.

      Comment


        #18
        Vs: 1986a elektrimootor - kuidas ühendada 220V ja 380V?

        Ilmselt on tegemist B tunnusjoonega kaitselülitiga, seepärast lülitubki välja?

        Aga igasugu huvitavaid katseid aku ja elektrimootoriga võiksid tegema hakata ikkagi alles siis kui sa juba tead, mida sa teed. Momendil tundub, et on veel veidi vara. Ja mootoril pole häda midagi. Loodetavasti. Vähemalt esialgu veel.

        Comment


          #19
          Vs: 1986a elektrimootor - kuidas ühendada 220V ja 380V?

          Esmalt postitatud A.S. poolt Vaata postitust
          Ilmselt on tegemist B tunnusjoonega kaitselülitiga, seepärast lülitubki välja?

          Aga igasugu huvitavaid katseid aku ja elektrimootoriga võiksid tegema hakata ikkagi alles siis kui sa juba tead, mida sa teed. Momendil tundub, et on veel veidi vara. Ja mootoril pole häda midagi. Loodetavasti. Vähemalt esialgu veel.
          Rohkem aku ja elektrimootoriga katsetusi ei olegi plaanis teha, kuna sain teada kuidas faasid olema peavad, et mootor õigetpidi pöörleb.
          Tegu on täpselt B16 kaitsmega mille välja viskab, peakaitse on C16. Seega on põhjustaja just see, et kaitse on nõrk ja ei pea sellele voolule vastu?

          Comment


            #20
            Vs: 1986a elektrimootor - kuidas ühendada 220V ja 380V?

            C16 kaitse peaks 7.5kW mootori vastu pidama, B16 tuleb sul paraku välja vahetada. Võid mootori sildilt vaadata, aga C10 peaks minumeelest sobima.

            E:
            Kui C tunnusjoonega kaitset samuti välja peksma hakkab (mõnede tootjate korral on võimalik), siis otsi kusagilt K või D tunnusjoonega kaitselüliti. Või pane ka sinna C16.
            viimati muutis kasutaja A.S.; 27 September 2014, 21:49.

            Comment


              #21
              Vs: 1986a elektrimootor - kuidas ühendada 220V ja 380V?

              Esmalt postitatud A.S. poolt Vaata postitust
              C16 kaitse peaks 7.5kW mootori vastu pidama, B16 tuleb sul paraku välja vahetada. Võid mootori sildilt vaadata, aga C10 peaks minumeelest sobima.

              E:
              Kui C tunnusjoonega kaitset samuti välja peksma hakkab (mõnede tootjate korral on võimalik), siis otsi kusagilt K või D tunnusjoonega kaitselüliti. Või pane ka sinna C16.
              Olen tähele pannud, et ka pirni läbi minemise korral lööb garaazhis selle kaitsmega voolu välja, nii et tundub et see kaitse on ikka päris hell.
              Ehk keegi oskab öelda kas ABB kaitsmed kuuluvad ka nende tootjate alla, mis kergelt kipuvad kaitsmeid välja peksma?

              Comment


                #22
                Vs: 1986a elektrimootor - kuidas ühendada 220V ja 380V?

                Või siis reguleeritav mootorikaitselüliti, termorelee 7-10A.

                Comment


                  #23
                  Vs: 1986a elektrimootor - kuidas ühendada 220V ja 380V?

                  Lambi hõõgniidi läbipõlemisel tekib elektrikaar ja lühis, kaitse peabki rakenduma, vähemalt B tunnusjoone korral. Aga kuna sul selle B16 taga tundub veel midagi olevat, siis pane selle asemele samuti C16. ABB kohta ei oska midagi arvata, aga General Electric'u omad küll ülearu tundlikud ei tundu olevat.

                  Comment

                  Working...
                  X