:huh: Vabandan väga. Nüüdsest kirjutan ainult Trafo. :huh: :unsure:
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
epikendus
Collapse
X
-
KaruTECil on põhimõtteliselt õigus dioodide koha pealt. Kuid antud skeem on kenasti töötanud ka nende dioodidega, mis ULNi sees. Kui datasheeti vaadata, siis nad jäävad justnimelt releeedega paralleeli nagu peab...- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
Comment
-
No näed ! On mul alles tase, kirjutasin vastuse enne kirja ära. Ma teadsin kohe et keegi nii arvab
Aga noh, selgitame juurde:
Alalispingerelee lülitamisel ei teki voolutõuget, relee väljalülitamisel tekib induktiivsusest tingitud pingetõuge. Selle vältimiseks on diood. Juhul kui rajad on pikad - aga seda nad reeglina on (pikk tähendab > 5cm) siis tekib ikkagi häirete väljakiirgumine. Seega peaks diood olema kindlasti otse jalgade peal. Veel parem oleks kasutada varistori - 12V relee puhul nt. 16V nimipingega varistori. Paljas diood nimelt vähendab relee sulgemiskiirust, see on vahel isegi kõrvaga kindlaks tehtav.
Comment
-
Originally posted by Deus@Jan 9 2005, 23:15
Kui tahta et asi autos 12V pealt vunkaks, siis lihtsalt trafo ja diaadisild ära korjata?
Need releed ei ole ehk piisavalt induktiivsed et probleeme põhjustada. Oht aga on olemas küll ja suntiv diood peaks olema tõesti otse relee mähise jalgadele monteeritud.- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
Comment
Comment