Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Elektrimootoril tulerõngas ümber kommutaarori - rikkis?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Elektrimootoril tulerõngas ümber kommutaarori - rikkis?

    Küsimus pealkirjas. Tekkis selline olukord ilmselt peale tõsisemat "kurnamist". Harjad said vahetatud, voolutarve justkui pole tõusnud.
    http://youtu.be/9l1uwz8EpQY?t=2
    Kui see ei peaks tähendama mootori riket, siis on sabasse kohe teine küsimus. Millega valada täis reduktori laagripesasse tekkinud lõtk? EPO liiga vedel, teisele küljele valgumine pole kontrollitav.

    #2
    Vs: Elektrimootoril tulerõngas ümber kommutaatori - rikkis?

    Kindel, et rootori mähises lühiskeerde/katkestust pole?

    Comment


      #3
      Vs: Elektrimootoril tulerõngas ümber kommutaatori - rikkis?

      Sellise lõtku vastu aitab õhuke vaskplekk või foolium, kuidas seda õigem nimetada oleks. Vanasti sai ka peiliplekiks kutsutud. On saanud vajadusel kasutatud sellist menetlust muude masinate remondil, küll siis elektrimootorile ka sobib.

      Comment


        #4
        Vs: Elektrimootoril tulerõngas ümber kommutaatori - rikkis?

        Esmalt postitatud A.S. poolt Vaata postitust
        Kindel, et rootori mähises lühiskeerde/katkestust pole?
        Ümberringi sai mõõdetud, ca 2 oomi näitas, igas asendis. Seega katkestust ei tohiks olla. Lühiskeerdude osas aga ei oska midagi arvata.
        Peilipleki suhtes olev veidi skeptiline, pideva vibratsiooni tingimustes ei seisa see ilmselt oma kohal.

        Comment


          #5
          Vs: Elektrimootoril tulerõngas ümber kommutaatori - rikkis?

          Jõudu ka mootoril vähem kui enne?
          Lühiskeerud on arvestatav tõenäosus. Mul on paar erinevat aparaati samamoodi koolend, koormad üle, pöörded kukuvad, vool läheb üles ja jahutus halveneb. Mingist hetkest jääb jõudu vähemaks, sädeleb ja kui siis edasi kasutad, siis sureb lõplikult. Ilmselt kuumenemise käigus hävib rootoris keerdude vahel isolatsioon. Lahanud pole, et uurida, kas hüpotees vett peab.
          Toidan trolle!

          Comment


            #6
            Vs: Elektrimootoril tulerõngas ümber kommutaatori - rikkis?

            Kui kondensaator korras ja staatori mähisel samuti lühiskeerud puuduvad ega siis palju rohkem sädelemise võimalusi justkui polegi (defektne/oksüdeerunud/põlenud kommutaator oleks juba ju palja silmaga näha). Kui, siis vaid uute harjade korral kui need otsast sirged on, mitte pole kommutaatori mõõdus nõgusad.

            Aga laagripesa lõtku jaoks ju tehakse igasugu "vedelaid metalle e. vedelmetalle", misiganes kujul ja kuimitme komponendilised need siis ka ei ole.

            Comment


              #7
              Vs: Elektrimootoril tulerõngas ümber kommutaatori - rikkis?

              See mootor on ju 100% kutu, mis me räägime laagri lõtkudest, lühistest ja katkestustest...
              Kõlbab ainult äraviskamiseks, saab natuke vaske (oleneb, kui suur mootor on).

              Comment


                #8
                Vs: Elektrimootoril tulerõngas ümber kommutaatori - rikkis?

                Esmalt postitatud etsv56 poolt Vaata postitust
                See mootor on ju 100% kutu ...
                Arvestades tööriista mittesihipärast kasutamist võis seda muidugi oodata. Mootor ise kirjade järgi 2kW, raskemal hetkel näitas mõõduriist 2,6kW ja täiesti selgelt ei olnud siis enam maksimumpöörded parima jahutusega. Eks tuleb välja monteerida soft-starti tegev kaksjalg ja ülejäänud osa utiliseerida.

                Comment


                  #9
                  Esmalt postitatud a1 poolt Vaata postitust
                  Arvestades tööriista mittesihipärast kasutamist võis seda muidugi oodata. Mootor ise kirjade järgi 2kW, raskemal hetkel näitas mõõduriist 2,6kW ja täiesti selgelt ei olnud siis enam maksimumpöörded parima jahutusega...
                  Miks kasutasid siis tööriista mittesihipäraselt, kust see 2,6 kW tuli, kuidas sa mõõtsid ja mida sa tegid???

                  Täielik arusaamatus.

                  Vabandust minu pinnapealsust, avasin selle pildi, Tähendab saagisid palke laudadeks, kust sa loed aga 2,6 kW välja... ja kui sa lugesidki kuskiltki välja, miks sa nii tegid...
                  viimati muutis kasutaja Scott; 20 m 2014, 21:43. Põhjus: järjestikpostitused kokku

                  Comment


                    #10
                    Vs: Elektrimootoril tulerõngas ümber kommutaarori - rikkis?

                    Seinakontakti käiv mõõtur oli vahel. Tipp 2,6kW, pikaajalike keskmine ligikaudu 2kW. Sellise lahenduse juures ta tühjalt eriti ei käinud ja ega saagimise ajal pole võimalik seda näitu ka passida. Pigem käib asi tunde järgi ja oksakohad ning kuivakas on need, mille juures peab tagasi hoidma.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Elektrimootoril tulerõngas ümber kommutaarori - rikkis?

                      No selge, ega seda näitu passida kogu aeg tõesti ei saa. Koormasid lihtsalt üle ja mootor andis otsad. Seda oleks saanud ka kontrollida, kui oleks vahepeal kontrollinud, kas mootor on soe.

                      Comment

                      Working...
                      X