Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Ebay-st ostes IOSS number

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Kui midagi on vaja deklareerida, siis saadab selle kohta teate Omniva, mitte kauba müüja.
    Mina pole veel ühtegi Aliexpressi saadetist deklareerima pidanud - see toimub automaatselt ja vajalikud summad lisatakse ostmise ajal kauba hinnale.

    Comment


      #17
      Deklareerima, ehk tolliteenust vormistama hakkad siis kui ostusumma eraisikuna ületab 150.-EURi...

      Comment


        #18
        To Vintage Fart - krüpteeri lahti see Omniva lause::
        Alates 01.07.2021 kuuluvad deklareerimisele kõik kaubad alates 0 eurost.
        Digital is like formaldehyde, first it kills the music, then it stores it forever.

        Comment


          #19
          Minu teada puudutab see käibemaksustamist ja selle on vähemalt Aliexpress eeskujulikult lahendanud...

          Comment


            #20
            Esmalt postitatud Pläsku poolt Vaata postitust
            A oled sa kindel, et paki sisu vastab sellele, mida sa tellisid? Sa pole ju pakki näinud.
            Kahtlemata õige tähelepanek. No vast ikka on õige asi, vast ikka sai asi korda (nii nad tollist on kirja saatnud) ja vast see pakk ka jõuab siis nüüd kohale. Ali oli vastanud, et 4 päeva tuleb oodata, et nad asjaga tegeleda saaks, kirjutati, et kui asi laheneb siis teataks. Vast saab 4 päevaga see pakk kuhugile liikuda ja saab ehk asja siis korda.


            --------------------------------------------------
            A süsteem niisugune, et kui hind alla 150 euri siis on VAT makstav kohe ostu sooritades, kui üle selle summa siis VAT juurde ei lähe ja tuleb deklareerida ja selpuhul lisandub ka tollimaks (VAT+tollimaks siis), mul 2 korda seda juba olnud, et tulnud tollis käia, mingid kõlari banaanpistikud olid, ca 10 euri ja pidin deklareerima, maksud olid makstud aga lihtsalt pidin bürokraatiaga tegelema.
            Ja nüüd siis see teine asi, mingeid lisamakse ka ei nõutud kuigi kartsin, et selle vale väärtuse tõttu jama sellega, no ei irisenud vähemalt keegi.
            Ehk 2,5 kuu jooksul olen 2 korda pidanud käima tollis. 1. kord tuli pakk tavameetodil, omnivaga. E: ka see tänane jant, see oli samuti "Aliexpress Standard Shipping" meetodi nimeall, miskitmoodi jõudis ta siis aga kulleri kätte, ei tea, müstika, selles selgust ei ole.

            -superradical-

            Comment


              #21
              Väga imelik. Miks on pakk TNT käes üldse? Kas selle 5.52 eest ei saa makse ära maksta ja pakki saada või keegi sõdib selle vastu? Kus kohas see EMTA mängu tuli, TNT nõudis?
              Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

              Comment


                #22
                Päris huvitav teemaarendus.
                Kuidas deklareerimine toimus? Meil on ju kõik süsteem automaatne, sisestad kodulehel kauba andmed, tuleb automaatne maksekäsk koheselt ning seejärel deklar automaatselt (üldjuhul 99%) kinnitatakse.
                Vastus saabub mõne minutiga EMTAST mailile ning saadad sellesama tolli vabastamiskäsu teate edasi kullerfirmale, kes sisuliselt siis koheselt ka väljastamisele selle annab või kullerile, nii nagu parasjagu tellitud on. Kuhugi sõita ja ringi sebida ei ole vaja.
                Kas asi selles, et kuna pole internetipanka, siis on käsitsi tehtud asjad ning kuna kõike tuleb ise paberitega kohale viia, siis ei klapi lihtsalt mõni paber ja ongi normaalne 10x edasi tagasi sõita sel juhul - ehk meenuvad ajad paarkümmend aastat tagasi, kui tollivormistus oli tõeline peavalu ja kui oil teada, et vaja tolli minna, siis terve päev sisuliselt planeeitud või minimaalselt pool päeva...
                Hetkel tundub, et tervisele kasulikum osta suvaline uuem telefon 100€ eest, mis võimaldab internetipanka kasutada (kui arvutiga ei kasuta).
                Muidugi jama juhtub mõnikord ikka, aga tundub, et oled asja kuidagi eriti keeruliseks enda jaoks ajanud.
                Kui sa ei tea millist telerit või kodukino osta ja kust otsast alustada, siis loe "Teleri ja kodukino ostja ABC-d"
                Videoid kodukino teemadel ja asjade ülevaateid näeb minu Youtube kanalil

                Comment


                  #23
                  Esmalt postitatud Cartman poolt Vaata postitust
                  Päris huvitav teemaarendus.

