Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

    Ei vea mul pumpadega. Täna läks vibropump õhtule, toitejuhe katkes mähise juurest. Kas põhjuseks vibratsioon või mähise lühiskeerud, jäi arusaamatuks. Panin tähele, et juba eelmisel korral hakkas vähem vett tulema ja müra kostus kaevust mitmekümne meetri kaugusele. Venekeelsete kirjadega pump, paar aastat vana, vähe kasutatud. Membraan kulumata.
    Loomulikult ei vea, kui sa ei oska seda pumpa õieti kasutada ja aega ajalt ta vastu huvi ei tunne mis seisus ta kaevus on ja kas on vastavalt nõuetele olemas talle nõutavad tingimused stabiilseks ja pikaealiseks tööks! See, et ta sinuga töölepingu lõpetas polnud kindlasti pumba ja juhtme viga vaid sinu oskamatus asjaga ümber käia! Vene pumbad seda tüüpi on parimad mis on meil liikumas ja neid on meie kaubandus võrgus saada isegi valiku võimalusega on Venes toodetud, Valgevenes ja Ukrainas toodetud pumpasid saada ja seda hinnaga 24.95 euri-44 euri. kõik nad on väikeste erinevustega oma konstruktsioonilt ja töö parameetritelt on erinevate võimsuste ja pumbatava vee hulgaga tunnis, Pumbad on väga head ja töökindlad kui täidetakse paigalduse nõudeid! pole põhjust ei virisemiseks ega irisemiseks vene toodangu suhtes ja pole selline Hinna saast hinnaga 21.- eurikut, millega kaasneb ostmise ja tagastamise rõõm Tehase garantii tööea suhtes on vene värgil 5 aastat ja selle ta ka vastu peab! 1. Loe läbi paigalduse ja töötamise instruktsioon. Mõõda vee tase kaevus kuhu pumba paigaldad, täida ettekirjutusi ja see pump töötab laitmatult oma aja ja sellise tootlikkusega mida tehas on ette andnud. Mul on neid kasutusel kaks üks kaevus ja teine suvel tiigis ja 35 aasta jooksul on neid kulunud 5 tk ja sell aastal oli täpselt sama juhus kui mähisesse tekkis katkestus ja seda oma lohakuse tõttu. Kande tross mille otsa pump rippus roostetas läbi, pump vajus põhja töötas lamavas asendis ja seda ilmselt pikka aega ja katkestusse ta läks. ja see on ka ainuke mis lepingu lõpetas eelnevad lihtsalt kulusid niivõrd et tootlikkus langes ja on ka neid katkistest ja kulunud pumpades uuesti kokku laotud ja on ka reserv olemas ja ei mingit probleemi, vesi alati olemas ja aiamaa kastetud!


    viimati muutis kasutaja humax; 22 m 2018, 16:58.

    Comment


      #32
      Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

      Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitust
      Et propelleriga mudapump mis tiiki viskad lööb 10at?
      Mul praegu pump ootab vihma, et keldrit uputusest päästa.

      Proovime, kui vesi jääs. Siis tuleb pump tuppa sooja.
      Paneme veepange ja vaatame palju rõhku annab.
      Tiigis (elektroonikapoes) oli 10 At manomeetrid saada.
      Huvitav, kas pehme toru seda rõhku peab?

      Comment


        #33
        Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

        Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitust
        Proovime, kui vesi jääs. Siis tuleb pump tuppa sooja.
        Paneme veepange ja vaatame palju rõhku annab.
        Tiigis (elektroonikapoes) oli 10 At manomeetrid saada.
        Huvitav, kas pehme toru seda rõhku peab?
        Kas pumbal siis mingeid andmeid ei ole, et ainult eksperimendi korras saab teada kui palju rõhku annab?

