Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

24V- 220V muundamine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    24V- 220V muundamine

    Tere.
    Mõte tekkis panna mõni vanem diisel mootor akusid laadima ja siis muunduriga saada 220V ja vähemalt 4kW püsivalt.
    Poes on autode jaoks mõeldud seadmed puhta siinusega aga tekkis mõte, et äkki on päikese pargi muunduriga töölindlam selline süsteem teha?
    Bensiini generaatorit ei soovi ja korralikud diislid on kallid.
    Boonus oleks kui saaks 3 faasi.

    #2
    Kui nüüd edasi mõelda, siis on tavalisel auto generaatoril juba 3 faasi mähised olemas. Tuleb ainult dioodid eemaldada ja pinge läbi trafo parajaks transformeerida.
    Probleemne on veel sageduse hoidmine. (Kui aga akude laadimiseks pole see oluline, siis on hästi).
    Pinget saab reguleerida geneka ergutuse muutmisega.
    Head susserdamist !

    Comment


      #3
      Ma kardan, et auto generaator annab palju kõrgemat sagedust ja tavatrafos tekivad tõsised kaod.

      Comment


        #4
        Esmalt postitatud urmo poolt Vaata postitust
        Kui nüüd edasi mõelda, siis on tavalisel auto generaatoril juba 3 faasi mähised olemas. Tuleb ainult dioodid eemaldada ja pinge läbi trafo parajaks transformeerida.
        Probleemne on veel sageduse hoidmine. (Kui aga akude laadimiseks pole see oluline, siis on hästi).
        Pinget saab reguleerida geneka ergutuse muutmisega.
        Et mis mudelil on ca 5kW pidevat võimsust võimaldav generaator? Ja see 5kW on veel suht optimistlikult pakutud suurus, et saada tarbijatele püsivalt 4kW kätte.
        Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
        Konfutsius

        Comment


          #5
          Esmalt postitatud OSX poolt Vaata postitust

          Et mis mudelil on ca 5kW pidevat võimsust võimaldav generaator? Ja see 5kW on veel suht optimistlikult pakutud suurus, et saada tarbijatele püsivalt 4kW kätte.
          MAZ autokraana 380V 3faasi 10kW

          Comment


            #6
            Korra selgitan oma mõtet.
            Asendada 12V generaator 24V omaga, näiteks mõne veoka suurem generaator.
            Mis omakorda laeb akut millest omakorda muunduriga siis 220V.

            Comment


              #7
              Esmalt postitatud olavsu1 poolt Vaata postitust

              MAZ autokraana 380V 3faasi 10kW
              Ja see on siis mis... tavaline autogeneraator, mida saab varuosana osta poest...? Krt hästi paned. Tuleb vist popkorn valmis panna
              Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
              Konfutsius

              Comment


                #8
                Esmalt postitatud OSX poolt Vaata postitust

                Ja see on siis mis... tavaline autogeneraator, mida saab varuosana osta poest...? Krt hästi paned. Tuleb vist popkorn valmis panna
                kui asünkroonmootoreid müüakse poes, siis miks ei peaks olema müügil sünkroonmootoreid? sünkroonmootor on muudetav generaatoriks.

                omalajal pidin pealt vaatama kuid emexisse rändas täiesti korras mähistega MAZ autokraana genekas. oleksin saanud selle endale kui mu pisike honda oleks seda jaksanud liigutada.

                kindlasti saaks neid täna ka kusagilt..... neid on olnud järelturul.

                Comment


                  #9
                  Kirjutati et "korralik diisel on kallis". See MAZ tööstuslik generaator ilmselt ei ole korralik ja on kallis. Lihtsalt arvan.

                  Kui akut on vaja esiti laadida, siis mis me teeme selle 3F genega? Igale faasile oma akupank...? Akust on vaja ju tekitada 3F normaalsel juhul ilma veomootorita, tänapäeval tehakse seda elektrooniliselt. Et kadusid vähem oleks. Et sagedus paigas oleks. On oluline mõttekoht kas pidev 4kW koormust on üldse teenindatav 24V süsteemi abil, sest voolutugevused on ikka noh, vägevad. Ilma kadusid arvestamata kenasti üle 160A. 48V korral poole vähem, aga isegi siis peris kenasti. 3F korral on see 4kW jagatud laiali või on "boonus" selles et saaks 3x4kW?
                  Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                  Konfutsius

                  Comment


                    #10
                    Esmalt postitatud OSX poolt Vaata postitust
                    See MAZ tööstuslik generaator ilmselt ei ole korralik ja on kallis. Lihtsalt arvan.
                    pole tal häda midagi on masiivne ja korralik tükk. ei erine karvavõrdki lääne ülikallistest agregaatidest.

                    Professionaalsed Hiina tootjad ja tarnijad, kes on spetsialiseerunud farmi- / kariloomade diiselgeneraatorikomplekti pakkumisele. Tere tulemast ostma meie tehasest vastupidavaid tooteid.


                    jutt on siis sarnasest agregaadist, mootori otsas. Lingil on ca 10 korda purakam variant, mida laevadel pruugitakse.

                    ühte kasutatud 10kW püsimagnetitega versiooni müüdi 90€ eest . niisugustel tuleb vaadata, et pöörded oleks õiged.