                  Muidugi jama juhtub mõnikord ikka, aga tundub, et oled asja kuidagi eriti keeruliseks enda jaoks ajanud.


                  esmalt erku: Ma ei tea, ei oska sellele küsimsuele vastata, ilmselt algusest peale on see TNT käes olnud või kes selle paki hiinast tõi, ma ei tea, igaljuhul saatmismeetod oli "Aliexpress Standard shipping". Eks näe kui ma selle kätte siiski saan, saab loo kokku võtta. Täna veel pole mingit infot kuigi saatsin eile ka TNTle tollist tulnud teate ja ka täna kindluse mõttes saatsin uuesti kuna tekkis kahtlus, et ehk ei saanud õigesse kohta eile saadetud. Hetk tagasi ei olnud TNTst midagi vastatud, eks näis. Ma ise pakun, et nüüd jõuab see omniva kätte (no kuhu mujale?) ja siis see menetleb seal pool nädalat, siis jõuab see ca 20km kaugusele pisikesse postkontorisse kuhu pole võimalik pääseda ja siis ootan pool nädalat teadet ja siis saan sellele vastata, et saadetaks ümber Tartusse ja siis lähen sellele järgi...no viimased paar pisikest pakki on siin just nii tulnud (ilma kulleriteta aga TNT nagu ka DHL minule antud info alusel väljaspool linnasid üldse eraisikutele mingeid pakke ei too ja antakse DPD ja omniva jne kätte...)

                  --E: vahepeal siis oli ka e-kiri tulnud tntst.
                  Nagu ma oletasin on vastus niisugune:

                  Tere

                  Tolli poolt on saadetis vabastatud ja Omniva toimetab teile kauba kohale.

                  Tänan.

                  Ehk siis saaga võib-olla lõpeb varemalt nädala pärast ja võibolla on pakis ka tõesti vaid -puuklotsid - elame näeme

                  --E2: lootsin, et saan veel asja päästa ja lähemal asuvale sõbrale suunata, aga juba oli asi jõutud #kõigehalvemalepostiteenusele sokutada. Küsisin ka, et kuidas ja mismoodi see pakk üldse neile jõudis, vastus alljärgnev:
                  TNT terminali saabus saadetis lennuteenusega. Ja kui te soovite kaupa eksportida, saate valida teenuseks kas maanteetransport või lennutransport.

                  Ehk siis, kuigi alis on selgelt ka praegu näha, et teenus on valitud "Aliexpress Standard shipping" siis reaalsuses tähendab see ikka lõpuks vaid midaiganes.

                  ----------------------
                  Nüüd siis see teemaarendus...Me läheme teemast liiga välja ja ülejäänu on minu isiklik seisukoht, ei peagi meeldima ja pigem peaks kuuluma mingi üldisema, seda konkreetset /küberteemat/ puudutava arutellu kuuluma (millest kahjuks eriti rääkida ei tohi isegi puht-tehnilisel tasandil, vähemalt siin seda teha ei tohi sest tekitab [huvide?] konflikte.

                  Deklareerimine toimuski nii, et kui ajasin info välja kus pakk, sain selle pdf teate kus see väärtus 5.52 (siin ülal manuses), kuna aga on varem kogemusi tollis kus on püütud lolliks teha (kunagi amazonist tellitud raamat millega üritati koorida rohkem makse kui raamatutele tegelikult seadus ette nägi) ja tegelikult omalajal üleolevat suhtumist, isegi pigem sõimu talutud...viginat, et "tellitakse mingit sitta" - ok, võibolla telode kaaned ja küünepikendused jne aga kui on asi mida sa siit isegi kätte ei saa?
                  Saatsin eelmisel neljapäeval tolli selle dokumendi, et mida ma teen sellega kui tegelik väärtus (ka see sai ekraanipildina saadetud) on palju suurem, tuli teisipäeval vastus, et deklareerigi õige väärtusega ja probleem lahendatud.
                  No tegelikult oli ikka vaja seda lisanumbrit mida mul kohe ei olnud, pidin tntst küsima. No õnneks kohati viskab mõne ametniku puhul veel inimest sisse, et kui käid ühekorra kohal siis edasi ei pea end igast sajast kohast "tõestama". Tegelikult siin rääkida, et kunagi asjad olid peavalu...no ega ikka ei olnud või siis lihtsalt ongi erinevad kogemused. On saanud päris tõsiseid asju teises riigis korda aetud ka siis, vahel küsiti asju mida näiteks telefonitsi pole hea teha aga asjaolud lihtsalt nõudsid ja asjad said kenasti aetud, inimlik vastutulek vast võib seda nimetada.

