Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

220V elektrimootorsaag akude peale ümber

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: 220V elektrimootorsaag akude peale ümber

    Nendel valmis akusaagidel on ketikiirus >3x aeglasem.
    Tuleb ikkagi eraldi juhtmega aku vööle, selga vms.
    Äge on ka see, et siis saan kõiki 220V tööriistu kasutada, trellid, trimmerid, hekilõikurid, munavahumikser, dremel jne.

    Laadimise küsimus on ka veel lahtine. Kuidas 50V-59V majaakust seda 168v-235V akut laadida 1A vooluga.
    viimati muutis kasutaja DVDRW; 24 m 2017, 09:50.
    EE orjusest vaba!

    Comment


      #17
      Vs: 220V elektrimootorsaag akude peale ümber

      Akule teed väljavõtted ja laed mitu korda

      Stihliga küll mingeid käivitusprobleeme pole. Ja nagu ikka, tuleb pärast kasutamist paak tühjaks töötada või valada. Kui pikemaks ajaks jääb koos kütusega seisma, siis on pärast palju jama - eriti mõni trimmer üle talve.

      Comment


        #18
        Vs: 220V elektrimootorsaag akude peale ümber

        Saab laadida. Pead lihtsalt hiinast iga elemendi kohta 1 isolaaeritud laadija tellima. Pmst laed igat elementi eraldi. Aga mingi alapinge kaitse pead küll tegema et liiga tühjaks ei saa.
        TP5100 is a double switch buck 8.4V, single cell 4. TP5100 with a frequency of 400kHz switching mode makes it possible to use a smaller outer Suo device and the large current charging still maintain a smaller amount of heat.

        +
        Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
        1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
        2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

        Comment


          #19
          Vs: 220V elektrimootorsaag akude peale ümber

          Liiga kalliks ja bulkyks läheb.


          Pm see peaks ka sobima, aga vaja oleks 50-60V sisendiga.
          Ennem teha 60V -> 24V aga see tundub raiskamine. https://www.ebay.com/itm/48V-to-24V-5A-120W-Car-Power-Converter-Regulator-Step-Down-Adapter-Cu3/351844171373?epid=680672069&hash=item51eb8bfe6d:g: jigAAOSwCGVX3TCE

          I
          soleeritud Boost konverterit (48V sisendiga) pole olemas?
          viimati muutis kasutaja DVDRW; 24 m 2017, 13:13.
          EE orjusest vaba!

          Comment


            #20
            Vs: 220V elektrimootorsaag akude peale ümber

            Esmalt postitatud DVDRW poolt Vaata postitust
            Elektrimonopolist olen vaba
            See ei puutu küll otseselt teemasse, aga natuke ikka. Kas see vabadus on sunnitud või vabatahtlik? Ja kui vabatahtlik, siis mis selle mõte on?

            Comment


              #21
              Vs: 220V elektrimootorsaag akude peale ümber

              Raha sääst!
              EE orjusest vaba!

              Comment


                #22
                Vs: 220V elektrimootorsaag akude peale ümber

                Esmalt postitatud DVDRW poolt Vaata postitust
                Raha sääst!
                Mind huvitab, palju reaalselt säästetakse ?
                Tasuta elektri hind kipub ikka kallim kui tasuline tulema.
                Ma saaks aru - huvitav, näpud sügelevad.....
                Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...

                Comment


                  #23
                  Vs: 220V elektrimootorsaag akude peale ümber

                  Esmalt postitatud DVDRW poolt Vaata postitust
                  Boos on suht pointless. Ennem vaheta juba mootor välja mõne brushless vastu. Kaod lähevad liiga suureks või boost läheb piisava kasuteguri juures kole suureks. Hästi läheb saad kasuteguri sinna 90% juurde. 2KW juures on see 200W sooja, isegi eest külmal talvel võib seda veidi palju olla.
                  Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                  1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                  2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                  Comment


                    #24
                    Vs: 220V elektrimootorsaag akude peale ümber

                    Ma olen ka paarile heale lapsepõlvetuttavale teinud tuulegeneraatori elektroonika, muundureid remontinud jne.
                    Eks see ole rohkem hobivärk, erilist käegakatsutavat tulu ei tõuse – amortisatsiooni peab ka arvestama. Ükskord ostad nagunii jälle uued akud, generaator või päikesepatarei vajab hooldust, remonti ja lõpuks väljavahetamist. Oma vaev ja aeg maksab ka midagi.
                    Iseasi on elada sügaval metsas, kus puudub elektriliin. Paaril mu tuttaval on puutumata looduses turismitalu, seal küll kasutavad ja vahel on nad päris hädas, käivad mujal lähedal akusid laadimas.

                    Comment


                      #25
                      Vs: 220V elektrimootorsaag akude peale ümber

                      murphy, jutt käib akude laadimisest.
                      EE orjusest vaba!

