Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Ühel on tüürelemendiks türistor peale silda, teisel (2M) on 2 türistorit juba sillaõlgades, kus nende juhtimisega saavutatakse voolu muutmine. Kunagi oli ka endal seda vaja parandada+ehitada too lisaks 12V, ka 24V akule. Jõudsin skeemiotsingul välja isegi Rõngu tehase laborimeesteni, aga kellelgi neist ei olnud enam mingit dokumentatsiooni ja kuna minule remonti toodud isendil oli ... pehmelt öeldes leegid elektroonikaplokist seespoolt üle käinud, siis ehitasin tollele "Start-M"-i juhtimise. 25A dioodid sain ka teise polaarsusega, seega sai nad asetada ilusti teisele radikale kokku! Sain laadija nii 24V kui ka 12V akudele. See tellijale sobis ja toimis.
...teisel (2M) on 2 türistorit juba sillaõlgades...
Ja see on hoopis Start-M, mitte -2M. Olen isegi segamini ajanud, sest Startide kolme mudeli skeeme vaadates tundub loogiline, et viimane mudel võiks olla Start-2 edasiarendus, ehk 2M (moderniseeritud). Aga suure moderniseerimise käigus on 2 ära kulunud.
Kahte võimsat türistori kasutava tüüritava alaldiga Stardi skeem on siin foorumis täiesti olemas. Vist lausa kahe erineva foorumiliikme poolt üles riputatuna.
Vaatasin antud skeeme ja minule paistab, see kahe türistoriga isend koos mikroskeemidega, olevat kahtlaselt "Start M". Võin eksida, sest ega ma remontitoodul isendil enam trükiplaadilt ja juppidelt numbreid ei leidnud. Olid teised juba mustaks põlenud.
Comment