Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Kerimispink

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Kerimispink

    Muidu see fre konstrueeritud kerimispink on päris asjalik ja sobiks vast eelkõige erinevat liiki ülekannete demostreerimiseks aga saab kindlasti mähistraati kerida ka poolile edukalt. Mis kohe hirmsasti häiris oli aparaadi töötamisel tekkiv suhteliselt suur müra, mida tekitas eelkõige risthammasratas ülekanne ja faasirootoriga asünkroonmootor. Samas peab arvestama ka seda asjaolu, et fre koostas kerimispingi hallil stagnaajal, mil aparaadi konstrueerimisel polnud võimalik kasutada kompaktsemat mootoriga kokkuehitatud ülekandereduktorit ja juhtimissüsteemi, ega ka kerimisspindli keerdude arvu elektroonilist, nii edasi kui tagasi suunal kerimis arvloendurit.
    Ise kasutasin veel hiljuti kerimispingil suurest koopiamasinast pärit kompaktreduktorit, mille ühe faasilise asünkroonmootori vahetasin aastaid tagasi väja 12V alalisvoolu mootori vastu, sest pöörlemisagedust oli vaja suurtes piirides reguleerida vastavalt vajadusele. Kuna mootori kommutaator koos kontaktharjadega nüüd lõpuks ära läbi kulus, läks riiulilt reduktorile tema kunagine originaal mootor tagasi külge ja juhtimiseks kaasaegne 0,55kW ühe faasiline Mitsubishi sagedusmuundur. Keerdude arvu loeb kerimisspindlil ja kui vaja siis mõlemas suunas töövõllil paiknev avaga lugemisketas koos optronipaari ja digitaalse arvestus ning näidu süsteemiga. Algselt kasutasin loendurmehhanismina paljundusmasinatest pärit paper counter mehhaanilist impulssloendurit, aga aastate jooksul kulus neid päris mitmeid läbi ja samuti ei olnud neil võimalik ilma korpuse kaant maha võtmata numbrilist näitu nullida ega ülekannet reverseerida.

    Comment


      #17
      Vs: Kerimispink

      Sel vene vända ja lugejaga kerimispingil on hammasrattapaar sees, mida saab väga lihtsalt ümber vahetada nii et tekib aeglustav ülekanne. Mina oleks vända eemaldanud ja akudrelli mootori otse vändavõlli otsa pannud.
      Allkiri.

      Comment


        #18
        Vs: Kerimispink

        Esmalt postitatud vax poolt
        Sel vene vända ja lugejaga kerimispingil on hammasrattapaar sees, mida saab väga lihtsalt ümber vahetada nii et tekib aeglustav ülekanne. Mina oleks vända eemaldanud ja akudrelli mootori otse vändavõlli otsa pannud.
        Väga lihtsalt tähendab tegelikkuses samahästi kui uue korpuse ehitamist

        Lisaks oleks ülekanne 3:1 ikkagi liiga kiire akutrelli kasutamisel.

        Comment


          #19
          Vs: Kerimispink

          Ei ole vaja uut korpust, lihtsalt eemaldada olemasolevalt segavad servad.
          Mul on see kerimispink olemas ja vana akudrell ka, proovin ise valmis teha.
          Allkiri.

          Comment


            #20
            Vs: Kerimispink

            Esmalt postitatud vax poolt
            Ei ole vaja uut korpust, lihtsalt eemaldada olemasolevalt segavad servad.
            Mul on see kerimispink olemas ja vana akudrell ka, proovin ise valmis teha.
            Kuldsete kätega võib muidugi imet teha - anna siis teada, kui tegu tehtud

            Comment


              #21
              Vs: Kerimispink

              Tänu ühe õnnetu hammasratta purunemisele olin sunnitud oma kerimispinki modifitseerima

              Click image for larger version

Name:	uus kerimispink 2.jpg
Views:	1
Size:	81,6 KB
ID:	867454

              Uus konstruktsioon baseerub 12mm keermelatist tehtud võllil.

              Comment

              Working...
              X