Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Vene kompressori ühendamine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Vene kompressori ühendamine

    Tere,
    Oleks vaja ühendada vene kompressor, 380v on olemas ja mootorisse läheb 3 juhet.
    Kas õige on 3 faasi panna ja null jätta mootorist välja?
    Kas faasida järjestus on määrav vaid suunale või sõltub sellest mootori õige (efektiivne) töö?

    Praegune plaan oleks olnud 3 faasi lasta mootorisse ja maandus mootori keresse ning relee lülitusel kasutada 0 et 220v oleks.

    Lisaks oleks küsimus vene 3 faasi relee suhtes, seal peal mähisel et 230v 50hz aga kui relee mähisele toide otse panna 220v tekib kuuldav müra mähisest , kas vaja miski kondensaator ühendada vms
    viimati muutis kasutaja q139; 03 m 2017, 14:06.

    #2
    Vs: Vene kompressori ühendamine

    Esmalt postitatud q139 poolt Vaata postitust
    Kas õige on 3 faasi panna ja null jätta mootorist välja?
    Neutraal (sinine soon) mähiste jaoks pole tõesti vajalik, aga kolla-roheline kaitsejuht/maandus ühenda ikka, selleks on tavaliselt klemmkarbis isegi kruvi olemas. Või kui see sul korpuse külge läheb, kõlbab samuti, lihtsalt klemmkarbis on mugavam ühendada.

    Esmalt postitatud q139 poolt Vaata postitust
    Kas faasida järjestus on määrav vaid suunale või sõltub sellest mootori õige (efektiivne) töö?
    Mootori puhul mõjub vaid suunale, kompressori puhul mõjub tööle. Ära kompressorit valet pidi käima küll mitte lase.

    Esmalt postitatud q139 poolt Vaata postitust
    Lisaks oleks küsimus vene 3 faasi relee suhtes, seal peal mähisel et 230v 50hz aga kui relee mähisele toide otse panna 220v tekib kuuldav müra mähisest , kas vaja miski kondensaator ühendada vms
    Seal polegi midagi teha. Võta lahti, puhasta magnetahela kontaktpinnad korralikult lahustiga ära. Kui see ei aita, osta korralik relee/kontaktor/magnetkäiviti.

    Comment


      #3
      Vs: Vene kompressori ühendamine

      Kui kolm otsa, siis faasid külge.
      Kui vales suunas käima läheb, siis kaks faasi ringi tõsta.
      Oletan, et see mürisev relee midagi sarnast? http://images.satom.ru/i/firms/28/41...e5_800x600.jpg
      Selle mürina vastu tõenäoliselt aitab see, kui see lahti võtta ja südamiku vastamisi käivad metallpinnad korralikult ära puhastada.

      Comment


        #4
        Vs: Vene kompressori ühendamine

        Esmalt postitatud Pläsku poolt Vaata postitust
        http://images.satom.ru/i/firms/28/41...e5_800x600.jpg
        Selle mürina vastu tõenäoliselt aitab see, kui see lahti võtta ja südamiku vastamisi käivad metallpinnad korralikult ära puhastada.
        Jah , just seesama relee.
        Seal mähisel oli kiri 230v ja lahtiselt katsetuseks sai antud 230v peale 2 eri poolel olevatele kontaktidele mis allpool asuvad, lülitus oli tugev aga tekitas kõva müra.
        Kas sai ühendada toide valesse punti või on vaja siis puhastada või vaadata miski muu relee.

        See relee peaks olema oluline et rõhulülitiga saaks maha võtta mootorilt 3 faasi.
        viimati muutis kasutaja Scott; 04 m 2017, 03:22. Põhjus: trükiviga

        Comment


          #5
          Vs: Vene kompressori ühendamine

          Loodetavasti on selle mootori küljes ka mingi silt.
          Mis selle sildi peal kirjas on? Kolm juhet mootorisse võib
          tähendada 3 x 380V, 3 x 220V või käivitus mähisega mootorit.
          Nulli mootori kerega ühendada kindlasti ei sobi.
          Kerega võib ühendada üldise maanduse.
          3 faasilise mootori puhul sõltub faaside järjestusest ainult
          mootori pöörlemise suund, mitte kasutegur.
          Kompressorile aga võib mõnel juhul suund oluline olla.
          Releed mis lülitab mootoriise 3 faasi kutsuti vanasti magnetkäivitiks.
          Neil oli 3 paari tugevamaid kontakte mootori jaoks ja vähemalt
          1 paar sulguvaid abikontakte oma tarbeks.
          Mõni ekseplar pläriseb rohkem. Kindlasti tuleb kontrollida kas lülitamisel
          ikka südamiku pooled tõmbuvad korralikult kokku.
          Kui midagi tõmbumist takistab siis on plärin palju tugevam ja
          mähis põleb läbi kui kauemaks jääb.
          viimati muutis kasutaja Scott; 04 m 2017, 03:23. Põhjus: on liitsõna

          Comment


            #6
            Vs: Vene kompressori ühendamine

            Esmalt postitatud q139 poolt Vaata postitust
            ...või on vaja siis puhasata või vaadata miski muu relee.
            Täpselt nii.

