Vs: Suvilasse vedelkütusega ahi
Ahi on mõeldud eelkõige sõidukite salongide kütteks, ka päris-põhja kliimas. Sõidukitel teadupoolest puudub märkimisväärne soojustus, aknadki on ühekordsed.
Eks palju oleneb köetava ruumi omadustest. -15C juures suudab mu soojustuseta 12m2 tööruumi parajalt soojana hoida. Ma muidugi ei küta +20C-ni, siis tuleks juba higi. Tööruumis on paras +14...+15C ja selle kraadi saavutab nimetatud külmaga umbes tunni-poolteisega. Ilmselt kütaks ka +20C-ni. Selline kütteseade ongi sobivaim ajutiselt kasutatavate ruumide soojendamiseks. Eluruumi kütmisel ei jaksaks kaua selle ahju müra kuulata. Eks võib proovida kütta mõlemat moodi, õhku tsirkuleerides ja võrdluseks värsket õhku sisse puhudes. Saadud soojus hajub niikuinii lõpuks maailmaruumi. Gaasikulu on umbes 0,5kg gaasi põlemistunni peale. Praktikas kui pole väga külmad ilmad, siis ahi toimetab ligikaudu 50:50 režiimis: pool aega põletab, pool aega seisab.
Esmalt postitatud vax poolt
Vaata postitust
Eks palju oleneb köetava ruumi omadustest. -15C juures suudab mu soojustuseta 12m2 tööruumi parajalt soojana hoida. Ma muidugi ei küta +20C-ni, siis tuleks juba higi. Tööruumis on paras +14...+15C ja selle kraadi saavutab nimetatud külmaga umbes tunni-poolteisega. Ilmselt kütaks ka +20C-ni. Selline kütteseade ongi sobivaim ajutiselt kasutatavate ruumide soojendamiseks. Eluruumi kütmisel ei jaksaks kaua selle ahju müra kuulata. Eks võib proovida kütta mõlemat moodi, õhku tsirkuleerides ja võrdluseks värsket õhku sisse puhudes. Saadud soojus hajub niikuinii lõpuks maailmaruumi. Gaasikulu on umbes 0,5kg gaasi põlemistunni peale. Praktikas kui pole väga külmad ilmad, siis ahi toimetab ligikaudu 50:50 režiimis: pool aega põletab, pool aega seisab.
Comment