Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Elektriauto ehitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Vs: Elektriauto ehitus

    Esmalt postitatud a1 poolt Vaata postitust
    Mingi aeg sai juureldud, millised mudelid võiks olla sobilikuks doonoriks (lisaks WV põrnikale). Tookord sai nimekiri selline:
    ...
    Moskvitš 407? (Kunagi see peres olnud, elektriversioon oleks .)

    Laiemalt siis tagaveolised kardaanvõlliga masinad.
    73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
    ATiP1pN4XeM

    Comment


      #92
      Odav liikumine punktist A punkti B on Microcar. Maksab raha aga.
      Reaalne tulemus on 400 euri asemel kütte kulu 40 euri kuus, teenib tasa üsna kiirelt.
      Perega liikudes võtad sõidad teise masinaga, tööle jms üksi sõites pole mõtet mitut tonni kaasa lohistada.

      Lisan veel et sellel puudub pidurivõimendi ja roolivõimendi.
      Hiinlased müüvad hybriid kitte ka sellele. St kast asendadakse elektrimootoriga. Lisatakse akud. Diiselmootori otsa läheb genekas. Gaasi pedaali tross tehakse kaheks ja diislit hakkab juhtime elektroonika.
      Pole ainult kursis kuidas legaalsusega on. Tõenäoliselt ARK naerab välja ja soovitab osta endale juba 20t kaaluva tanki. Et siis rohkem kyttet ostaks ja neil palgad kerkiks.
      viimati muutis kasutaja Scott; 25 m 2013, 22:49. Põhjus: kokku
      Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
      1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
      2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

      Comment


        #93
        Vs: Elektriauto ehitus

        Esmalt postitatud murphy poolt Vaata postitust
        Odav liikumine punktist A punkti B on Microcar. Maksab raha aga.
        Microcari kolmas loetlemata probleem on maksimaalne liikumiskiirus 45 kmh. Omanikud on jaganud kogemusi, et linnaliikluses on jalgujäämise tunne, maanteekiirustest rääkimata. Ja tegelikult mopeedautod ei ole nii üübersäästlikud, valmistaja annab neile kütusekuluks 3,6L/100 km. See teeb kütuse hinnaks €4,70/100 km tänaste hindadega.
        Veel: mopeedautode "kered" on plastikust, vajaliku massi saavutamise pärast. See on näidanud end sellst küljest, et lendab suurema pakasega kergelt kildudeks, juba väiksemast kõksust. Ja need plastid ei ole odavad. Samuti on raporteeritud raskusi käivitamisel alla -10C temperatuuridel. Nii et meie kliimas suvine projekt?
        Lampelektroonika sinule ja minule - www.konka.ee | EMSpeaker valjuhääldid. | Trükkplaatide projekteerimine.

        Comment


          #94
          Vs: Elektriauto ehitus

          Pole neid autosi käega katsunud, aga selge on see, et neil on piiraja peal ja seda saab eemaldada.Nagu kõikide atvde max. on 70km/h ja 15kw, kui tahad arvele saada.

          Comment


            #95
            Vs: Elektriauto ehitus

            Esmalt postitatud maidor poolt Vaata postitust
            Pole neid autosi käega katsunud, aga selge on see, et neil on piiraja peal ja seda saab eemaldada.
            Sellega muutub kohe olukord illegaalseks. Milleks propageerida seadusetust?? Jah, asja lähemalt uurinuna võin öelda, et variaatoris oleva piiraja eemaldamise järel võiks mopeedauto hakata liikuma kuni 60 kmh. Olles siis teeliikluse mõttes üksiti ka väljaspool seadust.
            Lampelektroonika sinule ja minule - www.konka.ee | EMSpeaker valjuhääldid. | Trükkplaatide projekteerimine.

