Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Elektrimootori koormuse test

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Elektrimootori koormuse test

    Nimelt oleks vaja puurpinki kasutada otsarbel milleks ta ei ole ette nähtud nagu suhkru siirupi segamiseks, sai ostetud suur vispel 140mm diameetriga. Kiviaja ampermeetriga kontrollides aga ilmnes paradoks, koormuseta näitab rohkem voolu (ilma kiilrihmata) kuid kõige muuga näitab hoopis vähem, tühivool oli isegi natuke suurem, mis vastaks puurpingi lubatud nimivõimsusele aga sedagi ilmselt sellele, kuna võrgupinge on enamasti euro nõutest kõrgem. Mõõtmisele räägib aga vastu see, et hoopis koormates ju soojeneb mootor? Viimane aeg vist murtseda moodne ja korras tester?
    Loomulikult mootoriks nagu tavaliselt asünkroonmootor.
    Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

    #2
    Vs: El.mootori koormuse test

    Kindel, et see ei ole ühefaasiline kondensaatormootor?

    Comment


      #3
      Vs: El.mootori koormuse test

      Ühe faasiline oli ta tõesti, kondensaatoriga ilmselt ka, seal võibki tema kala sees olla. Nüüd kuidas siis saada ikka õiget näitu või see oligi õige näit?
      Kuna 370W siis ei tea tõesti, ega minimaalsete 500rpm juures ikkagi palju pole seda visplit ringi ajada? Saaks ka labasid jupitada kui vaja.
      Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

      Comment


        #4
        Vs: El.mootori koormuse test

        Esmalt postitatud RaunoK poolt Vaata postitust
        ...või see oligi õige näit?
        On-on õige näit. Kondensaator on arvutatud nimikoormuse jaoks, väiksema koormuse korral läheb arvutus aia taha ja vool võib tõesti minna tavapärasest suuremaks.

        Comment


          #5
          Vs: El.mootori koormuse test

          Kuid mis nipiga peaksin siis teada saama tegeliku tarbitava võimsuse segamise ajal, mootorile hoo sisse ajama ja kondensaatori mõõtmiseks ära võtma? Ega siis vist midagi elektrotehnika raamat kätte, kui leiab ikka õige raamatu, kus on ka midagi sees, täna enam vist ei jõua solgutada.
          Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

          Comment


            #6
            Vs: El.mootori koormuse test

            Koormusvoolu saad ju ampermeetriga mõõta, kuni see üle piiri ei lähe (peaks ju mootori peal kirjas olema), on kõik korras. Ja võimsust peaks saama mõõta kasvõi mõne pistikupessa torgatava junniga, näiteks http://www.oomipood.ee/search/EL-EPM02HQ/-/1. See ei näita muidugi mitte kasulikku võimsust (370W), vaid kogu tarbitavat võimsust.

            Comment


              #7
              Vs: Elektrimootori koormuse test

              Erinevalt kolmefaasilisest on ühefaasilisel asünkroonmootoril teatud piirangud.
              Ühefaasiline elektrimootor ei tohi kaua töötada tühikäigul, kuna ta kuumeneb väikestel koormustel eriti ja ei soovitata kasutada ka alla 25% täiskoormusest.
              Pane õige vooluga automaat vahele ja jälgi mootori töötamisel tema temperatuuri. Pöörete lugemine on vist liiga keeruline?

              Comment


                #8
                Vs: Elektrimootori koormuse test

                Pöörete lugemiseks tuleb pool oma riistapargist õue tuua, eelnevalt ära kalibreerida osilloskoop(triibud tõmmata ekraanile) ja rihma seibile kleepida stroboskoop Seega ei tohiks see mõõtmine võimatu olla. Ehk siis kontrollida, ega pöörded ei lange alla kriitilise?


                Esmalt postitatud Svago poolt Vaata postitust
                Erinevalt kolmefaasilisest on ühefaasilisel asünkroonmootoril teatud piirangud.
                Ühefaasiline elektrimootor ei tohi kaua töötada tühikäigul, kuna ta kuumeneb väikestel koormustel eriti ja ei soovitata kasutada ka alla 25% täiskoormusest.
                Pane õige vooluga automaat vahele ja jälgi mootori töötamisel tema temperatuuri. Pöörete lugemine on vist liiga keeruline?
                Rihm peal, peaks juba mingigi koormus olema, sest seieril oli juba mälu järgi juba ca 50mA hälve.
                Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

                Comment


                  #9
                  Vs: Elektrimootori koormuse test

                  Ajasin enne asja keerulisemaks kui ta on. Toitsin nüüd mootorit läbi autotrafo ja mootor hakkas jahtuma. Enne ei julgenudki üle 10-minuti sees hoida.
                  Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

                  Comment

                  Working...
                  X