                      Comment


                        #26
                        Vs: 220V elektrimootorsaag akude peale ümber

                        Mis on eelis akutoitel elektrisael ?
                        Ei aja suitsu ja lärmab vähem, kerge on, tean olen kasutanud, aias on hea, metsa sellega ei langeta.
                        http://hparchive.com/
                        https://worldradiohistory.com/index.htm

                        Comment


                          #27
                          Vs: 220V elektrimootorsaag akude peale ümber

                          Esmalt postitatud DVDRW poolt Vaata postitust
                          Laadimise küsimus on ka veel lahtine. Kuidas 50V-59V majaakust seda 168v-235V akut laadida 1A vooluga.
                          Riiulist mõne 300W muunduri ikka leiad mis ~230 teeb?
                          Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                          Comment


                            #28
                            Vs: 220V elektrimootorsaag akude peale ümber

                            Hiinakad sellist ei tooda kahjuks.
                            Leidsin kuni 60V in -> 120V out seadme. Laadida lihtsalt 2x 28S kuidagi automaatselt relee ümberlülitusega.
                            Näiteks lültab ümber iga minut, siis saab ka pooltäis akut kasutada.
                            EE orjusest vaba!

                            Comment


                              #29
                              Vs: 220V elektrimootorsaag akude peale ümber

                              Kui huvi olemas ja aega jagub, siis on võimalik ka ise laialt levinud komponentidest iga elementi kontrolliv pinge üle/alakaitse kokku laduda. Minu isiklik lähenemine asjale järgnevates linkides: akukaitse, põhiplaat, akukaitsePCB, põhiplaatPCB. Takistite parameetreid vähe muutes saaks kogu paki pinge kuitahes kõrgeks ajada, väljakad,dioodid jms peavad ka muidugi kõrgemapingelised siis olema, võibolla ka jadamisi optroni transistoripoolele näoga vastamisi mingi 10V zenerid näiteks kui pinge üle 80V. Akumoodulitel kasutada sisse/väljalülitustakkidena 1% täpsusega takke, muidu ühel moodulil väljalülitus 4,1V, teisel 4,3v näiteks, muidugi lisatakkidega saab täpselt iga mooduli paika kalibreerida kui vaja. Kasutan SMD komponente ja plaadid tulevad üsna pisikesed kokkuvõttes, trükkplaat ka 0,4 millimeetri paksune moodulitel, siis saab õhem ja kergem veelgi. Hetkel olen kasutanud 3-4S akudel kolmes kohas sellist lahendust, seda voolupiiramisahelat üldiselt ei ole kasutanudki tegelikult, ühel akutrellil ainult, mille skeemi lisasin, mooduli trükkplaadil ka seda osa pole mis pildil. Moodulid olen üksteise otsa ladunud, ühe mooduli paksus tuleb smd optroniga mingi 4mm vast, algne plaan oli selline igat moodulit vahetada võimaldav pesadega variant, aga 3-4S akudel ei ole viitsinud seda teha, niisama juhtmetega kokku viinud ja saanud hea pisikese klotsi trelli akusse peitmiseks näiteks, termorüü ümber ja väga viisakas. Mooduli skeemis ei ole balansseerimist, trükkplaadil tegelikult on see olemas, mahtus seegi sinna veel ära, ca 4,15V olen sättinud balansseerima. Väljalülituspinge olen 3,1V juurde jätnud. Muidugi osaline häda on tühjema aku korral järsk sisselülitusimpulss, mis mooduli välja kipub lülitama, sujuv start tarbijal aitaks selles osas. Teatud iseärasused on veel selle mooduli juures, impulsslüliti vajutamine lülitab mooduli sisse, sisselülitatuna tarbib kogu kompott tühijooksul mingi kuni 10mA vist oli, mingi paar sekundit lülitit all hoides lükkab mooduli välja. Kui moodul väljas siis tühijooksuvool puudub täielikult, see on pigem hea asja juures. Laadima pannes peab niisamuti moodul sisse lülitatud olema. Kunagi plaanin jalgrattale elektrimootori lisada, siis teen suurema mooduli nii kuni 80V ja selle jaoks algselt kogu seda asja tegema hakkasingi. Niisiis DWD kui asja ohutumalt ja kindlamalt teha tahad siis pigem midagi taolist vahele. Ma olen üksjagu tunde kulutanud ikka selle kompoti tööle ajamiseks, nüüd tegelikult on suht hea seda BMS-i teha, plaadijoonised olemas, ainult tee trükkplaat, lappa komponendid peale ja ahju, 3S mooduli jaoks mingi 3 tundi umbes läheb aega.
                              otsija

                              Comment


                                #30
                                Vs: 220V elektrimootorsaag akude peale ümber

                                Et oleks mingigi kontroll elementide pinge üle, lisaks igale elemendile balanseerija. Midagi sellist.
                                T
                                uleks ise selline teha kus on ka LED mis süttib kui hakkab balanseerima alates 4.15V juurest vms.
                                Siis on igal laadimisel hea ülevaade, et kui kõik 56tk ledid põlevad on aku ilusti täis ja balanseeritud.
                                EE orjusest vaba!

                                Comment

                                Working...
                                X