Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Elektrimootoriga kart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Elektrimootoriga kart

    Alalisvoolugenekas töötab muidugi ka elektrimootorina, aga kas see on optimaalne lahendus?

    Müüakse vahvad electric car kit'e ja electric bike kit'e, viimased võimsuselt isegi sobivamad. Kas just osta, aga vähemalt nendega tutvumine on mõistlik.
    If you think education is expensive, try ignorance.

    Comment


      #17
      Vs: Elektrimootoriga kart

      Minu eesmärk on lihtsalt oma rõõmuks nokitseda. Polegi kunagi olnud plaanis teha mingit hullu "pilli", vaid lihtsalt teha tegemise rõõmu pärast.
      edit: Paluks vastata ka mu eelmisele postitusele.

      Comment


        #18
        Vs: Elektrimootoriga kart

        24V gene kasutamine mootorina 12V otsas peabki lahja olema. samas 12V juures ei tohiks see leigekski minna
        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

        Comment


          #19
          Vs: Elektrimootoriga kart

          Küsimus siis järgmine: kas ma võin panna kolm akut või põletab mootori maha niimoodi? Eile sain juba kahe akuga proovitud- päris hästi sõitis.

          Ette tänades
          Ökopoiss : D

          Comment


            #20
            Vs: Elektrimootoriga kart

            Kui juba sõita said temaga, järelikult on otste ühendusviis õige.
            Kui piltidelt vaadata, siis on rootori mähised suhteliselt peene traadiga ja kokkuvõttes on see võimsuse piiranguks. 36V tavaolukorras peaks tollele genele olema liig. Mingi variant oleks teatud piirini pöördeid tõsta 36V juures- eeldusel et suurendad ülekande arvu (võimaldab kergemat koormust mootorile), paned olemasoleva jahutusventilaatori labade asemele võimsamad labad ning labade ja mootori vahelise pilu väiksemaks (väiksemad kaod). Saavutad suurema veojõu ja kiiruse- aga täispööretel läheb kollektor ilmselt siiski laiali- liigsuur inerts ja temperatuur.
            Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

            Comment


              #21
              Vs: Elektrimootoriga kart

              generaator talub ilusti 6...7 tuhat pööret minutis, uuemad ka 10 ja peale, seega laiali minek ei ole eriti suure tõenäosusega. 36V oleks abiks, kui tahad max võimsust suurtel pööretel saada. see annab muidugi ka madalatel pööretel juurde, aga väga kerge on madalatel pööretel mootorit üle koormata, sest seisval mootoril on suurim vool, kui nüüd pinget tõsta, siis see vool kasvab veelgi ja võib mitmekordselt ületada nimivõimsust. mõneks sekundik poleks vast hullu midagi, aga vähegi pikemal tapmisel on suits taga
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment


                #22
                Vs: Elektrimootoriga kart

                Kardiga on tehtud juba ka pikemaid sõite. Eile sõideti umbes tund aega järjest. Mootor läks küllaltki soojaks- kätt kannatas veel peal hoida aga kui oleks olnud paar kraadi veel otsas, siis oleks käe ära küpsetanud. Ülekanne on umbes 1/5. Kiirust on 15-20 km/h (kõrval jõuab joosta). Raskusi on aga mägedega: jõudu vähe. Arvasin, et peaks veel ühe 12v aku lisama (praegu on kaks 12V akut jadamisi) kuid ei julge, äkki põletan läbi.
                Tekkis mõte, et ostaks mootorratta 6V aku, mis te sellest arvate? Küsida tahaks ka veel seda, kas pinge suurendamine annab kiirust juurde?

                Ette tänades
                Ökopoiss: D

                Comment


                  #23
                  Vs: Elektrimootoriga kart

                  annab jah kiirust ka juurde. 24V genet 30V akupinge kasutamine tappa ei tohiks, kui mootorit just kinni ei poo, samuti ei tohiks seda teha ka 36V.
                  mitme erineva aku jadasse panemisel on oht kõige nõgem aku ära lõhkuda. kuna sa pinget ilmselt kõigil akudel korraga ei monitoori, siis suure tõenäosusega saab üks aku teistest enne tühjaks ja teda tühjendatakse kiiresti alla akule lubatud piiri, misjärel võib veel juhtuda, et ka hakatakse akut valepidi laadima. see viimane aga võib aku mahutavusest hävitada poole või enamgi
                  Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                  Comment


                    #24
                    Vs: Elektrimootoriga kart

                    Järgmine küsimus siis- kas on vajalik ja mõtekas lisada jahutus, kui seda originaalis pole? Mootorisse sisse vaadates on seal küllaltki palju "vaba ruumi" ja sõites liigub sinna samuti õhk sisse(ei tea küll kui palju).

                    Ette tänades
                    Ökopoiss: D
                    viimati muutis kasutaja ökopoiss:D; 02 m 2009, 17:52.

                    Comment


                      #25
                      Vs: Elektrimootoriga kart

                      Tore oleks näha selle kardi pilti!

                      Comment


                        #26
                        Vs: Elektrimootoriga kart

                        Esmalt postitatud vipi666 poolt
                        Tore oleks näha selle kardi pilti!
                        Saab tehtud!

                        Comment


                          #27
                          Vs: Elektrimootoriga kart

                          Sõltub, palju plaanid nimivoolust suurema voolgua pidevalt koormata.
                          Võibolla teed algul katse ära ja kui mootor ikka tuliseks läheb, aretad ventilaatori otsa. Ei pea just tingimata võlli otsas olev tiivik olema, võib ka mingi muu olla, mis siis väljast õhku sisse puhub. Kommutaatormootoritel oli suund vaid ühes suunas, vist kommutaatori juurest välja, et harjade söejäänused mootori sisse ei sadestuks.

                          Comment


                            #28
                            Vs: Elektrimootoriga kart

                            Ma vist ehmatasin ökopoisi ära!
                            Vabandan selliseljuhul!

                            Comment


                              #29
                              Vs: Elektrimootoriga kart

                              Ehk on see raamat ka abiks, annab ideesid ehk
                              Commercially sold electric cars have many advantages over their gas-powered counterparts. They're ecologically sound, much cheaper to operate, and require almost no routine maintenance. Now comes a step-by-step, illustrated guide to building a low-cost electric vehicle from scratch or kit--with full coverage of the latest components and where to purchase them.

                              Comment


                                #30
                                Vs: Elektrimootoriga kart

                                Enamuses tehakse ikka nii, et kõik akud või siis elemendid valitakse ikka võrdsed mis jadamisi toiteks lähevad. Kui nüüd paned mootoratta väikese aku autoakudele otsa, siis esialgu on efekti; aga see saab kohe tüjaks ruttu ja mis hullem: kui väike aku on tühjaks saanud (aku nullis), hakkavad suured akud läbi mootori teda tagurpidi täis laadima ja kasu asemel saad kahju. Kui siis võtad selle tagurpidi laetud aku ja torkad laadija otsa- on see laadija jaoks selge lühis ja laadija kaitsmed lendavad kohe kindlasti vastu taevast.
                                Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                                Comment

                                Working...
                                X