Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Elektriauto ehitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Elektriauto ehitus.

    Huvitav, kas on võimalik ehitada sidrunitest patareipakk, mis sidrunitest patarei ka ise kohapealt minema liigutaks? Lihtsam vist vett mingite mikroobide abil lahti harutada ja vesinikuga sõita.

    Comment


      #17
      Vs: Elektriauto ehitus.

      Siinkohal peaksid panema esmalt paika, mida sa siis ikkagi ehitada tahad, ning kui lihtsalt sa selle valmis soovid teha.

      Kui soovid töökindlat ja tänavalegaalset autot, mille saad arkis probleemideta arvele, siis pead selle tegema mõne muu masina põhjale, kasutades juba olemasolevaid pidureid.

      Kui soovid teha pappkarpi külapeal liiklemiseks, siis on valikuid veidi rohkem.

      Kui soovid teha ise nullist, tänavalegaalset sõidukit, siis soovitaks ehitada traktor, kuna neid on lihtsam arvele saada.

      Comment


        #18
        Vs: Elektriauto ehitus.

        Tekib küsimus,et kas lihtsam poleks päris autot osta?
        Vaata endale Soomest mõni mopeedauto raam ja asi lihtsam.

        Comment


          #19
          Vs: Elektriauto ehitus.

          Tere.
          Jah ega otsast lõpuni ise ehitama ei hakka see on selge ,kui seebi vesi.

          Comment


            #20
            Vs: Elektriauto ehitus.

            Ning mida sa ehitada soovid, millise € eest?

            Comment


              #21
              Vs: Elektriauto ehitus.

              Tere.
              Esialgset summat ei tea.Alguses mõtlesin,et ehitan Ford Galaxy kerele aga tundub,et raskeks jääb see masin.
              Kogemusi ka ei ole ,et otsast lõpuni ise ehitada.
              Eks ma pean mingi koolituse läbima .Eks neid abilisi ka ole kes mehhaanilist poolt aitavad.
              Nagu aru sain mootor ülekanne ja akud tähtsad ja kere mille peale see kõik kupatus tuleb.
              Eks hakkan edasi uurima .See kägukasti varjant natu jama aga proovin ilma käigukastita elektri auto ehituse üles leida.
              Eks näis ,mis sellest välja tuleb.

              Comment


                #22
                Vs: Elektriauto ehitus.

                Ümberehituse reaalsest hinnaklassist saab ettekujutuse näiteks siit. Samal teemal ammendav artikkel.

                Iseehitades on mõttekam kasutada alalisvoolu mootorit ja loobuda mõtlemast regeneratiivsele pidurdamisele. Vähemalt Eesti lamemaastikul see ei anna oodatavat efekti, küll aga teeb süsteemi oluliselt keerukamaks/kallimaks. Reaalselt ei anna märkimisväärselt läbisõitu juurde.
                Käigukastist ei ole mõtet loobuda, sest need mootorid, mis sobivad otseveoks, on amatööri hinnaklassist pigem väljas. Lihtsam on soetada valmis mudelikohane komplekt, netis on pakkujaid mitmeid. Sobilik baas on võimalikult kerge kerega sõiduk, soovitavalt piduri- ja roolivõimendita. Eestis on ümberehituse registreerimine reaalselt võimalik ja üsna lihtne enne 1998 esmasregistreeritud sõidukite puhul.
                Lai kogemustepagas on vaid hiirekliki kaugusel.
                viimati muutis kasutaja GU50; 21 m 2011, 11:21.
                Lampelektroonika sinule ja minule - www.konka.ee | EMSpeaker valjuhääldid. | Trükkplaatide projekteerimine.

                Comment


                  #23
                  Vs: Elektriauto ehitus.

                  Galaxy on vist esivedune.

                  Nüüd oleks vaja taga sillale el. mootor külge aretada ja olekski hübriid valmis.

                  Comment


                    #24
                    Vs: Elektriauto ehitus.

