Kas kellegil on vene akulaadia "Start 2" skeemi. Leidsin endal kodunt ühe B-) , trahvol mingeid põlemisjälgi ei ole, isa aga ütles et see ei tööta sest otsad olid kokku läinud. Sealt seest ka ampermeeter ära võetus ja ühe läbilõigatud juhtme leidsin kah... Ampermeeter muidu on olemas, aga seda ei tea kuhu see läheb.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Akulaadia skeemi vaja
Collapse
X
-
ampermeeter peaks minema šunkttakisti peale kui on väline šunt; muidu peaks ta olema otse ahela vahel.
Alusta kontrollimist dioodide mõõtmisest. Kui dioodid on korras, siis pane asi võrku ja mõõda, kas primaarpoolel pinge jõuab ikka trafosse. Seejärel trafo sekundaar, alalispinge pärast dioode.
Ühel start-laadijal oli igatahes skeem mälu järgi selline, et trafol oli primaaril mitu väljavõtet. ühe nupuga sai siis nendest valida primaari pikkust. Kaitse oli ka veel primaari ringis. Sekundaari pool olid dioodid, ampermeeter ja üks lüliti, mis lühistas ampermeetri ära selle start-režiimi jaoks.
-
Nujah. Ütlen kohe ära et olen "loll nagu rattaloff". Ega eriti Sinu jutust aru ei saanud aga eks ma proovi seda testriga uurida.
See Start laadia mida Sa kirjeldad on mul ka olemas. See on mõõtmetelt hulga suurem kui "Start 2". Täna just uurisin seda suur ja kui andmetest õieti aru sain siis annab see 80A elktrit välja.
See mille skeemi mina taga nõuan on väiksem, ja sellel vict mingit käivitus resiimi ei ole. mingid lülitid ja asjad on tal küll küljes, hetkel garaaši ei viitsi joosta vaatama. Igatahes see pooleks lõigatud juhe on mingi väga suurt dioodi meenutava asja küljse. Neid on seal muide 2 tükki, aga juhtmed lähevad erinevatese kohtadesse.Kevad- Till tõuseb ja hernes tahab keppi
Comment
-
sellel START2,mida mina vaatasin,oli see šunt ampermeetri sees ja käivitamise jaoks olid eraldi klemmid.
see elektroonika osa on tõesti nõme.
veel üks viga,mis sel isendil oli,et toite ja selle primaarmähise ümberlülitus lülitite vahel olid imepeened ühendustraadid,mis start reziimi peal lihtsalt läbi põlesid(kaitse jäi terveks) :P
Comment
-
Juhtmed sulavad START-2-el siis kui omanik unustab/ei viitsi akujuhtmeid laadimisklemmide pealt käivitusklemmidele ringi tõsta. Tavaliselt kärssab siis ka türistor ja vahel ka ampermeeter. Tüüpviga nende puhul. Ei viitsinud siis insenerid türistorile elektroonilist või sulavkaitset panna... START-2M-il (või oli see START-M?)seda jama pole, sest seal hoopis keerulisem skeem ja türistoridega paras keevitadaHarjutamine teeb harjutajaks.
Comment
-
kui ei ole vaja paljusid akusid korraga laadida, siis kasuta seda START laadijat. see on hulga töökindlam ja annab ka reaalselt käivitamiseks abi. see 80A on vool, mida takindlalt anda suudab, aga käivitamisel pigem köhib enam, sest 80A koormusega juhtmed kärssama ja 100A dioodid läbi ei läheks. õnneks on mul sellest START`st vanem mudel, kus on mingid suuremad dioodid(vist 200A, aga pole kindel).
Comment
-
Originally posted by reuter@Apr 1 2005, 10:43
kui ei ole vaja paljusid akusid korraga laadida, siis kasuta seda START laadijat. see on hulga töökindlam ja annab ka reaalselt käivitamiseks abi. see 80A on vool, mida takindlalt anda suudab, aga käivitamisel pigem köhib enam, sest 80A koormusega juhtmed kärssama ja 100A dioodid läbi ei läheks. õnneks on mul sellest START`st vanem mudel, kus on mingid suuremad dioodid(vist 200A, aga pole kindel).* * *
Comment
-
Originally posted by g2ngster@Jul 9 2005, 14:29
Skeemi ikka vaja.
Sain ta siis tööle (üks suur diood on lühises), aga apmermeeteri külge on juhtmed ühendamata. (õigemini on ühe ampermeetri kontakti külge juhe ühendamata)The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
Projektide pildid
Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm
Comment
Comment