            Comment


              #96
              Vs: Elektriauto ehitus

              Võin oma kogemust jagada, on endal 1 selline põrnikas. Linnas jääb jalgu üldjuhul bemaritele jms kes piirkiirusest 50 kinni ei pea. Aga need lendavad nagunii mööda sõltumata mis autoga ja kui kiiresti sõidad.
              Reaalne kütte kulu on 2,6L/100km linnas. Piirajat neil pole otseselt. Jh mootori pöörded limiteeritud 3200 RPM peale aga 3600 RPM on mootori tootja max. Mingit varika piiramist ka pole.
              Plast ei lagune nii kergelt ka. tegon on klaasriidega. Valmistatakse neid nagu paate. Käinud maal (seal ei armastata liiva ega soola) talvel mitmes hanges libedaga hoo pealt ja seni kõik terve.
              1 eelis mida ma näen klaasriide ees on et ka crashtestist välja tulev. Paugu puhul paindub see enamvähem algsesse kujusse tagasi ja ei jäta sind metalli huniku sisse lõksu.
              Kuus kärutan linnas keskmiselt 1000km läbi töö eripära pärast.
              Käivitamise kohapealt pole talvel probleemi kui mootor hooldatud. Pole ise saanud päris hästi ka testida sest laiskuse tõttu jäi peale filtri vahetamis kyttesysteem õhutama. Seega vahel käivitub -20-ga poolest pöördest vahel +5 vajab 10sec käiamist. Kuna sooja garaazi pole siis ei hakka enne kevadet tegelema selle probleemiga.
              Kiirenduse suhtes pole vahet kas sõidad 0,5L bensukaga mis 320kg või 2,4L bensukaga mis 1800kg.
              Eelistest veel et kuna mass väike jääb kiirelt seisma, hangest lükkad välja.
              Linnas jõuab punktist A punkti B kiiremini kui suure masinaga sest kurvis saad kiiremini sõita(Paha harjumus kui kasutad ka suuremat masinat).
              Puuduste kohapealt ütleks seda et jutt "laste autost" on vähemalt talvel teadmatu inimese mula. Erinevalt suuremast masinast peab olema reaktsiooni aeg kiire kui hakkab libedaga minema kuskile. Kuna Kõik mass on pmst esiteljel siis 180 kraadi on kiire.
              Samuti heli isolatsioon jätab soovida.
              Varuosad on suhteliselt kallid, samas kui viitsimist lelab kõik ka ATV jms general autopoodide valiku seast.

              Ise mõelnud conversion kitile, see jaotab massi võrdselt telgede vahel seega peaks juhitavus talvel oluliselt paranema.
              Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
              1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
              2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

              Comment


                #97
                Vs: Elektriauto ehitus

                Kindel see, et 500cc diisel läheb rohkem pöörde, kui 3000p/min. Mul endal on 600cc kahepütane diisel ja see teeb kõva lärmi.
                Muidugi on need autod kallid ja eelpool mainitud kiiret äratasumist ma ei usu.

                Comment


                  #98
                  Vs: Elektriauto ehitus

                  kasutatud on odavamad aga jh kallid võrreldes tava masinatega. Paadid pole ka odavad, samas ei roosteta ka.
                  Aga uutel ja vanadel on täpselt sama mootor. Kui just väga vanasid ei vaata. Lombardini VX550. Tegelikult on lombardiini mootorid tehtid mere rakenduste jaoks, aga toodetakse ka autode jaoks.
                  Kui ostad 3600 maksva kasutatud masina, ennettavale remondile paned 360 euri, kyttekulu sääst on 360 euri kuus. On tasuvus aeg 11 kuud. Kõik sõltub muidugi juhist ka. Suurim kütte raiskaja on juht ise.
                  Kergem masin on kasu kõigile. Kulutad vähem kütti - jätkub lastelastele ka. Sama materjali kuluga saab teha 2-3 masinat. Mind häiris konkreetselt et kui tahta katust peakohal punktist A punkti B peab tonni metalli kaasa lohistama.
                  Elektri hübriid onversioon on ligi 2k. Kui seinast ei lae siis võib küttekulu veel pooleks lüüa. Elektri/hybriid conversioon on rohkem hobi kui kasu. Samas kui sul on tuulik/päike kodus siis on asjal jumet. Elektri eelis on veel et asi on hooldusvaba. Ei mingeid õli vahetusi, mootoris ainuke kulumine on laagrid, võrreldes sisepõlemisega kus sul on PALJU kuluvaid detaile. Mõned neist väga kiire kulumisega.
                  Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                  1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                  2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                  Comment


                    #99
                    Vs: Elektriauto ehitus

                    Tähelepanek: kui on teema elektriautost, siis miskipärast kisub alati (elektri)mopeedide kiitmiseks.
                    Lampelektroonika sinule ja minule - www.konka.ee | EMSpeaker valjuhääldid. | Trükkplaatide projekteerimine.