            Esmalt postitatud q139 poolt Vaata postitust
            See relee peaks olema oluline et rõhulülitiga saaks maha võtta mootorilt 3 faasi.
            Kui südamiku pinnad on puhastamata, siis lisaks mürisemisele võivad need veel kokku kleepuda, ei lülitugi kompressor koheselt välja.

            Comment


              #7
              Vs: Vene kompressori ühendamine

              Tänud info eest , ehk saab ka relee vaiksemaks.

              Kompressoril peal oli silt küll sovietiaegne aga ei teinud pilti sellest.
              Suunda jah peab jälgima , seal ka miski õlitus süsteem sees.
              Sai katsetatud ja mootor töötas kui 2 faasi ja 0 ühendatud 3 juhtmele (nii ilmselt jõudlus väiksem).
              Korpusele läheks ikka maandus. Aga kui ühenda null korpusesse maanduse asemel mida see muudaks mootori töös?


              viimati muutis kasutaja q139; 03 m 2017, 15:11.

              Comment


                #8
                Vs: Vene kompressori ühendamine

                Esmalt postitatud A.S. poolt Vaata postitust
                Neutraal (sinine soon) mähiste jaoks pole tõesti vajalik
                *
                Siia tuleks lisada, et see kehtib kolmnurkühenduse kohta.
                Tähtühenduse jaoks on vajalik.
                Tähe puhul juhib N balansivälise voolu toiteallikasse tagasi...seda võiks äki nii kirjeldada.


                Esmalt postitatud q139 poolt Vaata postitust
                Aga kui ühenda null korpusesse maanduse asemel mida see muudaks mootori töös?
                Mitte mootori töö vaid Ohutus !!!
                http://hparchive.com/
                https://worldradiohistory.com/index.htm

                Comment


                  #9
                  Vs: Vene kompressori ühendamine

                  Esmalt postitatud Starfish poolt Vaata postitust
                  *
                  Siia tuleks lisada, et see kehtib kolmnurkühenduse kohta.
                  Tähtühenduse jaoks on vajalik.
                  Tähe puhul juhib N balansivälise voolu toiteallikasse tagasi...seda võiks äki nii kirjeldada.

                  Mitte mootori töö vaid Ohutus !!!
                  Jah seda ma ka mõtlesin et ohutus ja nii plaan oligi kui juba ka esimest postitust lugeda.

                  Kas balansivälised voolud on siis 3 faasi erinevused või midagi sellist?

                  Comment


                    #10
                    Vs: Vene kompressori ühendamine

                    On olemas teoreetiline, ideaalne olukord: "sümmeetria", mille puhul on 3faasi tähtühenduse puhul neutraalivool 0A ja kõik koormused 230V peal.
                    Tegelikuses on koormused(takistused) erinevad, pinged erinevad, faasinihked erinevad ja palju muud, neutraali puudumisel on siis ka pinged koormustel erinevad.
                    http://hparchive.com/
                    https://worldradiohistory.com/index.htm

                    Comment


                      #11
                      Vs: Vene kompressori ühendamine

                      Esmalt postitatud Starfish poolt Vaata postitust
                      *
                      Siia tuleks lisada, et see kehtib kolmnurkühenduse kohta.
                      Tähtühenduse jaoks on vajalik.
                      Tähe puhul juhib N balansivälise voolu toiteallikasse tagasi...seda võiks äki nii kirjeldada.
                      Ära aja jama.Kolmefaasilise mootori mähiste külge ei ühendata neutraaljuhti ühelgi juhul!

                      Comment


                        #12
                        Vs: Vene kompressori ühendamine

                        On teisigi ühendusviise kus 3f mootoril neutraal mängus.
                        http://hparchive.com/
                        https://worldradiohistory.com/index.htm

                        Comment


                          #13
                          Vs: Vene kompressori ühendamine

                          Esmalt postitatud Starfish poolt Vaata postitust
                          On olemas teoreetiline, ideaalne olukord: "sümmeetria", mille puhul on 3faasi tähtühenduse puhul neutraalivool 0A ja kõik koormused 230V peal.
                          Tegelikuses on koormused(takistused) erinevad, pinged erinevad, faasinihked erinevad ja palju muud, neutraali puudumisel on siis ka pinged koormustel erinevad.
                          Kas tähtühendus on 3x faasi mootorile peale ja 0 kasutamatta?
                          3 faasi vahel peaks olema üle 360V? ning ~230V tuleb 0 ja faaside vahel.
                          Eks kindlasti on iga mähis mingil määral erineva magnetismi, takistuse, pealesaadava pinge jne-ga, eriti vene mootorid?
                          viimati muutis kasutaja Scott; 04 m 2017, 03:26. Põhjus: kasutamaTa

                          Comment


                            #14
                            Vs: Vene kompressori ühendamine

                            Esmalt postitatud q139 poolt Vaata postitust
                            Kas tähtühendus... eriti vene mootorid?
                            Kui mu mälu ei peta, õpetati seda asja hiljuti keskkoolis sellise raamatu kaudu
                            Digital is like formaldehyde, first it kills the music, then it stores it forever.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Vene kompressori ühendamine


                              Siin on natuke juttu kolmest faasist ja nende pingetest.

                              Comment

                              Working...
                              X