Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Elektrigeneraator toodab 450 volti 220V asemel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Elektrigeneraator toodab 450 volti 220V asemel

    päikest!

    sain ühe tuttava käest tema kuurinurgas seisnud vana jaapanlaste (suzuki) elektrigeneraatori (vt pilti) ning peale küünlajuhtme ja kütusevooliku parandamist sain selle tööle ... hõõgniidiga pirni lõi välguna läbi ning mõõdik näitas 450 volti (+-2% ehk 440-460V).

    Click image for larger version

Name:	02082014117v2.jpg
Views:	1
Size:	44,1 KB
ID:	877220

    ma ei ole asjatundja, kuid olen peale võrgus otsimist (ning eelkõige tänu sellele foorumile) saanud veidi targemaks ning julgen arvata, et tõenäoliselt on viga pingeregulaatoris (vt pilti, tekst: SH-MF / 300 WVAG / 10UF / U-CON).

    Click image for larger version

Name:	03082014126v2.jpg
Views:	1
Size:	19,0 KB
ID:	877221


    küsimused:

    1) kas ma olen vea õigesti määranud?
    2) kui jah, siis kas ma võiksin osta selle: http://www.oomipood.ee/product/w9-11...v-juhe-36-58mm või oskab keegi soovitada sobivamat (nt http://www.oomipood.ee/category/koko...i-kondensaator)?
    3) kas keegi oskab soovitada asjatundjat/ töökoda, kelle käest võiksin edaspidi ka praktilist abi saada elektrimootoritega seoses (Valgamaal või Tartus)?

    tänulik vastuste eest,
    m
    Lisatud failid
    viimati muutis kasutaja kaarnapesa; 03 m 2014, 15:54.

    #2
    Vs: elektrigeneraator toodab 450 V (220V asemel)

    See nüüd küll pingeregulaator pole on kondensaator.
    Äkki on sul 3-fasiline generaator, ja ühendasid pirni kahe fasi vahele, aga oleksid pidanud ühendama nullpunkti ja faasi vahele. Juhul muidugi kui generaatori mähised ikka on tähes.
    MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
    KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

    Comment


      #3
      Vs: elektrigeneraator toodab 450 V (220V asemel)

      Täpne mark ei teeks paha, mul on tunne et see on korpusest välja roogitud ja mingi osa sellest reguleerimisvärgist on puudu paranda kui eksin. Piltidelt ei näe eriti midagi.

      Comment


        #4
        Vs: elektrigeneraator toodab 450 V (220V asemel)

        vau, te olete tõesti asjatundjad...
        klm ja prelude, teil mõlemal on õigus!

        korpusel (vt pilte) on väljundina nö ameerika 'põrsanina' ning mees, kellelt ma selle sain, oli sinna väljundina ühendanud pikendusjuhtme ning nagu klm õigesti pakkus, ta oligi selle ühendanud kahe faasi vahele!

        praegu on liiga vara (4:59), et ma ei hakka seda kontrollima, aga päevapeale tõstan juhtme ümber ning olen kindel, et selles oligi viga.

        ikka tõesti hea on saada nõu asjatundjatelt.
        aitäh teile (vastajatele) ning sellele foorumile!

        m


        Click image for larger version

Name:	04082014133v.jpg
Views:	1
Size:	195,5 KB
ID:	868021Click image for larger version

Name:	04082014128v.jpg
Views:	1
Size:	59,6 KB
ID:	868020Click image for larger version

Name:	04082014130v.jpg
Views:	1
Size:	59,9 KB
ID:	868022

        Comment


          #5
          .... hakkasin mõtlema, et ei saa ikka nii olla. juhtmed ikkagi on õigesti.

          panin nüüd (7:20) masina tööle (ilma midagi muutmata) ning.. 'täna' on väljundvooluks 250 V (+- 5%). pöörded on väiksemad ka (masin töötab 'rahulikumalt). eile masin lausa 'lõhkus käes' (pöörded olid üleval). eks ma katsetan. aga järeldan sellest, et midagi on ikkagi viga ning et muud peale valgustuse ma küll kasutada ei tohi (et kui pirni läbi lööb pole kahju nii suur) või kui keegi oskab midagi pakkuda, siis arvamused on teretulnud.

          ...

          teate, mis! (mõtlesin välja). bensiinivoolikus oli viga! selle väikese augu ma avastasin alles peale esimest katsetamist (voolik ja selle ümbrus oli 'märg') ning peale vooliku parandamist ma enam ei proovinud ju (enne kui täna hommikul). MASIN TÕMBAS LÄBI KATKISE BENSIINIVOOLIKU LISAÕHKU JA SELLEST KERISKI PÖÖRDED NII ÜLES.


          ... mitu pead on ikka mitu pead ehk aitäh ikkagi mõlemale vastajale (kaasamõtlejale). kuna ilma teie mõteteta ma ei oleks seda masinat uuesti katsetama hakanud ning oleks läinud asjatundjate käest kondensaator näpus seda otsima....

          foorum on hea!
          m

          p.s. niiet selles mõttes ma ei olnud täpne kui kirjutasin alguses, et 'peale ... vooliku parandamist'. arvasin, et see pole oluline, et mis järjekorras ma need vead kõrvaldasin, aga näed, oli tähtsus. vabandust!
          viimati muutis kasutaja Scott; 09 m 2014, 23:10. Põhjus: järjestikpostitused kokku

          Comment


            #6
            Vs: elektrigeneraator toodab 450 V (220V asemel)

            Korralikul bensiiniga töötaval elektri generaatoril peaks ikka olema pöörete regulaator mis vanasti töötas tsentrufugaaljõuga ja mingi hoob liigutab gaasiklappi. Jutt, et tuurid tõusid sest sai lisaõhku bensiini voolikust--- vajab kindlasti kontrollimist. Ehk miski takistas regulaatori tööd?
            Pinge regulaatorst peaks välja tulema juhe ergutusmähisesse. Kas see on rõngastega? Selle järgi tunneb ära.
            450V kahe faasi vahel on ka liiga palju. Vanasti oli 380 aga 400 V võib ju ka olla. Kui suur see generaator kokku on? Milleks väikestele 3 faasi, aitaks ühest küll!

            Comment

            Working...
            X