                  Ka toll tegi asjad korda nüüd peale vajaliku info saatmist meili teel, inimlik vastutulek mis peakski inimestevahelisi konflikte aitama paremini välistada.
                  Mis neid internetipanku jne puudutab siis nüüd läheme teemast veelgi kaugemale, iseenesest väga huvitav peatükk aga on ju nii, et kui ma teeks omaette teema kus sellest püüaks arutada siis tühjendataks ämbrid kaela.
                  Ma kasutasin 3 aastat praktiliselt probleemivabalt smartID lahendust, probleemivabalt=vahel lihtsalt ei avanenud see telos ja pidin ise avama, muid probleeme 3a jooksul ei olnud.
                  Nüüd läinud sügisel, 3 nädalat enne teatatud aega ma enam sisse logida ei saanud, nõuti uuendamist - minu küsimus (mis nüüd tingib "tarkpeade" katse tühjendada mulle kaela solgiämber) on järgmine: MIKS kuradi pärast ma pean uuendama asja mis seni on töötanud? Ja kui see uuendamine, lubatud 10-15 minuti asemel võtab 3 erineval inimesel, kellest 2 on ka suht telode moenarrid, mitu päeva ja tulemus on 0 ilma igasuguse viiteta, et milles võib olla juurpõhjus, siis milleks kõik see jant? Mis kuradi põhjus see on? Ja vat kui ma neile küsimustele ei saa mitte ühtki, loogilist ja arukat selgitust siis ma ei usalda selliseid andmekaevureid - uurisin, mida siis kõik seal tahetakse: ligipääs lähivõrku ehk sisuliselt kui mul on kohvimasin mis suudab läbi neti suhelda siis ka sellele soovitakse ligipääsu, telefonikaamerale, sõnumitele, kõnelogidele...mida kurat on mingi x-rakenduse loojatel (kelle lehel ei ole isikute nimesid/pilte ehk neid, kes mu isiklikele andmetele praktiliselt suvalisel ajal ligi saavad? miks ma pean pimesi kedagi usaldama? ) - kõige lõpuks ei ole tingimustes mitte mingisugust infot, et mis ajal kõik ligipääsuload kehtivad. Ja siis ühelhetkel tekib olukord kus keegi (muidugi sellise segase infoliikumise ja "mittekeegi ei vastuta" tingimustel jääb see teadmatuks ja tuvastamatuks ning päädib "aga ise ju andsid load"-ehk?) sooritab minu eest mingi tehingu vms (nagu igasugu pettuseid tänasel päeval vähe oleks!). Ehk iga totaka rakendusega ma olen sunnitud andma piiramatu ligipääsu oma isiklikule eraelule. Mind häirib see sest mis kasu ma sellest saan? Igasugu kaardihooldusi ja kontokuutasusid maksan ma ikka - samalajal äritseb keegi võibolla mu isiklike andmetega, mis välja urgitsetud telefonist ja näiliselt justkui mu enda loal, ok, saaks ma sest siis ka kasu - ei saa ju. Vastukaaluks mina näiteks ei ole saanud mitte ühtegi urgitsuskõnet, keegi pole tulnud mingi totaka investeerimisjutuga jne. Samas tean neid, kes igalepoole oma andmeid lehvitavad ja räägivad, et "mul pole midagi varjata", seda olen siin foorumis ka ise vähemalt korra kunagi ütelnud ja võiks ütelda ka nüüd aga siiski ei saa lubada olukorda kus mingi äkane "teenusepakkuja" minu usaldusel teenib tulu ja ma olen ise kõrvaltvaataja.