                    Comment


                      Vs: Elektriauto ehitus

                      Ja, nagu ma otsingu käigus leidsin, kõige enam kasutatakse Toyota MR2 vaakumpumpa.
                      Oli endalgi mõte olemasolev masin - Audi A4 - elektrifitseerida. Eks ta raske kobakas ole, aga samas Pobeda peaks ju olema veel ebasobivam toorik...
                      Teise variandina ootab mul tegemist Moskvits 2141, mis elektriauto toorikuna on palju mõttekam, kasvõi massi või "kerge jooksu" poolest.
                      Allkiri.

                      Comment


                        Vs: Elektriauto ehitus

                        Eks ta ole jh et elekter öko. Samas fakt et vead tonni metalli räägib asjale vastu.
                        Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                        1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                        2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                        Comment


                          Vs: Elektriauto ehitus

                          Elektriauto on juba praegu palju soodsam liiklemisvahend kui tavaline auto.

                          Juhul kui me liidame KÕIK kuluartiklid kokku, mis autodel on s.t. kütus, amortisatsioon, kindlustused, hooldused jne, siis elektriauto kulu on umbes 3-4/100km, tavalisel autol on 12-13/100km.

                          Jah, elektriauto maksab palju raha, aga see on bensiiniauto mõttes nagu osta auto koos 10 aasta bensiiniga.

                          Nüüd riik maksab veel pool kinni ka elektriauto ostust. Mitte küll kaua, aga veel saab.

                          Elektriauto ainuke miinus on veel piiratud läbisõit, aga selle kompenseerimiseks pakub ta palju rohkem rõõmu - töökindlam, mugavam ja noh ka edevam. Tavalised autod on igavad, kedagi ei huvita enam see, mis tossutaja sul on, aga kui sõidad seltskonda elektriautoga, siis üldiselt jätkub juttu kauemaks, kuna kõigile see on täiesti uus asi.

                          Lugesin Autolehest ka toimetajaveergu, kus öeldi, et olgu need elektriautod mis nad on, aga Rivierasse nendega ikka sõita ei saa nagu bensukaga. Me käisime ära Rivieras elektriautoga, käed püsti, kes on seda teinud ükskõik mis autoga!

                          Laadimisvõrk on paigas ja sellega seoses on elektrisõidukite kasutamine läinud väga mugavaks.

                          Comment


                            Vs: Elektriauto ehitus

                            Aga kui elektriautot käivitada generaatorilt kas kütusekulu on sama mis bensiinimootori auto puhul kui on muidugi mõlema mootorid sama võimsusega.

                            Comment


                              Vs: Elektriauto ehitus

                              Esmalt postitatud aixi poolt Vaata postitust
                              Aga kui elektriautot käivitada generaatorilt kas kütusekulu on sama mis bensiinimootori auto puhul kui on muidugi mõlema mootorid sama võimsusega.
                              No.
                              viimati muutis kasutaja RaunoK; 11 m 2014, 06:25. Põhjus: Link..
                              Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

                              Comment


                                Vs: Elektriauto ehitus

                                Hübriid on sellise lahendusega, mingi väike diisel mootor ajab endale täpselt paraja jõu ja pöördega generaatorit ringi ja see omakorda laeb akupanka...
                                Sealt võtab energiat elektrimootor mis aga on ühe hea omadusega.. elektrimootoril on sujuv RPM vs N/M
                                Aga sissepõlemismootoril selline hea omadus puudub.
                                Tänapäevased mootorid on juba tegelikult väga hea efektiivsusega.
                                viimati muutis kasutaja imelik poiss; 11 m 2014, 09:49. Põhjus: Päris nii ei ole jh

                                Comment

                                Working...
                                X