Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

    Hankisin 250W 220V AC vibropumba ning 300W 12V DC -> 220V AC inverteri, et autost voolu võtta ja pumpa kasutada aga pump teeb pool sekundit vaid häält, kui järgi ühendada ning edasi on vaikus. Kui taas inverteri järgi ühendada, siis jälle pool sekundit justkui töötaks. Proovisin otse akuklemmidelt voolu võtta kui ka sigaretisüütajast - seis sama.
    Inverter:
    Peak output power: 600W
    Output power (30min): 350W
    Continuous output power: 300W
    Output waveform: Modified sinewave


    Mille taha asi jääda võib?

    #2
    Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

    Kui on selline asi nagu tester, siis võiks mõõta, mis juhtub pinge ja vooluga.
    Mõõta 230 V võrgust töötades ja siis muundaja pealt käivitades.
    Oleks natuke lihtsam võimalikust veast mõelda.
    Võib kasutada koormisena ka mõnd 250W lampi või pliiti ja vaadata kas kannatab toita.

    Comment


      #3
      Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

      Äkki sellepärast, et mootor vajab käivitumiseks kordades suuremat voolu kui 250 W.

      Comment


        #4
        Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

        Seal pole vist probleem vaid käivitamises, vibropump on midagi enamat kui tavaline mootor, selle vool peaks vist ka töötamise ajal konkreetsele inverterile lubatust suurem olema.

        Comment


          #5
          Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

          Selle tabeli põhjal nagu vatid ja amprid hästi ei klapi, kui ampreid arvestada, siis peaks võimsus palju suurem olema.

          Artikkel ise
          Обзор и характеристики погружного насоса Малыш, рекомендации по установке и применению. Как продлить его срок службы. Правила безопасной эксплуатации и возможные причины поломок.

          Comment


            #6
            Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

            Ju see värk siis seal selle cosφ lootusetult paigast ära keerab, sellest ka suur vool. Inverteri valikul tulekski sellest voolust lähtuda.

            Comment


              #7
              Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

              180W-ne pump hakkaks tööle? https://www.bauhof.ee/et/vibropump-x...l-h-50m-588503
              Pigem paneks siis nõrgema pumba, kui võimsama inverteri. 1000W inverter maksab juba ca 160€ oomipoes ja 600W-ne ca 120€ (300Wne oli vaid ~40€)

              Comment


                #8
                Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

                Esmalt postitatud dz0nni poolt Vaata postitust
                180W-ne pump hakkaks tööle?
                Pead tegema kindlaks, milline on pumba vool. Pead tegema kindlaks, millist voolu talub inverter.
                Või proovi poes järele. Või siis viska lihtsalt kulli-kirja.

                Comment


                  #9
                  Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

                  teleka võib saada auto inverteriga käima. pumpamiste jaoks ikka Vari Terra või Makita EG6050A sarnased asjad.

                  Comment


                    #10
                    Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

                    Esmalt postitatud dz0nni poolt Vaata postitust
                    180W-ne pump hakkaks tööle?
                    Oletamise ja arvamisega seda probleemi ei lahenda. Tuleb voolud ära mõõta. Äkki on hoopis see inverter tegelikult viletsam, kui numbrite järgi paistab.
                    Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

                    Comment


                      #11
                      Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

                      300W inverter on sülearvuti laadimiseks. Pump tahab palju võimsamat.

                      Comment


                        #12
                        Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

                        Inverter on tõenäoliselt 300VA mitte 300W, need on ainult siis võrdsed kui PF=1.0 ehk siis labipirn või elektriradiaator. Pump on induktiivkoormus, seega PF pole kindlasti 1.
                        Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                        1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                        2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                        Comment


                          #13
                          Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

                          Võib ka alapinge kaitse rakenduda, proovi töötava mootoriga ja soovitavalt ikka otse aku pealt.

                          50m pikendusjuhe võib ka aidata.
                          Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                          Comment


                            #14
                            Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

                            Esmalt postitatud murphy poolt Vaata postitust
                            PF pole kindlasti 1.
                            Väike keeleline märkus: eesti keeles on olemas termin võimsustegur (cos φ), milleks PF?

                            Comment


                              #15
                              Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

                              Küsimusi teema püstitajale. a)Miks peaks vedeliku liigutamiseks kasutama just ~220V vibropumpa. See, et see on vabalt saadaval, ei ole tõsiseltvõetavaks argumendiks!b) Milline on liigutamist vajava vedeliku hulk ajas? Kui kõrgele ja kui sügavalt peab see pump vedeliku pumpama? Palun põhjendatud vastuseid!
                              viimati muutis kasutaja rainadov; 02 m 2018, 15:50. Põhjus: täht

                              Comment

                              Working...
                              X