                  Vastusena, et "tuleb uus telefon osta" (sellise vastuse sain smartID asjapulkadelt, kes tegelikult samuti on tuvastamatud) - noo sorry, mida samad pasalõuad (ma lihtsalt ei salli selliseid topeltmoraalseid kloune) siis järgmisel hetkel pasundavad, et vaja on süsiniku ja kliimaneutraalsust ja muud jama mis tegelikult ka keskonda rohkem kahjustab selle mõttetu üle-ja "moraalselt-vananenud" tarbimise jutuga?
                  Mul on 5-6a vana samsung, maksis 100 euri...töötab tänagi...miks ma pean ostma iga natukse aja tagant uue kõnetoru? See on kõigest telefon, selle põhifunktsioonid on tähtsad mitte näritud õuna pilt kuskil kestal.
                  2000-2010 vahelisel ajal sai oldud ka debiilik ja iga uuema edevama Nokia mudeli pärast end lolliks joostud, on saanud täna ligi 1k€ maksnud N seeria mudeleid isegi 1,5a järelmaksuga ostetud, lihtsalt sellepärast, et "näida ka tegija" - takkajärgi annaks omale ise selleeest puuhaluga piku pead...see on KÕIGEST kõnetoru - selle headust näitab eelkõige tema vastupidavus. Täna olen ma oma Samsung Galaxy G357 vms rahul, kui ma wifis ei istu siis peab isegi aku mitu päeva vastu. Ilmselt kestab veel paar aastat, on saanud räsida, on tööpingi vahele jäänud...kõik funktsioonid on olemas mis telefonil olema peavad. Ekraanil on isegi tehasest tulles olnud kile peal ja pole mingeid probleeme...see jutt, et iga 3 kuutakka on vaja uut telefoni...tean tuttavate-tuttavate kaudu mõnd sellist, osa neist kisendavad oma plakatitega ka toopeal, et (teised) peavad kokku tõmbama, kisendajatel on endil vanemate vere ja higiga teenitud rahaeest viimane aifõun taskus ja uuest räägitakse juba siis kui käesolev on alles nädalaid turul olnud. See on umbes see olukord nagu kirjeldatud aeg 2010...isegi enne, 2010 sai mingi express music vms ostetud, 7000+ eeku midagi oli too, enne seda olid need N90,N73, N80, N91 või 91 .... eriti narr takkajärgi - maksad pool palka aasta või pikema aja jooksul telefoni eest, et "näida tegija". Õnneks kasvab osa iniemsi sellest välja, kahjuks aga näen, et väga paljud ei kasvagi kunagis ellisest asjast välja. Ja mida - ostan, et mingite totakate pangajuradel lasta endajärel nuhkida, iga 2-3a tagant uue, 100 eurise telo? Ei, miks, tehniliselt need ka oluliselt ei parane, numbriliselt võib mõniasi parem olla aga koos sellega on sellele "paremal" töötavad programmid ja asjad ka juba näljasemad ja seega mingit performanci tegelikult ei ole.

                  Kasutasin väga pikka aega kunagi ka koodikaarti (ka sellega sai e-MTAs asju aetud, mitte ilmas ei olnud mul probleeme sellega, see oli väga turvaline lahendus kuna kaart oli sahtlis ja ligipääs võõrastel sinna oli pm olematu. Aegajalt sai muudetud püsiparooli ja asi töötas, probleemivabalt. Vast 10+a kasutasin seda kuni see hea asi lihtsalt kaotati - tänasel päeval "turvalisel" e ajastul ometi pm ei möödu päevagi kui ei pasundataks mingitest pettustest...

                  Ehk pika (sita) jutu algusse tagasi - puhtalt minu seisukohad mis ei peagi meeldima kõrvaltvaatajale ja peaksid kuuluma hoopis küberteema varia/vaidluste alla.
                  viimati muutis kasutaja radiotehnika35; 17 m 2022, 17:58.
                  -superradical-

                  Comment


                    #24
                    Ma tegelikult päris ei mõista:
                    Kas seal siht-aadressi kohal on est ja japsikeelne ropp luuletus, mis sisaldab ka telefoninumbrit kaasa arvatult, et keegi aru ei saa, kuhu krt see pakk peab jõudma ja kes selle kätte toimetab?

