On selline 1 kW isend 150 V 5A, tähes, keskpunktiga.
Omanik tahab seda panna käima erinevate kiirustega.
On selline kena õpetus:
Kolm optrokatkestit ja natuke elektroonikat.
Kui ehitus oli poole peal tuli uus tahtmine:
mootorit peab saama suvalises seisus peatada ja kinni hoida.
(Kolmes seisus on lihtne - annad alalise peale ja seisab kolmes asendis)
Tuleb välja et on ilusad mikroskeemid väikemootoritele -kuni 30A ja 600 V.
Aga need tahavad saada kuut PWM signaali. Skeemid on netis,
Mul on selline "kodustatud" PIC,kus on 4 PWM-i. Igati sobiks aga ....
Ja nüüd küsimus:
Miks on vaja kuut PWM-i, miks ei piisa kolmest?
Kui genereerida siinust siis on ju võimalik siinuse nulli hetkel lülitada
ringi PWMi väljund kas "pinge" ja "maa" ühendusse.
Seega võiks kolm PWM-i ja kolm lülitit hakkama saada?
Aga miks siis nii ei tehta? Või ikka tehakse?
Teema mõtiskluseks.
Tööstuslik moodul on kuskil 600€ kanti, jupid tulevad kokku 30€.
Või on ka selliseid häid ja odavaid mooduleid?
Omanik tahab seda panna käima erinevate kiirustega.
On selline kena õpetus:
Kolm optrokatkestit ja natuke elektroonikat.
Kui ehitus oli poole peal tuli uus tahtmine:
mootorit peab saama suvalises seisus peatada ja kinni hoida.
(Kolmes seisus on lihtne - annad alalise peale ja seisab kolmes asendis)
Tuleb välja et on ilusad mikroskeemid väikemootoritele -kuni 30A ja 600 V.
Aga need tahavad saada kuut PWM signaali. Skeemid on netis,
Mul on selline "kodustatud" PIC,kus on 4 PWM-i. Igati sobiks aga ....
Ja nüüd küsimus:
Miks on vaja kuut PWM-i, miks ei piisa kolmest?
Kui genereerida siinust siis on ju võimalik siinuse nulli hetkel lülitada
ringi PWMi väljund kas "pinge" ja "maa" ühendusse.
Seega võiks kolm PWM-i ja kolm lülitit hakkama saada?
Aga miks siis nii ei tehta? Või ikka tehakse?
Teema mõtiskluseks.
Tööstuslik moodul on kuskil 600€ kanti, jupid tulevad kokku 30€.
Või on ka selliseid häid ja odavaid mooduleid?
Comment