        Comment


          #34
          Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

          Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitust
          Huvitav, kas pehme toru seda rõhku peab?
          Eks plasttorude kohta ole ka andmeid olemas. Mälu järgi kannatas osa max 6bar, osa rohkem. Neil on ka rõhu/temperatuurisõltuvus olemas.
          Kunagi vene ajal sai seda sõltuvust 6bar kannatava plasttoruga katsetatud.
          Tegime sõbraga isekeedetud seguga auto karpidele korrosioonitõrjet – anum, plasttoru, pöörleva otsaga pihusti, kompressor. Anumasse läks kahurimääre ja muu hea kraam. Kahurimääre oli väga paks isegi lahustatult ja siis kasutasime füüsikalist nähtust – viskoossuse sõltuvust temperatuurist e. soojendamist. Ainus viga oli see, et plasttoru läks elektripliidil kuumutatud nõu juurest jämedaks nagu lehma alla neelanuid püüton ja läks 2bar rõhul pauguga lõhki.
          Mõlema näod ja riided olid korralikult töödeldud korrosiooni vastu

          Comment


            #35
            Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

            Esmalt postitatud moi poolt Vaata postitust
            Kas pumbal siis mingeid andmeid ei ole,
            et ainult eksperimendi korras saab teada kui palju rõhku annab?
            Oli kirjutatud et 100 m so 10 at.
            Ega kirjutatut saa uskuda, valetavad.

            Aga üks lihtne füüsik-eksperimentaator võib ju selle selguse saamiseks üle kontrollida.
            Vähemasti proovida.
            Vast veega ei muutu katsetaja roostekindlaks.

            Comment


              #36
              Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

              Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitust
              Oli kirjutatud et 100 m so 10 at.
              Ega kirjutatut saa uskuda, valetavad.

              Aga üks lihtne füüsik-eksperimentaator võib ju selle selguse saamiseks üle kontrollida.
              Vähemasti proovida.
              Saad Tartus soome TV vaadata, kui 100m püstist plasttoru 10 atm rõhul paned antennimastiks

              Comment


                #37
                Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

                Esmalt postitatud Svago poolt Vaata postitust
                Saad Tartus soome TV vaadata, kui 100m püstist plasttoru 10 atm rõhul paned antennimastiks
                Seoses selle lapiku maaga sai Exelisse tehtud arvutus nähtava kauguse kohta keral ja
                sealt tuleneb et Helsingi jaoks (300 km) peaks olema siin 7 km sammas.
                Siis näeks sealse veepiiri ära.
                Aga vast ka natuke vähem, sest MEIE oleme ju kõrgemal kui soomaa.

                Comment


                  #38
                  Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

                  Esmalt postitatud humax poolt Vaata postitust
                  Vene pumbad seda tüüpi on parimad mis on meil liikumas ja neid on meie kaubandus võrgus saada isegi valiku võimalusega on Venes toodetud, Valgevenes ja Ukrainas toodetud pumpasid saada ja seda hinnaga 24.95 euri-44 euri. kõik nad on väikeste erinevustega oma konstruktsioonilt ja töö parameetritelt on erinevate võimsuste ja pumbatava vee hulgaga tunnis, Pumbad on väga head ja töökindlad kui täidetakse paigalduse nõudeid! 1. Loe läbi paigalduse ja töötamise instruktsioon. Mõõda vee tase kaevus kuhu pumba paigaldad, täida ettekirjutusi ja see pump töötab laitmatult oma aja ja sellise tootlikkusega mida tehas on ette andnud.

                  Kande tross mille otsa pump rippus roostetas läbi, pump vajus põhja töötas lamavas asendis ja seda ilmselt pikka aega ja katkestusse ta läks.
                  Paigalduse ja hoolduse jutt on õige. Vaatasin oma vene pumpasid - vanadel oli mähis üleval ja veevõtt altpoolt. Mul on mõlemad pumbad (nii kasutatud kui kasutamata) just seda tüüpi. Leidsin veel ühe vähe kasutatud pumba, millel oli sama lahendus kui uuematel - veevõtt pealtpoolt.
                  Vanadel pumpadel oli riputamiseks kaasas kapronnöör (nöör + varuosad). Ilmselt roostevaba peenemat sorti tross oleks ka sobiv. Üldiselt pidi jälgima, et toitekaabel ei jääks mehhaaniliselt koormatuks ja vibreeriks minimaalselt.

