Tervist.
Kuna õhtud on juba hämaramad, hakkavad igasugused imelikud kohvrid taas end ilmutama. Sel korral pealkirjas mainitud isend.
Elektriga pole ta ilmselt ammu käinud, oli minu kätte jõudes varustatud mehaanilise ajamiga mida pakuti lisavarustusena või miskit säärast. Mootor paistab ka värske ning harjad viisakad. Juhtmedki olid kadunud aga pedaal õnneks alles.
Igatahes, jõudes tuumani - mootori küljes on üks kondensaatori laadne toode, millele oleks soov asendus leida. Minu isendi raamatus midagi skeemilaadset ei ole aga vene foorumites kaevates ühe hädise koopia leidsin. Ülesvõte kõnealuse mootori enda küljes olevast teemakangelasest. Takistust näitavad nii mustad kui valged otsad ootuspäraselt sama numbrit ca 130 oomi, seega kahtlen sügavalt töövõimes. Kas keegi teab antud lahendusele valgust heita mis kõnealuse mootori ümber hõljub? Oleks teoorias võimalik asendus kahe eri kondensaatori näol?
Kuna õhtud on juba hämaramad, hakkavad igasugused imelikud kohvrid taas end ilmutama. Sel korral pealkirjas mainitud isend.
Elektriga pole ta ilmselt ammu käinud, oli minu kätte jõudes varustatud mehaanilise ajamiga mida pakuti lisavarustusena või miskit säärast. Mootor paistab ka värske ning harjad viisakad. Juhtmedki olid kadunud aga pedaal õnneks alles.
Igatahes, jõudes tuumani - mootori küljes on üks kondensaatori laadne toode, millele oleks soov asendus leida. Minu isendi raamatus midagi skeemilaadset ei ole aga vene foorumites kaevates ühe hädise koopia leidsin. Ülesvõte kõnealuse mootori enda küljes olevast teemakangelasest. Takistust näitavad nii mustad kui valged otsad ootuspäraselt sama numbrit ca 130 oomi, seega kahtlen sügavalt töövõimes. Kas keegi teab antud lahendusele valgust heita mis kõnealuse mootori ümber hõljub? Oleks teoorias võimalik asendus kahe eri kondensaatori näol?
Comment