Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Starter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Starter

    otsi sõber kellel on olemas selline aparaat: https://zapadpribor.com/e236/

    see ja rauasae leht näitavad kohe ära kas ankur korras või ei ole korras.

    Comment


      #17
      Vs: Starter

      Rootor värvi õhukese värvikihi alla, vastukäimisel on näha kust kraabib.
      Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

      Comment


        #18
        Vs: Starter

        Esmalt postitatud RaunoK poolt Vaata postitust
        Rootor värvi õhukese värvikihi alla, vastukäimisel on näha kust kraabib.
        pole vaja sest vastakäimine on igal juhul näha kui pime ei olda.

        Comment


          #19
          Vs: Starter

          Seda värvimist (musta markeriga) proovisin, see midagi tarka ei andnud sest ma ei saa seda mootorit kokkugi et sinna peale jälgi ei tekiks.
          Kui ikkagi vabalt pööreldes häda jätkub siis pigem on viga mähises.
          Uus starter vaja.
          http://hparchive.com/
          https://worldradiohistory.com/index.htm

          Comment


            #20
            Vs: Starter

            Lühiskeeru esimeseks tunnuseks on tugev kollektori sädelemine. Kui kauem käiata, siis on lühiskeeruga mähise klemmid tulisemad kui ülejäänud. Joodetud otstega variantidel sulasid isegi teinekord lahti - nüüd on otsad pressitud.
            Starterite remondil oligi põhiliselt pukside kulumine ja lühiskeerd. Puksid kuluvad tänu külgsurvele ovaalseks ja teinekord sai grafiitpronksi puudumisel keeratud pukse 90 kraadi ja toimis jälle mõnda aega.

            Eraldi teema on starteri pendiks ja tõmberelee jõukontaktid.
            viimati muutis kasutaja Svago; 20 m 2019, 17:34.

            Comment


              #21
              Vs: Starter

              Ma kahtlen, et rootoril k6ik m2hised on lyhisega v6i on kuidagi muud moodi kipakas. Parem vaata, kuidas on harjade taga olevate vedrude pingsus, kas harjad on piisava pikkusega, liiguvad nad oma pesades h2sti. Nagu eelnevalt mainiti, siis harjade ymbruse v6iksid tolmust puhtaks teha - see siiski harjade kulumisest tekkinud tolm ning juhib elektrit. Liuglaagritega v6id nii palju teha, et kui asja laiali v6tad, siis proovi rootori v6lli nendes puksides loksutada kyljelt-kyljele. Kui loks on suur, siis pingestades v6ib rootorit v2ga imelikult pooma hakata. Kui puksid loksuvad, siis on t2itsa myygil olemas pronksist puksid, millel on grafiitm22ret sees. Vahetad v2lja ja peaks hea olema. Kuidas on kaabel + terminalilt harjadeni? Sama ka siis massi puhul? Vanade puksidega v6id neisse natukene grafiitm22ret panna.

              Kui sa testisid, siis kas kuivalt laual ka proovisid: aku ja starter ja piisava j2medusega juhtmed? Ja kas oled proovinud ka teise akuga?
              V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

              Comment


                #22
                Vs: Starter

                Esmalt postitatud Mephistopheles poolt Vaata postitust
                Ma kahtlen, et rootoril k6ik m2hised on lyhisega v6i on kuidagi muud moodi kipakas. Ja kas oled proovinud ka teise akuga?
                Ei ole ka kohanud, et kõik mähised on korraga lühiskeeruga. Piisab ühest, et starter ei saavuta õigeid pöördeid ja pöördemomenti. Teinekord kui vigastatud kohta seisma jääb, siis enam ei liigugi. Aku ja ühenduste kontrollist oleks ma alustanudki. Ühel oli kunagi ka otste ühenduspoldi viga. Keegi oli varem remontinud ja isolaatori ära jätnud. Lühistas lihtsalt seestpoolt.

                Comment


                  #23
                  Vs: Starter

                  Eile tuvastasin kaks lamelli millede vahel palju väiksem takistus, 8mΩ, teiste vahel vähemalt 40mΩ.
                  Nendest ühe ja selle vastaslamelli vahel väiksem takistus.

                  Remontida seda pole mõtet, maksab liiga vähe.
                  http://hparchive.com/
                  https://worldradiohistory.com/index.htm

                  Comment


                    #24
                    Vs: Starter

                    Ah kui n6nda on, siis t6esti m6istlikum uus osta. Arvatavasti selle rootori taastamine l2heb kallimaks kui uue starteri ostmine. Aga vahest v6ib tulla m2ngu sportlik huvi
                    V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

                    Comment


                      #25
                      Vs: Starter

                      Vast oleks kasulik siiski mõne päris remondimehega rääkida.
                      Võimalik et saab natuke targemaks.

                      Comment


                        #26
                        Vs: Starter

                        Eks ma muidugi võiks selle lahti kerida, leiab äki lühise koha.
                        Keritud on see keeruliselt, relaka staatori mähist oli lihtne taastada.
                        Lahti kerides saab süsteemist aru.
                        http://hparchive.com/
                        https://worldradiohistory.com/index.htm

                        Comment

                        Working...
                        X