                  Comment


                    #39
                    Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

                    Esmalt postitatud humax poolt Vaata postitust
                    Loomulikult ei vea, kui sa ei oska seda pumpa õieti kasutada ja aega ajalt ta vastu huvi ei tunne mis seisus ta kaevus on ja kas on vastavalt nõuetele olemas talle nõutavad tingimused stabiilseks ja pikaealiseks tööks! See, et ta sinuga töölepingu lõpetas polnud kindlasti pumba ja juhtme viga vaid sinu oskamatus asjaga ümber käia! ... 1. Loe läbi paigalduse ja töötamise instruktsioon. Mõõda vee tase kaevus kuhu pumba paigaldad, täida ettekirjutusi ja see pump töötab laitmatult oma aja ja sellise tootlikkusega mida tehas on ette andnud.
                    Ma vist nii loll enam/veel ei ole, et pumpa ei oskaks kasutada.

                    Loomulikult veendusin, et pump oleks vees, tegin seda enne sisselülitust. Pealpoole jäi umbes 80 cm ja allapoole üle meetri vett. Rippus ilusti nööri peal, juhe vaba, sest pistmik on kohe kaevu kõrval. Eelmisel korral jäi ka vett piisavalt kaevu, kui kõvemini põrisema hakkas.

                    Nagu varem ütlesin, membraanid olid puhtad ja kulumata. Katkestuse koha leidsin samuti üles - poolteist sentimeetrit mähist katvast epokihist seespool. Sain nii mõõta, et ajasin kaablisoone isolatsioonist peene terastraadi sisse. Mähise tasandist kõrgemalt, kaasa arvatud pumpa sisenemise kohas on kaablisooned terved.

                    Kui epokihti natuke puurida ja peene meisliga eemaldada, peaks saama uuesti ühendada. Kui sest kasu on, mähise takistus on 11,4 oomi. Uuena ei taibanud mõõta ja ega lühiskeerud testriga välja ka ei paista. Jõudluse vähenemist ja müra suurenemist ei oska muuga seostada.
                    73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
                    ATiP1pN4XeM

                    Comment


                      #40
                      Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis




                      __________________________________________________ ___________



                      Paigalduse ja hoolduse jutt on õige. Vaatasin oma vene pumpasid - vanadel oli mähis üleval ja veevõtt altpoolt. Mul on mõlemad pumbad (nii kasutatud kui kasutamata) just seda tüüpi. Leidsin veel ühe vähe kasutatud pumba, millel oli sama lahendus kui uuematel - veevõtt pealtpoolt.
                      Vanadel pumpadel oli riputamiseks kaasas kapronnöör (nöör + varuosad). Ilmselt roostevaba peenemat sorti tross oleks ka sobiv. Üldiselt pidi jälgima, et toitekaabel ei jääks mehhaaniliselt koormatuks ja vibreeriks minimaalselt.
                      Vaata Svago, ma saan aru millest sa konkreetselt räägid ja nii see on. Ainult et nüüd on valgevenelased oma toodangule pannud ilusa kõlava nime ja polegi see pump ei uuemat ega vanemat tüüpi vaid on kaks erinevat tüüpi üks mis võtab vee ülevalt suunast on Ручеек-1 mis võtab vee alt suunast ja see on Ручеек-1М


                      ja on mõlemad saadaval, kuid oleneb vist sellest mida sisse ostetakse aga tootmises on nad mõlemad ja ikka antakse kaasa see ilus ja nõme kapron nöörike, mida mina kasutada ei söanda, sest sellega kukub pump kuradima ruttu kaevu ja jääb rippuma vooliku külge ja ka juhtme otsa. Nüüd on ka veel nii targaks saadud et neid tagavara osasid tööorgani ja tagasilöögi klapi näol enam komplektis pole ja kui tahad telli eraldi tehast rem. kompl. Nüüd antakse tehase tööaja garantiiks 5 aastat!? Vanasti nad nii helded polnud selle aja määramisega ja anti rem. komplekt kaasa, nüüd aga enam ei! See jutt kehtib Valgevene koondis OLSA toodangu kohta. Vene ja Ukraina asju ma konkreetselt ei tea, nad kõik on väikeste erinevustega, kuid põhimõtteliselt on head asjad ja töökindlad ja müügis nad on.Peab ütlema et hinna suhe ja asja väärtus on selle toodangu kasuks veel hetkel ja lääne analoogi ei ostaks ja hiina saastast pole mõtet rääkida need ka kõik meie lettidel saadaval. Vene värk, äge värk ja aitab kasutada küll!


