Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Plastik velg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Plastik velg

    Tervist

    Oleks selline huvitav küsimus siinsele rahvale.Mõttes on mõlkunud üks idee, mis vajab tarkade inimeste nõu.Olen uurinud sellist asja nagu RevoPower Wheel täpsem info siis siit
    http://www.travelizmo.com/archives/000748.html Kuna seda masinat pole veel müüki tulnud teatud põhjustel siis mõtlesin, et teeks ise selle valmis. Aga mitte samasuguse vaid nats parema. Plaanis teha siis samasugune, aga point oleks selles, et mootor jääks võlli külge ja ei käiks ringi. Jääb see tasakaalustamise jantt ära.Ühesõnaga ratas käib ümber mootori ja kõik mis mootori alla kuulub. Olemas võll, puksid, laagrid.Moorotiks on plaanis panna bocketbike mootor kuna see väike. Loodetavasti mahutan selle 9 cm sisse selle ära.
    Nii siis põhi jama tuleb ratta veljega kuna kodaraid ilmselgelt kasutada ei saa.Üks varjant on ise aretada mingid plaadid ja vardad kuid arvan, et see on liiga ebatäpne.Ja nüüd siis suureringi küsimus kas oleks mõistlik mingist plastist see velg teha (CNC pingil) või ei pea plast väänetele, vibratsioonile ning raskusele vastu. Kas kasutada polüamiid plasti või polüetüleen tereftalaat plasti. Või tuleb see mõte kohe peast ära kustutada.Hea oleks kui saaks CNC pingil ära treida kõik saaks super täpne.

    Igatahes kõik soovitused, nõuanded, laitmised ja ning muu on teretulnud.

    Ette tänades....

    #2
    Vs: Plastik velg

    Vabanda mu võhiklikus, aga mille poolest selline lahendus hea on?

    Comment


      #3
      Vs: Plastik velg

      Kas mõtled plastik velge või mootori osa tealt.Või soovitad teha metallist.Muidugi on olemas võrri moorotid mida jalgratta külge panna.Aga seda ma ei soovi.
      Ehk täpsustad.

      Comment


        #4
        Vs: Plastik velg

        Ma mõtlesin, miks see mootor seal esivelje sees peaks olema? Tehniliselt tundub see üsna raske variant olema, kui just ei ole tegemist otseveo elektrimootoriga. Kuskil nägin sellisest elukast videot, oli ikka veider küll.

        Comment


          #5
          Vs: Plastik velg

          Rootsis näitusel nägin mootorratast millel oli silindrid paigutatud ringikujuliselt kodarate vahele, silindrid pöörlesid rattaga kaasa, väntvõll oli kahvli külge kruvitud. Kahjuks ei mäleta kuidas kütuse pealeandmine lahendatud oli.

          Plastikuks kasuta klaasplasti.
          http://hparchive.com/
          https://worldradiohistory.com/index.htm

          Comment


            #6
            Vs: Plastik velg

            Esmalt postitatud Starfish poolt Vaata postitust
            Rootsis näitusel nägin mootorratast millel oli silindrid paigutatud ringikujuliselt kodarate vahele, silindrid pöörlesid rattaga kaasa, väntvõll oli kahvli külge kruvitud. Kahjuks ei mäleta kuidas kütuse pealeandmine lahendatud oli.

            Plastikuks kasuta klaasplasti.
            Põhimõteliselt tähtmootor, mida kasutatakse lennukitel. Selline viis oli ju algus aegadel (a´la 20ndad) sama moodi, kus terve pöörlev mootor oli ratta eest. Ilmselt oli eesmärk lihtsus, aga, kui palju siis, erines mootorite hinnavahe, nt täht ja "R"?
            Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

            Comment


              #7
              Vs: Plastik velg


              sellised mootorid. Plussiks suhteline lihtsus, kerge, kuna mootor on ise hooratas. Esirummus oleks selline päris julm juhtimise halvendaja, tagumises poleks asi nii hull. Inerts on ajal tohutu.
              Kui velje teed, siis miks CNC? Tavalises treipingis oleks kah ju põhikronsa tegemine võimalik. Ühel pool on kinnitus, teisele poole läheb istuga sisse. Selleks peab loomulikult ajamile sobiva kinnituse tegema. Kui südamiku piisavalt paksuks jätad, siis ma ei näe mingit põhjust, miks ei peaks vastu pidama. Võistlusratastel kasutati ka rummusid, mille küljed olid tehtud spooni sarnasest materjalist. Pidasid vastu küll
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment


                #8
                Vs: Plastik velg

                Väiksed täpsustused siis veel. Plaanis oli just tagumine ratas vedavaks teha mitte esimene nagu pildil.Ja plastikust plaanis vaid nn kodarate osa teha.Velje rumm mille peal käib ratta rehv järaks esialgu metallist(ratta originaali). Muidugi suurt peavalu teeb ratta sirgeks ajamine, kodaraid ju ei ole. Ühesõnaga nuputamist on veel kõvasti. Ja püüan ka siis siin asju kursis hoida, kui peaks asjast midagi välja tulema.

                Comment


                  #9
                  Vs: Plastik velg

                  Nii mõtlesin siin nats ja tulin uuele mõttele.Plastikuga jamamine jääb ära ja kasutusele võtan kodarad.Mopi kodarad, kuna omal lihtsam.Aga jälle üks kiire küsimus, ega keegi tea mingit metalli firmat kus tehakse boilereid või sarnaseid asju.Sest mulle sobiks just boileri otsad.Mis oleks nagu suur kauss kui ära lõigata.Otstesse puutiks kodara augud ja volaa olemas Siis saaksin rummu kokku panna ja hakata mootorit sinna sisse putitama.Kui on kellegil mingeid paremaid mõtteid kust sellist ümmargust *kaussi* saada siis olge head ja teavitage mind.Raadius peaks/võiks mahtuda 20-16cm ringi.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Plastik velg

                    Gaasibaloonid on mitmes erinevas mõõdus.
                    Kunagi lõigati mõnest ka sapikale velele ringike sisse, et seda laiemaks saada
                    Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                    Comment

                    Working...
                    X