Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
220V mootor VOLTA
Collapse
X
-
Vs: 220V mootor VOLTA
Meie jällegi ei oodanud nii rumalat küsimust. Aga jah, eks elu ongi täis ootamatusi.
Seda ikka tead, et vahelduvpingel pole ei plussi ega miinust? Õigemini need vahelduvad väga kiiresti.
Ja kui kondensaatori mahtuvust mootori sildile kirjutatud pole, siis ei ütle keegi peast selle suurust.
Comment
-
Vs: 220V mootor VOLTA
Kas on ikka kahe mähisega mootor? Peaks veenduma.
Tõenäoline skeem sel juhul, kuid kindel ma pole:
Kondensaator mittepolaarne! Peab taluma siinset pinget!
Mahtuvust orienteeruvalt 3µF, ma pakun.Elektroonika töötab suitsu baasil.
Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.
Comment
-
Vs: 220V mootor VOLTA
Kui see muidugi üldse käib kondensaatoriga, mitte käivitusreleega.
E:
АОЛБ011-4 tundub jah justkui käivitusreleega (või spetslülitiga ПНВС-10) käivat. Ehk siis mõlemale mähisele pinge peale ja kui juba pöördeid piisavalt, siis ergutusmähis tagant ära.
https://94.img.avito.st/640x480/1229868394.jpg
E:
Pilt igaks juhuks suuremalt ka: https://94.img.avito.st/1280x960/1229868394.jpgviimati muutis kasutaja A.S.; 22 m 2014, 17:35.
Comment
-
Vs: 220V mootor VOLTA
Igatahes ettevaatust, kui mootor niimoodi tühijooksul
pikkamööda kuumeneb, on mahtuvus liiga suur.
Et mootori tüüp on tuvastatud
Эл.двиг. АОЛБ-011/4 220В 18Вт 1370 об/мин,
siis netiavarustest võis leida kellegi lahtiseletuse:
АОЛБ - с пусковым резистором,
АОЛГ - с пусковым конденсатором.
Oli veel mainitud, et käivitustakisti võib puududa,
kui takistina toimib mähise enda suurem takistus.
Seega paistavad kõige õigemad ikkagi A.S. antud
pilt ja seletus, kus vaja on kas erilist käivitusnuppu
või siis mingit nõrgukest käivitusreleed.
Järelevalveta (automaatrežiimil) sellise lihtsa
skeemiga teda tööle jätta tundub riskantne, sest
kui juhtumisi ei käivitu, võib isegi maha põleda...
PS. Uurisin täiendavalt, neid mootoreid tehti Volta
Türi tsehhis kunagi, keegi tollal seal töötanu oli
seda versiooni mootoreid kõige nirumateks pidanud,
oli öelnud et olevat nii jõuetu et hea kui iseennast
ringi vedada jõuab. Nojah, ta ongi ju ainult 18W ja
sellestki kasutegurit vaid 22%. Mis järele jääb...viimati muutis kasutaja fre; 22 m 2014, 18:45.Elektroonika töötab suitsu baasil.
Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.
Comment
-
Vs: 220V mootor VOLTA
Ma arvan, et nii väikse võimsusega mootoril võtaks maha põlemine üsna kaua aega . Jäi endalgi üks lintmaki mootor kunagi seisvana enam kui pooleks tunniks sisse oli vaid kuumaks läinud ja kerge määrde lõhn oli üleval aga käibVahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.
Comment
-
Vs: 220V mootor VOLTA
Esmalt postitatud RaunoK poolt Vaata postitustMa arvan, et nii väikse võimsusega mootoril, võtaks maha põlemine üsna kaua aega . .....Elektroonika töötab suitsu baasil.
Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.
Comment
Comment