Vs: Elektriauto ehitus.
Mul on olnud aegade jooksul Nissani Mikroob (Micra 1,0 ) mis kevadsügisesel perioodil suutis hakkama saada ca 4,5-4,7L/100, talvel lume ja külmaga kasvas kulu 5,6 kanti.
Aga ainus mis mõtlema paneb on asjaolu et tegu oli tootmisaastaga 1983, mitte 2003 või hilisem... kus see progress siis tegelikult on?
Isegi see ei vabanda välja et tegu oli nn Genf Edition mudeliga, ma ei märganud kapoti all küll midagi erilist või teistmoodi olevat kui teistel ja ka uuematel. (See Genfi versioon seisnes minu arust vaid sportliku ehitusega pika peatoega esiistmetes ja tagaluuk oli süvistatud numbrikoha ning -tuledega nagu hilisemad Almerad jne, samas kui tavaversioonil oli luuk sile ja tuled otsekui mingid väärmoodustised Datsun 100A pealt.)
Ja salongisoojenduse efektiivsuses pole siiani mul samalaadsetki ette sattunud. Lähim aga siiski kehvem oli 3,0L V6Cos Ford Capri - kuna tal salong oli umbas sama väike.
Mul on olnud aegade jooksul Nissani Mikroob (Micra 1,0 ) mis kevadsügisesel perioodil suutis hakkama saada ca 4,5-4,7L/100, talvel lume ja külmaga kasvas kulu 5,6 kanti.
Aga ainus mis mõtlema paneb on asjaolu et tegu oli tootmisaastaga 1983, mitte 2003 või hilisem... kus see progress siis tegelikult on?
Isegi see ei vabanda välja et tegu oli nn Genf Edition mudeliga, ma ei märganud kapoti all küll midagi erilist või teistmoodi olevat kui teistel ja ka uuematel. (See Genfi versioon seisnes minu arust vaid sportliku ehitusega pika peatoega esiistmetes ja tagaluuk oli süvistatud numbrikoha ning -tuledega nagu hilisemad Almerad jne, samas kui tavaversioonil oli luuk sile ja tuled otsekui mingid väärmoodustised Datsun 100A pealt.)
Ja salongisoojenduse efektiivsuses pole siiani mul samalaadsetki ette sattunud. Lähim aga siiski kehvem oli 3,0L V6Cos Ford Capri - kuna tal salong oli umbas sama väike.
Comment