                    Comment


                      #11
                      Esmalt postitatud OSX poolt Vaata postitust
                      .. 3F korral on see 4kW jagatud laiali või on "boonus" selles et saaks 3x4kW?
                      Gene töötab pendeldavate faaside vahelt, igaüks annab endast maksimumi, et üks alalis saada.
                      Ja inimene tahab 220V 4kW ka reaalajas, et siis 200A+ on jutuks 24V genel. Nagu et.. 22mm² kablad tulevad genest ja need on reaalselt soojad.
                      Suured numbrid jah; aga vististi tehtav. Teema alul nimetatud"kallid".. kui tasuta ei saa, eks kokkuvõttes on kallis jah, nii või naapidi ikka.​
                      Esmalt postitatud olavsu1 poolt Vaata postitust
                      .. https://ee.wagna-power.com/diesel-ge...generator.html
                      .. Lingil on ca 10 korda purakam variant, mida laevadel pruugitakse. ..
                      See on farmeri genekas ja need merekindlad asjad on tsipa teised.
                      Jah, see farm võib küll tunduda Noa laevana, kui sees oled, aga väljast mulle päris laeva muljet pole siiani jätnud.
                      Aga mine nüüd tea, peale seda teema lugemist võtame selle vaatenurga ka arvesse tulevikus.
                      Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                      Comment


                        #12
                        Esmalt postitatud erku poolt Vaata postitust
                        See on farmeri genekas ja need merekindlad asjad on tsipa teised.
                        ei ole neil grossigi vahet.

                        Diiselgeneraator 40kVA, 400V, 3faasi, 50Hz Mootor: Perkins 1103A33TG1;Generaator: Stamford S1L2K (3Ph/400V, 0.8PF, 1500RPM/50Hz); Kontrollpaneel: DSE7110;Kütusepaak: 130 liitrit;Käivitus: manuaalne.


                        palju erinevust eks. pedantlus pistke endale teate küll kuskohta.

                        Comment


                          #13
                          Esmalt postitatud OSX poolt Vaata postitust
                          Kirjutati et "korralik diisel on kallis". See MAZ tööstuslik generaator ilmselt ei ole korralik ja on kallis. Lihtsalt arvan ..
                          Teema algatajal oli mõte, teised lisasid omi mõtteid, igal on oma arvamus.
                          Aga kas on vaja tulla kõike maha tegema: kui omaltpoolt midagi edasiviivat pole ütelda, võiks seda mitte teha; vaid jälgida teema arengut (äkki tuleb midagi head ka..)
                          Siin on varem ka juttu olnud meie foorumi vähesest aktiivsusest; aga sellised kahtluse alla seadmised ja tõrjumised ei aita seda aktiivsust küll kuidagi suurendada.
                          Vabandust OT pärast.
                          Head susserdamist !

                          Comment


                            #14
                            Esmalt postitatud henri503 poolt Vaata postitust
                            ..Mõte tekkis panna mõni vanem diisel mootor akusid laadima..
                            Et kuidas siis teha.. "nädalavahetuste projektina" ja päris ise; kuigi suured numbrid, aga tehtav nö.
                            Diisel, raam alla ja diisel patjadel peale (patju erinevaid patju, saab miljonist veebipoest + tööriistamarketist jne).
                            Osadel on topeltraam, et müra kandmine põrandasse oleks väiksem (diisel, padjad, raam, padjad, raam ja kummijalused; või on õhkpadjad vahel, mis veokatel kasutuses).
                            Diislil on taga korralik paks hooratas, mille külge saab panna flantsi ja selle külge võlli, võllile panna näiteks 6tk rihmaseibi.
                            Diisli tagumisest hooratta flantsist tuleb raam (millel ka diisli tagumised kandepadjad) ja raami külge edasi saab panna 24V veoauto gened,;
                            näiteks nagu V6 asendiga või W6 et hoida kokku ruumi ja hooratta otsas olev võll oleks lühem (väiksem jõuõlg ja väiksem murdumisoht).
                            Genesi panna näiteks 6tk (osta hiinast korralikud veoauto gened, ca 100-150€ per nägu, 24V 1200-1500W) .
                            Saab panna ka hooratta otsa muhv-kardaani ja see veab pea-rihmaseibide võlli mis on eraldi laagripukkidel. Nii saab panna mootori ja genedekomplekti eraldi patjadel raamile.
                            Pärast kogu komplektile kest või topeltkest ümber, jahutusvendid ja õhusuunajad (et läbi jahutusventide ei tuleks müra otse kestast läbi).

                            Ja voila, ongi sul diiselgene, mis annab 200A + ja 24V.
                            Ja mis otsast ta tehtav ei ole?



                            Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                            Comment


                              #15
                              Esmalt postitatud urmo poolt Vaata postitust
                              Teema algatajal oli mõte, teised lisasid omi mõtteid, igal on oma arvamus.
                              Aga kas on vaja tulla kõike maha tegema: kui omaltpoolt midagi edasiviivat pole ütelda, võiks seda mitte teha; vaid jälgida teema arengut (äkki tuleb midagi head ka..)
                              Siin on varem ka juttu olnud meie foorumi vähesest aktiivsusest; aga sellised kahtluse alla seadmised ja tõrjumised ei aita seda aktiivsust küll kuidagi suurendada.
                              Vabandust OT pärast.
                              Urmo...
                              Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                              Konfutsius

                              Comment

                              Working...
                              X