Tere.
See mõte on muidugi ammu kummitanud ,mõtteks ta jäänud ongi.
Kas selle kohta mingit kirjandust liigub või see alles nii lapse kingades asi.
Olen neid teemasi lugenud ja uurinud aga kõik nad jäävad pinna pealseks.
Kõikidel varjantidel on käigukast,mis minu arust on ajalugu ,üks üleliigne mehhaaniline vidin juures.
Ühes artiklis oli ilma käigukastita auto .Seal oli igale rattale mootor paigldatud neid juhtis kontroller.Mootor oli ette nähtud veoks ja pidurdamiseks.
Hea ehitada selle baasil vejõukontrolli .
Lugesin ,et ühed ehitasid elektri tõstuki mootori ja kontrolleri baasil.(Mis ladudes ringi sõidavad.)
Või see asi läheb liga keeruliseks ja kalliks.
Esialgu uuriks kirjandust ,ma usun ,et see teema on siit palju läbi käinud aga ehk saab nõu ja abi.
Ette tänades.
See mõte on muidugi ammu kummitanud ,mõtteks ta jäänud ongi.
Kas selle kohta mingit kirjandust liigub või see alles nii lapse kingades asi.
Olen neid teemasi lugenud ja uurinud aga kõik nad jäävad pinna pealseks.
Kõikidel varjantidel on käigukast,mis minu arust on ajalugu ,üks üleliigne mehhaaniline vidin juures.
Ühes artiklis oli ilma käigukastita auto .Seal oli igale rattale mootor paigldatud neid juhtis kontroller.Mootor oli ette nähtud veoks ja pidurdamiseks.
Hea ehitada selle baasil vejõukontrolli .
Lugesin ,et ühed ehitasid elektri tõstuki mootori ja kontrolleri baasil.(Mis ladudes ringi sõidavad.)
Või see asi läheb liga keeruliseks ja kalliks.
Esialgu uuriks kirjandust ,ma usun ,et see teema on siit palju läbi käinud aga ehk saab nõu ja abi.
Ette tänades.
Comment