                      Mul on olnud mõlemad tüübid kasutuses kuid eelistan ülevalt suunast veevõttu kaevus( sügavus 11m) ja miks nii? Kui ülevalt vee võtab siis ei jää pump ilma jahutuseta sest kui nivoo kaevus langeb ta lihtsalt ei saa vett kätte ja on põhjust vaatata milles küsimus, Teine probleem kui on alt võtuga pump, siis kui on töötanud paar aastat ja tagasivoolu klapp veidi kulunud siis tekib pidev hüdrauliline löök kaevu põhja suunas ja see peksab vee sogaseks sest kaevu põhi on liivane ja kui rohkem vett võtta korraga siis tekib olukord kus vesi on õrnalt liiva lisandiga. Kui tiigist vett võtan siis vahet pole ja kastmiseks sobib kõik ja sealt ta põhjast midagi sogaseks ei peksa. Tootlikkusel vahet pole, vooliku pikkus on 60m ja vett tuleb piisavalt ja surve mind ei huvita ja pealgi selle raha eest on vett piisavalt ja 225W võimsus optimaalne suurus rahakotile, kui arvestada vee hulka, pumba maksumust ja töö iga! Kui pump hakkab rohkem häält tegema ja jaurama siis üldreeglina on viga tagasivoolu klapis mis ei sulgu enam täielikult, kas on midagi tööpindade vahel või rooste takistab klapi sulgumist, mis on tekkinud, klapi kinnituspoldi ja kummi vahele ja see sealt harva ise ära tuleb ja see kehtib juba töötanud pumpade puhul. Diagnoositav on ta lihtsalt. pumba käivitamisel hakkab vesi tulema kas otsekohe või kohe ja kui klapp ei pea siis võtab vee tulek veidi rohkem aega. Pump käib ala koormusega ja lõugab seetõttu rohkem kui tavaliselt.
                      viimati muutis kasutaja Scott; 24 m 2018, 04:33. Põhjus: sisu taastatud - mode

                      Comment


                        #41
                        Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

                        Nii see on - et see variant, kus mähis on all, on lollikindlam. Mähis jääb nivoo vähenemisel vette ja on tagatud jahutus. Pumba saab välja lülitada lisaautomaatikaga - kui vett enam ei tule, siis lülitatakse välja.
                        Mul oli pump alati pinnasekaevu põhjast ca 1m. Kaevu tühjendamiseks sobis mulle alt veevõtuga pump. Kuna kaevu just iga päev ei puhasta, siis sai teist isegi lühiajaliselt vägistatud poolkuivana ja külili. Pumbast läksid läbi ka väiksemad tahked osad ja pärast mõningast köhimist töötas rõõmsalt kaevus edasi. Ma üle 5 aasta ei kasutanud ja toimis lõpuni hästi. Oli ju olemas ka varuvariant, mis on samuti alles.

                        Mõõtsin testriga mähiste takistused üle – kõigil kolmel oli sama= 8,2Ω.
                        Vibropumpasid on ka ringi mähitud. Ise ei ole, kuid tuttavad küll. Tookord polnud kaubanduses EPO liimi saada ja kinkisin poistele pooliku purgi rootsi klaaskiudpahtlit. Märkuseks lisasin, et peavad pärast segamist kiired olema ja 15 min hakkama saama.

                        Veel üks märkus – vibropumpa mitte kasutada puurkaevus – tänu vibratsioonile on kaev varsti umbes.
                        viimati muutis kasutaja Svago; 23 m 2018, 12:33. Põhjus: lisa

                        Comment


                          #42
                          Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

                          Vaat nüüd ei saa ma enam aru mis selle postituse peale täienduse kirjutamist ära solkis ja ma kustutasin ta ära! P. 40 oli pikk ja ilus jutt, kuid muutus lugematuks ja uut enam pole viitsimist kirjutada!!!
                          viimati muutis kasutaja humax; 23 m 2018, 17:19.

                          Comment


                            #43
                            Vs: 220V vibropumba kasutamine auto elektrisüsteemis

                            Esmalt postitatud humax poolt Vaata postitust
                            Vaat nüüd ei saa ma enam aru mis selle postituse peale täienduse kirjutamist ära solkis
                            Ei maksa hiina häkkereid ärritada, et nende pumbad on kehvad

                            Comment

                            Working...
                            X