                    Kui endal jänkide juurest kaubasoov oli, siis uurisin ka lahendusi, kuidas kaupa parimalt tarnida. Siinpoolsed variandid olid; põlvini pasas, kurguni pasas, või taod kõik eelnevalt kinni, et mitte pasa sisse ära uppuda; täitsa karm värk.
                    Mure suur, kirjutasin üle lahe, sest siin pool oli "an unlimited amount of idiots" ja palusin abi, et kas need saavad ise asjad kõik ära korraldada. Ja voila, seal maksab nimi, koostööleping, rohevärk ja kõik muu. Need ise jagavad kõik juppideks laiali, pakivad ekstra pakenditesse jne, tarivad express-point-to-point sadu kilomeetreid mööda maad ja tuhandeid mööda õhku. Ja kokku ca nädala pärast tuleb teade "done; Have a good day!".
                    Siis möödub ca 4 päeva, tuleb tolliteade, tarvis deklareerida. Vaatad summasi istudes, et mitte põrandale prantsatada; täispakett teenus, ei miskit köhimist hindade osas, ega rohevärki ega muid soodustusi.
                    Ca 2 päeva, kõik seadused, juhendmaterjalid jne loetud, valmis ja doc täidetud. Järgmine päev tuleb teade, oi-oi-oi ja uued juhendid ja otseliini link põrgu katlamajja (siinkohal tuleb ära märkida tolli- ja maksuametnikule siirad tänusõnad). Uus doc ja doc`i kooskõlastus, 2 päeva ja valmis; saadetud. Siis ootad veel 3 päeva ja ongi kaup kohal.
                    Loo moraal: puudub

                    IMHO:
                    Bay ja Ali on eelkõige laovarude/ülejääkide müüjad. Samuti proovipartiide, untsuläinud arenduskaupade, mittevastavaks tunnistatud partiide jne müüjad. Ja müüja on reeglina ainult turustaja, mitte tootja ega kaubatooja. Ali müüja paneb sildile kauba omahinna ja loodab et sa ka samuti ei pea maksma makse turunduse, peidetud transpordimaksude ja kst pealt ning tal pole aimugi mis 180 riigis toimub, kuhu kaup saadetakse. Milles siis teda süüdistada otseselt ja mida too peaks vastama?
                    Lisaks võib leida kaupu mis brändivärk ja friigivärk (kaup, mida pole saadaval kusagil või mille nõudlus on ka ülimalt spetsiifiline). Viimase osas on lihtne, ega suurt valida polegi muud kusagilt ja kvaliteet on enamjaolt ok samuti ning hind kindel.



                    Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                    Comment


                      #25
                      Esmalt postitatud erku poolt Vaata postitust

                      IMHO:
                      Bay ja Ali on eelkõige laovarude/ülejääkide müüjad. Samuti proovipartiide, untsuläinud arenduskaupade, mittevastavaks tunnistatud partiide jne müüjad. Ja müüja on reeglina ainult turustaja, mitte tootja ega kaubatooja.
                      Ebay ja Ali on kaks suurimat rahvusvahelist müügiportaali, mille kaudu ka pisitegelased oma bisnist ajavad. Mõlemad kontrollivad müüjat, kui neile kurta, et oled tüssata saanud. Kui müüja kahtlane,tehakse hoiatus et müük muutuks, kui ikka kahtlane, pannakse ta pood kinni ja kogu lugu.
                      Mis puutub siia nendes keskkondades otsene tootja? Kui on kõva otsene tootja, siis ta müüb omalt koduküljelt ja alisse, ebaysse ja amazoni ei trügi, et osalustasu optimeerida. Omet on ka paljud otsesed tootjad seal olemas.

                      viimati muutis kasutaja martk; 17 m 2022, 21:54.
                      Digital is like formaldehyde, first it kills the music, then it stores it forever.

                      Comment


                        #26
                        Esmalt postitatud martk poolt Vaata postitust
                        kirjutad kui õppind poliitbroiler
                        Ja tuligi ära.

                        Kui mul on võtame, 20 kogemust kus on olemas träkinginfo, võtame, et need 20 on kõik "aliexpress standard shipping" meetodil, saan jälgida ütleme, et 10 päeva peale tellimust tuleb mulle teade, et tellitu on jõudnud sihtriiki, siis tollitud ja ütleme, et keskmiselt on kulunud selle 20 tellimuse puhul alates päevast mil sihtriiki jõudnud, 7-8 päeva, et selle reaalselt kätte saan või teooriat praktikasse väänates kätte saaksin siis sa nüüd leiad, et minu ootus, et kui müüja paneb paki teele "Aliexpress Standard Shipping" meetodil siis minu ootus näha ka träkinginfot nii nagu ma harjumuspäraselt olen näinud, et see ootus on täielik bullshit ja vale? Ja lisaks sellele on süüdi ostja? Või ei meeldinud see, et kui on kehtestatud mingid kuradi lisakoormised jne siis ma eeldangi, et need ka pannakse sinna dokumentatsiooni kirja nii nagu need on - okei, kui need juba on siis maksamegi kõik ausalt need maksud ära, või kui ei siis mul on põhjendatud õigus nõuda infot, et kes paneb vasakule vahepealsed, deklareerimata numbrid ja milliseil õiguslikel alustel.
                        Väga huvitav seisukoht süüpoole valimisse igaljuhul ja ehk paned selle mingisse tõsiseltvõetavasse valgusesse?


