Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Mootoriks ABB 2.2 kW 1430 rpm. Tahaks katsetada muundurit ABB ASC550. Kuidas anda kõige lihtsamini mootorile koormnust, et katsetada muunduri parameetreid?
Kas teine mootor muunduriga vms ?
Võib otsida mõne valmis seadme kus sobiv mootor küljes on ja muundurit selle otsas katsetada. Või kui viitsimist ehitada siis teine mootor võlli otsa ja seda siis lambipirnide ja puhuritega koormata.
Kunagi kontrollisin muundurit et jätsin mootori osa vahele ja toitsin otse prose pirne.
Muunduri katsetamiseks võib kasutada ka 3x1kW veekeetjaid või elektriradikaid.
2W 100 oomi takisti kannatab aastaid 230 V pinget. Katsetatud.
Ainus tingimus - tuleb panna vette.
3 faasi eraldi tassidesse.
Kuum vesi kõlbab hiljem kasutada.
2W 100 oomi takisti kannatab aastaid 230 V pinget. Katsetatud.
Ainus tingimus - tuleb panna vette.
3 faasi eraldi tassidesse.
Kuum vesi kõlbab hiljem kasutada.
Kui destileeritud vett kasutad, võid kõik faasid ühte anumasse panna.
Destileeritud vesi on isolaator.
Vee kasutamise eeliseks on veel võimsuse suhteliselt lihtne leidmine - ühe liitri vee temperatuuri tõstmiseks ühe kraadi võrra kulub 4200 dzauli.
1 kW·h=3,6MJ
Soojustad veeanuma ja mõõdad aja, millega temperatuur tõusis näiteks 10...20 kraadi. Aeg võiks minna umbes sinna veerand tunni kanti.
Seadme umbkaudne võimsus on ennustatav, vastavalt sellele valid anuma suuruse ja vee koguse.
Vahelduvvoolu (eriti mittesiinuselise, nagu on inverteri väljund) ja pinge täpne mõõtmine pole alati kõige kergem ülessanne.
Raadiosaatjate testimiseks leiab internetist õpetusi, kus takistid kogutakistusega 50 oomi uputatakse trafoõlise.
Mida teevad need hõõglambid ja küttekehad kui teha ID run muunduril? Tahaks testida kiiruse hoidmist koormuse tekkimisel, või koormuse tekkimisel kiiruse lisamisega....
Mida teevad need hõõglambid ja küttekehad kui teha ID run muunduril? Tahaks testida kiiruse hoidmist koormuse tekkimisel, või koormuse tekkimisel kiiruse lisamisega....
Vist küll ... kas Sa mõnda tehnikakooli lõpetanud pole?
Räägid õppejõududega, äkki lubavad laborisse.
MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !
Lambid on väga head pinge visuaalseks jälgimiseks ja küttekehad koormuse andmiseks, aga kuidas mootor pöördeid hoiab ega sellest aimu ei saa. Kas langeb või hakkab ujuma, siis peaks päris mootor olema. Siis ongi hea mõni tööpink leida millega katsetada.
Ma küsisin küsimuse esimeses postituses ja sina tuled siin mulisema. Kui tead siis kirjuta, kui ei tea siis jäta vahele.....
Oled Sa ventilaatorit läbi sagedusmuunduri toitnud ja sagedust 45 Hz pealt 55 Hz peale tõstnud, ning sealjuures tarbitavat võimsust jälginud?
Või ampertangide ja voltmeetriga mittesinusoidaalse toiteallika võimsust leida üritanud?
Mina olen ...
MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !
Comment