Olen küll üsna uus kasutaja, siis 100% ei vastuta, kas teema sai tehtud õigesse kohta.
Probleem on ilmselt Nokia X6 tarkvaras.
Kõik algas sellest, et sai soetatud telefon Nokia X6. Peale õhtut näppimist selgus, et telefonil on kasutada vaid inglise, saksa, prantsuse jne keeled. Kuna eelkõige eelistan siiski eesti keelt, siis kergelt kiiksuga, et kõik peab olema perfektne, hakkasin asja uurima. Vaja oleks olnud teha suurt keemiat, vahetada mingi Product key (vist?) jne. Ühesõnaga, loobusin, kuna oli kirjas, et võib juhtuda, et telefon muutub selle tagajärjel kasutuskõlbmatuks. Viisin telefoni remonti, kus uuendati tarkvara. Kuna rohkem maksta ei soovi ja linna sõit on tülikas, siis loodan nüüd oma küsimusele vastust saada.
Telefonil kõik muu toimib, kuid ühendades telefoni USB abil arvutiga, hakkab Nokia Suite 3.4.49 tahtma mingit uuendust teha - Support Software. Telefonis on see hetkel nimega Service Controllers 1.00(0), kuid installitav versioon on 1.81(0). Peale 2-3 sekundit mõtlemist, lööb ette "Fail on rikutud" ja sellega lõpeb korraliku ühenduse saamine. Suitega saab küll ühendusse, kuid support software installita, kaarte jms sai värskendada. Teine avastatud viga peitub, avades Ovi poe telefoni kaudu. Lööb ette "Installimine", mis kestab taas mõned sekundid ja seejärel sulgeb programmi.
Järeldan, et tegemist on mõne Software'i veaga, kuid kahjuks ei saa ma ka seda reinstallida, kui Suite õiget ühendust ei saa. Software telefonis V 40.0.002.
EDIT: Uurides telefoni, leidsin näiteks kausta Installifailid. Sealt valides mõne programmi, laeb taas mõne sekundi ja lööb ette, et "Fail on rikutud". Ilmselt on mingi vana cräpp alla jäänud ja tarvis oleks ju kogu telefonile 100% nö. Format teha.
Probleem on ilmselt Nokia X6 tarkvaras.
Kõik algas sellest, et sai soetatud telefon Nokia X6. Peale õhtut näppimist selgus, et telefonil on kasutada vaid inglise, saksa, prantsuse jne keeled. Kuna eelkõige eelistan siiski eesti keelt, siis kergelt kiiksuga, et kõik peab olema perfektne, hakkasin asja uurima. Vaja oleks olnud teha suurt keemiat, vahetada mingi Product key (vist?) jne. Ühesõnaga, loobusin, kuna oli kirjas, et võib juhtuda, et telefon muutub selle tagajärjel kasutuskõlbmatuks. Viisin telefoni remonti, kus uuendati tarkvara. Kuna rohkem maksta ei soovi ja linna sõit on tülikas, siis loodan nüüd oma küsimusele vastust saada.
Telefonil kõik muu toimib, kuid ühendades telefoni USB abil arvutiga, hakkab Nokia Suite 3.4.49 tahtma mingit uuendust teha - Support Software. Telefonis on see hetkel nimega Service Controllers 1.00(0), kuid installitav versioon on 1.81(0). Peale 2-3 sekundit mõtlemist, lööb ette "Fail on rikutud" ja sellega lõpeb korraliku ühenduse saamine. Suitega saab küll ühendusse, kuid support software installita, kaarte jms sai värskendada. Teine avastatud viga peitub, avades Ovi poe telefoni kaudu. Lööb ette "Installimine", mis kestab taas mõned sekundid ja seejärel sulgeb programmi.
Järeldan, et tegemist on mõne Software'i veaga, kuid kahjuks ei saa ma ka seda reinstallida, kui Suite õiget ühendust ei saa. Software telefonis V 40.0.002.
EDIT: Uurides telefoni, leidsin näiteks kausta Installifailid. Sealt valides mõne programmi, laeb taas mõne sekundi ja lööb ette, et "Fail on rikutud". Ilmselt on mingi vana cräpp alla jäänud ja tarvis oleks ju kogu telefonile 100% nö. Format teha.
Comment