                    Mina olen mõelnud, et mingi vene masina peale oleks suht hea teha. Need enamasti suht kerge kerega ja odavad kätte saada. Turvalisust polemuidugi ollagi, aga tõenäoliselt ehitajat see oluliselt ei heiduta. Samamoodi sobilikud muu maailma vanemad ilma ohutusvarustuseta kerged masinad nt Golf I/II, Alfa 33, Fiat Panda jne
                    Käima kasutamisel ei ole ka veoskeem kriitiline. Reaalselt tõenäoliselt üle kahe käigu tarvis ei ole, kui mootoril vähegi võimsust jagub.

                    Eesmärki ei tasu liiga kõrgele seada. Tuleks piirduda masinaga, mis läbib kuni 50km või isegi veel vähem ehk siis masin mis laseb teha pisemad sõidud kodu läheduses.
                    Väiksem läbisõit tähendab vähem akusid - väiksem hind - vähem massi - vähem tarvilikku ruumi - kergem doonor. Kokkuvõttes paljudest aspektidest odavam ja lihtsam masin.
                    Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                    Comment


                      #25
                      Vs: Elektriauto ehitus.

                      Maantemuhust saaks ilusa masina.
                      Sel pole vaja vaakumit piduritele ja roolivõimu ka pole vaja.
                      Ning kui vaja talvel sõita, siis sooja annab bensiini ahi, mis peaks neil juba originaalis olema.

                      Comment


                        #26
                        Vs: Elektriauto ehitus.

                        Tere.
                        Muhu peale olen mõelnud ,kunagi oli Zapakas aga mitte muhk.Õnnetus oli, talvel oli hea sõita aga kevadeks müüsin maha.See oli aasta 96.
                        Vene auto kere peale ei tasu teha ,kirud ja vannud rohkem ,kui asi väärt.Laguneb see käigu osa ,mis jube.
                        Uurisin ka vesiniku baasil autosi aga see mõte tuli kohe maha matta.
                        Jah ,siis juba gaasi baasil auto ja elekter.Tahaks sellest bensiinist ja diislist lahti saada.
                        Aga plaanis ongi väikseid vahemaid sõita.Nii 10-25 kilomeetrit.

                        Comment


                          #27
                          Vs: Elektriauto ehitus.

                          Fiat 126 ?
                          Taga mootoriga väike putukas.

                          Kui soovid just konkreetselt elekter + bens, siis peaksid ikkagi uuema generatsiooni autosid vaatama, mis on võimelised gaasipealt käima minema.
                          Vanemaid tuli bensupeal startida ja välja suretada.

                          Sel juhul jääks ikkagi hübriid variant, bens+gaas esivedu ja elektriga tagavedu.

                          Comment


                            #28
                            Vs: Elektriauto ehitus.

                            Pidurite võimendamine käib mitmel autol elektriliselt, ntx. 1991-1995 VW Passat. Võibolla ka Golfidel sama. Panna selline piduri peapump (koos võimenduspumbaga) suva autole või ehitadagi Passatist... Endal on olemas ingliskeelne raamat (ISBN 978-0-07-154373-6) elektriauto ehitamise kohta. Kes tahab infot, küsigu margusz@hotmail.com.

                            Comment


                              #29
                              Vs: Elektriauto ehitus.

                              Esmalt postitatud giordanobruno poolt Vaata postitust
                              ingliskeelne raamat (ISBN 978-0-07-154373-6)
                              See on tõesti vajalik kirjandus, kui on plaan tekitada põletamiseta liikur. Enamusele küsimustest leiab põhjaliku selgituse.
                              Lampelektroonika sinule ja minule - www.konka.ee | EMSpeaker valjuhääldid. | Trükkplaatide projekteerimine.

                              Comment


                                #30
                                Vs: Elektriauto ehitus.

                                Tere.
                                See tõesti hea raamat ,tõlkimisega läheb aega aga vähemalt saab pilt selgemaks elektri autost.

                                Comment

                                Working...
                                X