Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Starter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Starter

    On roller ja tema starter.
    Starter mootori küljes olles üle survestuse vedada ei jõua (harva juhtub et jõuab).
    Võtsin maha, proovisin otse aku pealt.
    Enamusjuhtudel pöörleb väiksema kiirusega, väga harva kiirem (see olukord kui vedada jõuab).
    Suure kiiruse saavutab mõnikord kohe, mõnikord pikema pöörlemise järel, kui üldse.
    Ehitus lihtne, mähistega rootor (mähised mingi lakiga/liimiga kinni valatud), staatoril püsimagnetid.
    Kollektoril lamellide vaheline takistus samas suurusjärgus.
    Mähistel ühednust võlliga pole.
    Mähiste otsad on pressitud lamellide otstes vase juppide alla, need pressisin üle, ei muutunud midagi paremaks ega vasemaks ega halvemaks, äki peaks need jootma ?
    Harjad pikkuse järgi palju kulunud pole.

    Mis sellist anomaaliat tekitada võib ?
    http://hparchive.com/
    https://worldradiohistory.com/index.htm

    #2
    Vs: Starter

    Laagrid-puksid kulunud või kinni paakunud pole, et rootor kas vastu staatorit käiks või lihtsalt raskelt liiguks?

    Comment


      #3
      Vs: Starter

      Laagreid pole, puksid ja tihend (väldib õli sattumist starteri sisemusse).
      Rootor pöörates liigub kergelt, panin kokku sedasi et harjad jäid pesadest välja, kuhugi vastu ei kraabi, ainuke vastupanu tundus olema magnet.
      See on samasugune starter mis siin videos 1:40 mootori küljest eemaldatakse.
      https://www.youtube.com/watch?v=oww0wvUUYko

      Tundub et jääb ikka mähiste viga.
      http://hparchive.com/
      https://worldradiohistory.com/index.htm

      Comment


        #4
        Vs: Starter

        Kulunud pukside korral on näpu vahel keerates ikka kerge ja kuhugi vastu ei käi ja loksust ka eriti aru ei saa. Aga kui mootorile külge paned ja lülitad siis pendiks ja magnetväli veavad rootori viltu ja hakkab vastu käima. Natuke-natuke, just parasjagu et enam peaaegu ei jaksa. Häälest aru vahel saab, vahel ei saa.

        Comment


          #5
          Vs: Starter

          Mina samuti pakuks endiselt pigem pukside (see on samuti laager, liuglaager) probleemi, tegelikult võib tähelepanelikult vaadates isegi näha olla, kust kohast vastu käinud on.

          Comment


            #6
            Vs: Starter

            Esmalt postitatud Starfish poolt Vaata postitust
            Starter mootori küljes olles üle survestuse vedada ei jõua (harva juhtub et jõuab).

            Ehitus lihtne, mähistega rootor (mähised mingi lakiga/liimiga kinni valatud), staatoril püsimagnetid.
            Mul oli kunagi selline "mittejõuline" mootor.
            Tuli välja et tal üks püsimagnet oli liimist lahti ja natuke liikus.
            Kui rootorit sees ei olnud, tõmbus vastu välist korpust.
            Rootor see, siis tuli vastu rootorit ja pöörelda ei jõudnud.

            Comment


              #7
              Vs: Starter

              Magnetid on kinni.
              Kui seda starterit käes hoides proovida ja suuremad pöödred saavutab, teeb järsu jõnksatuse, mõnikord joriseb ühtlaselt mõnikord aeglaselt kasvavate pööretega ja siis järsku hüppab jõnksatusega kõrgematele pööretele.
              http://hparchive.com/
              https://worldradiohistory.com/index.htm

              Comment


                #8
                Vs: Starter

                lühiskeerd on kah võimalik. Raske tuvastada.

                Comment


                  #9
                  Vs: Starter

                  Autodel esineb sama viga siis kui aku klemmid on mustunud - pinge läheb seal kaduma.
                  MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
                  KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

                  Comment


                    #10
                    Vs: Starter

                    No siis pigem tekib see seespool sest katsetatud on seda puhaste klemmide ja tugevate korkodillidega.
                    Seda juba seepärast et selle rolleri omad juhtmed on väga räbalad.
                    http://hparchive.com/
                    https://worldradiohistory.com/index.htm

                    Comment


                      #11
                      Vs: Starter

                      Alalisvoolu ampertangidega kui saad veel voolu näidu aeglaselt ja kiiresti töötades, siis oleks kasu natuke. Arvatavasti ikka aeglaselt vool suur ja kiiresti vool väheneb, aga võiks üle kontrollida.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Starter

                        Nii see on et aeglasemaga vool suurem, voolu ei mõõtnud aga aku pinge tõmbab siis palju madalamale.
                        http://hparchive.com/
                        https://worldradiohistory.com/index.htm

                        Comment


                          #13
                          Vs: Starter

                          tassi see asi kuhugi autoelektrike juude ja lase kontrollida keerdude vahelise lühise suhtes.

                          ja kontrolli kas kontaktorid kontakti pinnad, (tõmbrelee jne), harjahoidjad ja nende ümbrus on puhtad (kui sel on sellised asjad olemas). elekter liigub väga hästi mööda tahmast pinda.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Starter

                            Esmalt postitatud Starfish poolt Vaata postitust
                            Kollektoril lamellide vaheline takistus samas suurusjärgus.
                            Kui seda nüüd mõne(kümne)amprise vahelduvvooluga mõõta (läbi trafo sobilik pinge peale), siis vast võiks ju lühiskeeruga lamellist veidikene suurem vool läbi minna. Vist.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Starter

                              Esmalt postitatud Starfish poolt Vaata postitust
                              Kollektoril lamellide vaheline takistus samas suurusjärgus.
                              Tegelikult on seda raske mõõta, kontaktitakistus mõjutab palju.
                              Ei saagi stabiilset tulemust.

                              Ja ega sedasi targemaks ei saa kui rootor harjade vahele panna ja keerata, samuti näit ujub.
                              viimati muutis kasutaja Starfish; 19 m 2019, 22:11.
                              http://hparchive.com/
                              https://worldradiohistory.com/index.htm

                              Comment

                              Working...
                              X