Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

220V mootor VOLTA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    220V mootor VOLTA

    Küsin asjatundjatelt abi.Nimelt selline mootor kuhu ühendada pluss ja miinus.
    Kui on vaja kondekat siis millist ja kuhu ühendada?
    Ette tänades.
    Click image for larger version

Name:	DSC_0948.JPG
Views:	1
Size:	154,8 KB
ID:	877646
    Click image for larger version

Name:	DSC_0950.JPG
Views:	1
Size:	164,9 KB
ID:	877647

    #2
    Vs: 220V mootor VOLTA

    Vahelduvvoolumootor.
    Loe veidike kirjandust ja õpi põhitõdesid, uueks aastaks uued teadmised
    Erilahendused.
    PS või mail.

    Comment


      #3
      Vs: 220V mootor VOLTA

      Nii rumalat vastust ma ei oodanud!

      Comment


        #4
        Vs: 220V mootor VOLTA

        Meie jällegi ei oodanud nii rumalat küsimust. Aga jah, eks elu ongi täis ootamatusi.

        Seda ikka tead, et vahelduvpingel pole ei plussi ega miinust? Õigemini need vahelduvad väga kiiresti.
        Ja kui kondensaatori mahtuvust mootori sildile kirjutatud pole, siis ei ütle keegi peast selle suurust.

        Comment


          #5
          Vs: 220V mootor VOLTA

          Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

          Comment


            #6
            Vs: 220V mootor VOLTA

            Kas on ikka kahe mähisega mootor? Peaks veenduma.
            Tõenäoline skeem sel juhul, kuid kindel ma pole:


            Kondensaator mittepolaarne! Peab taluma siinset pinget!
            Mahtuvust orienteeruvalt 3µF, ma pakun.
            Elektroonika töötab suitsu baasil.
            Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
            Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

            Comment


              #7
              Vs: 220V mootor VOLTA

              Kui see muidugi üldse käib kondensaatoriga, mitte käivitusreleega.

              E:
              АОЛБ011-4 tundub jah justkui käivitusreleega (või spetslülitiga ПНВС-10) käivat. Ehk siis mõlemale mähisele pinge peale ja kui juba pöördeid piisavalt, siis ergutusmähis tagant ära.
              https://94.img.avito.st/640x480/1229868394.jpg

              E:
              Pilt igaks juhuks suuremalt ka: https://94.img.avito.st/1280x960/1229868394.jpg
              viimati muutis kasutaja A.S.; 22 m 2014, 17:35.

              Comment


                #8
                220V mootor VOLTA

                Tänud fre asi toimib.

                kondekas läks 31,5 µF
                viimati muutis kasutaja Scott; 23 m 2014, 01:26. Põhjus: järjestikpostitused kokku

                Comment


                  #9
                  Vs: 220V mootor VOLTA

                  Seda ei karda, et kondensaator ergutusmähise maha põletab? Kui ei karda, siis on tore, probleemi pole, vähemalt momendil mitte.

                  Comment


                    #10
                    Vs: 220V mootor VOLTA

                    seega peaks kondeka ära vahetama.
                    mis oleks maksimum µF

                    Comment


                      #11
                      Vs: 220V mootor VOLTA

                      Nagu ma juba mainisin, siis see mootor peaks töötama üldse ilma kondensaatorita, ergutusmähis lülitatakse käivitamise alguses vaid korraks tööle.

                      Comment


                        #12
                        Vs: 220V mootor VOLTA

                        Igatahes ettevaatust, kui mootor niimoodi tühijooksul
                        pikkamööda kuumeneb, on mahtuvus liiga suur.
                        Et mootori tüüp on tuvastatud
                        Эл.двиг. АОЛБ-011/4 220В 18Вт 1370 об/мин,
                        siis netiavarustest võis leida kellegi lahtiseletuse:
                        АОЛБ - с пусковым резистором,
                        АОЛГ - с пусковым конденсатором.
                        Oli veel mainitud, et käivitustakisti võib puududa,
                        kui takistina toimib mähise enda suurem takistus.
                        Seega paistavad kõige õigemad ikkagi A.S. antud
                        pilt ja seletus, kus vaja on kas erilist käivitusnuppu
                        või siis mingit nõrgukest käivitusreleed.
                        Järelevalveta (automaatrežiimil) sellise lihtsa
                        skeemiga teda tööle jätta tundub riskantne, sest
                        kui juhtumisi ei käivitu, võib isegi maha põleda...

                        PS. Uurisin täiendavalt, neid mootoreid tehti Volta
                        Türi tsehhis kunagi, keegi tollal seal töötanu oli
                        seda versiooni mootoreid kõige nirumateks pidanud,
                        oli öelnud et olevat nii jõuetu et hea kui iseennast
                        ringi vedada jõuab. Nojah, ta ongi ju ainult 18W ja
                        sellestki kasutegurit vaid 22%. Mis järele jääb...
                        viimati muutis kasutaja fre; 22 m 2014, 18:45.
                        Elektroonika töötab suitsu baasil.
                        Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
                        Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

                        Comment


                          #13
                          Vs: 220V mootor VOLTA

                          Ma arvan, et nii väikse võimsusega mootoril võtaks maha põlemine üsna kaua aega . Jäi endalgi üks lintmaki mootor kunagi seisvana enam kui pooleks tunniks sisse oli vaid kuumaks läinud ja kerge määrde lõhn oli üleval aga käib
                          viimati muutis kasutaja RaunoK; 23 m 2014, 03:04. Põhjus: neetud koma on seal kus ta ei tohi olla!
                          Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

                          Comment


                            #14
                            Vs: 220V mootor VOLTA

                            Esmalt postitatud RaunoK poolt Vaata postitust
                            Ma arvan, et nii väikse võimsusega mootoril, võtaks maha põlemine üsna kaua aega . .....
                            Nii võib loota, aga kas tasub talle ellujäämiskursust korraldada?
                            Elektroonika töötab suitsu baasil.
                            Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
                            Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

                            Comment


                              #15
                              Vs: 220V mootor VOLTA

                              Nii proovitud ilma kondekata ja käega kaasa aitamisel saab pöörlemis suunda valida.
                              Tänud asjaliku arutelu eest.

                              Comment

                              Working...
                              X