Vs: Alumiiniumisse kruvid
Nagu eespool juba mainiti, siis Al puhul kasutatakse tärpentiini. Keermepuure on jah 3 sorti – üksik masinpuur ja 2 –ne või 3-ne komplekt.
Avasid on ka kahte sorti – läbiv ja umbne. Umbse puhul peab kindlasti pärast 1 keerdu ½ keerdu tagasi keerama. Sügavama ava korral tuleks vahepeal puur välja keerata, et puuri puhastada.
Määretega on nii, et kuivalt ei maksa. Ise olen kasutanud lisaks tärpentinile mootoriõli. Autoteeninduses jätkub igasuguseid jõumehi – kord keeratakse ratta kinnituse tikkpolt pooleks, korra keeratakse küünal üleliigse jõuga kinni, nii et keere maas.
Ühel sellisel oligi plokikaanel keere maas ja küünal lendas sõidu ajal välja. Ei hakanud plokikaant maha võtma – sai suurema lm keere sisse keeratud ja kasutatud terashülssi. Puur oli universaalne – algul tavaline ja siis keermepuur. Müüakse selliseid remondikomplekte koos hülssidega. Määrdena kasutasin Li baasil laagrimääret. Al puru ja laastud jäid hästi paksu määrde sisse ja ei pudenenud silindrisse. 3 korraga oli keere olemas ja mootor töötab rõõmsalt edasi.
Esmalt postitatud A.R. poolt
Vaata postitust
Avasid on ka kahte sorti – läbiv ja umbne. Umbse puhul peab kindlasti pärast 1 keerdu ½ keerdu tagasi keerama. Sügavama ava korral tuleks vahepeal puur välja keerata, et puuri puhastada.
Määretega on nii, et kuivalt ei maksa. Ise olen kasutanud lisaks tärpentinile mootoriõli. Autoteeninduses jätkub igasuguseid jõumehi – kord keeratakse ratta kinnituse tikkpolt pooleks, korra keeratakse küünal üleliigse jõuga kinni, nii et keere maas.
Ühel sellisel oligi plokikaanel keere maas ja küünal lendas sõidu ajal välja. Ei hakanud plokikaant maha võtma – sai suurema lm keere sisse keeratud ja kasutatud terashülssi. Puur oli universaalne – algul tavaline ja siis keermepuur. Müüakse selliseid remondikomplekte koos hülssidega. Määrdena kasutasin Li baasil laagrimääret. Al puru ja laastud jäid hästi paksu määrde sisse ja ei pudenenud silindrisse. 3 korraga oli keere olemas ja mootor töötab rõõmsalt edasi.
Comment