Vs: Elektriauto ehitus
Nojah, nii saab küll, aga sedalaadi asja autoks kvalifitseerida mina ei oskaks. Ja muide, oma õuele sellist ka ei laseks, see keerab pööramisel muru tuksi. Ja seab ka loodava lahenduse juhitavuse paraja küsimärgi alla.
Kui aga ikka juhtub asi nimega differ, siis on see möödapääsmatu et nn tagumised poolteljed peavad olema muutuva pikkusega - mis säilitab siis diffri väljuvate võllide laagreid, kuid muudab sellise tagasilla rööpes püsimise võimatuks. Või tuleb olla pidevas valmisolekus diffri laagrite vahetuseks. Ma ei tea hetkel ühtegi seeriaviisilist diffri lahendust kus differ oleks kere küljes liikumatult ja tema laagrid hoiaksid ka rattaid paiga.
Kaasaliikuva diffriga on küll olemas niisuguseid, näiteks Jeep Dana 35c tagasillad, kus pooltelgi ei hoia telje otsas kinni mitte miski, seda tehakse diffri sees kus pooltelje võlli otsast käib läbi nn C-clip. Telje otsas on vaid tugilaager mis toetab pooltelje otse sillatala korpusele ja simmerling sillaõli kinnihoidmiseks. Kuid siin rändab differ sirgelt kaasa mõlema poolteljega, muidu ei toimiks see kuidagi.
Võistlusautol muidugi, vahetatakse kõik vajaminevad puksid, liigendid ja kardaaniristid enne uut võistlust ära, kuid kui tegemist on on-road sõidukiga, mis peab liikuma ka kõvakattega teedel... - lukksepp saagu su nimeks .
Nojah, nii saab küll, aga sedalaadi asja autoks kvalifitseerida mina ei oskaks. Ja muide, oma õuele sellist ka ei laseks, see keerab pööramisel muru tuksi. Ja seab ka loodava lahenduse juhitavuse paraja küsimärgi alla.
Kui aga ikka juhtub asi nimega differ, siis on see möödapääsmatu et nn tagumised poolteljed peavad olema muutuva pikkusega - mis säilitab siis diffri väljuvate võllide laagreid, kuid muudab sellise tagasilla rööpes püsimise võimatuks. Või tuleb olla pidevas valmisolekus diffri laagrite vahetuseks. Ma ei tea hetkel ühtegi seeriaviisilist diffri lahendust kus differ oleks kere küljes liikumatult ja tema laagrid hoiaksid ka rattaid paiga.
Kaasaliikuva diffriga on küll olemas niisuguseid, näiteks Jeep Dana 35c tagasillad, kus pooltelgi ei hoia telje otsas kinni mitte miski, seda tehakse diffri sees kus pooltelje võlli otsast käib läbi nn C-clip. Telje otsas on vaid tugilaager mis toetab pooltelje otse sillatala korpusele ja simmerling sillaõli kinnihoidmiseks. Kuid siin rändab differ sirgelt kaasa mõlema poolteljega, muidu ei toimiks see kuidagi.
Võistlusautol muidugi, vahetatakse kõik vajaminevad puksid, liigendid ja kardaaniristid enne uut võistlust ära, kuid kui tegemist on on-road sõidukiga, mis peab liikuma ka kõvakattega teedel... - lukksepp saagu su nimeks .
Comment