                        Manuses olukord milline oli nädal tagasi ja mis olukord on seal hetkel - see pole muutunud seal alates sellest ajast kui see ost tehtud sai.
                        Paluks asjatundjalt siis objektiivset seisukohta mis selgelt määratleb ära, et "süüdi on ostja"...üldse, süüdi on väga imelik mõiste, nahh seda pakki solgutatakse selle hädise 2,5 euri eest mingi kulleriga, siis see hoiab seda kinni ja siis kui asjad on aetud kepib järgmisena omniva oinakari - ega absull ei imestaks kui need saapad leiutavad, et tuleb uuesti hakata mingit deklareerimist tegema, ei imestaks, seal ajupotentsiaal on uskumatul tasemel .

                        Order time: 05:47 Jan. 12 2022 ehk siis üle kuu tagasi.


                        võtad selle lingi, sisestad seal näiteks koguse 6tk ja saad shippingu reale: From China to Estonia via AliExpress Standard Shipping Shipping: € 2,33
                        mina seda ei näppinud kui tellisin sest küsimus ei olnud üldse ajas kui kaua see pakk sealt võib tulla.



                        Lisatud failid
                        viimati muutis kasutaja radiotehnika35; 17 m 2022, 22:46.
                        -superradical-

                        Comment


                          #27
                          Milleks selline hädakisa? AliExpress on nii odav koht, et seal peabki sellega arvestama, et vähemal 10% ostudest läheb aia taha. Ikka oled ju plussis.

                          Comment


                            #28
                            Esmalt postitatud moi poolt Vaata postitust
                            Milleks selline hädakisa? AliExpress on nii odav koht, et seal peabki sellega arvestama, et vähemal 10% ostudest läheb aia taha. Ikka oled ju plussis.

                            Üks kes tundis, et tõe arutamine on "riigi" julgeolekule oht, ilmuski välja
                            Krt...ära kutsu kurja karja... just ennist mõtlesin tüüpidele, kes tihti ilmuvad targutama kui hakatakse rääkima "riigis" lokkavast abitusest. Bytheway on vahest mõnus sportlikus mõttes "phähh, mis ta siis on kui kaotad reaalse, päris tööga teenitud raha, ikka oled ju plussis" vendi ärritada, täna õnnestus - vend, kes "hiina veebipoodide rämpsu" ju ei osta, otsustas teemas kaasa rääkida sest arvas, et on miskit arukat, teemakohast lisada

                            /halvastiütlemise põhjuse leiad siit: https://www.elfafoorum.eu/forum/audi...B8#post1112848, seltsimees ostap... ja nüüd tegeleme edasi "markeeringute otsimisega smd kondedelt" - nagu "ultratargad" mehed ennemuist...
                            viimati muutis kasutaja radiotehnika35; 17 m 2022, 23:26.
                            -superradical-

                            Comment


                              #29
                              Ära võta isiklikult, mina küll ei võta ja see polnud ka mõeldud isiklikult võtmiseks.

                              Comment


                                #30
                                Esmalt postitatud radiotehnika35 poolt Vaata postitust
                                Order time: 05:47 Jan. 12 2022 ehk siis üle kuu tagasi.
                                https://www.aliexpress.com/item/4001...5c812b95CWy3lD
                                võtad selle lingi, sisestad seal näiteks koguse 6tk ja saad shippingu reale: From China to Estonia via AliExpress Standard Shipping
                                Tellisin su promojutu peale sealtsamast radika. Valisin su soovitusel AliExpress Standard Shipping-u. Lubati et 20 märtsil on kohal. Tänud.
                                Juba tuli mailile kinnitus, koos jutukesega:
                                We protect all of your orders. We promise to give your money back if the item you received is not as described, or if your item is not delivered within the Buyer Protection period (90 days).
                                viimati muutis kasutaja martk; 18 m 2022, 00:15.
                                Digital is like formaldehyde, first it kills the music, then it stores it forever.

                                Comment

                                Working...
                                X