Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

tahhomeetri ja spidomeetri kivide skeeme vaja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    tahhomeetri ja spidomeetri kivide skeeme vaja

    Tere.

    Plaan ehitada siklile elektroonilised spido-ja tahhomeeter.
    Sai Alfa Romeo armatuurist võetud need.vaja nad 6 V peal tööle panna ja paika
    seadistada,aga ilma mikroskeemide andmete ja skeemideta ei oska midagi peale hakata.
    Tahhomeetri kivi: texasinstruments SN29736P
    Spidomeetri kivid:ITT SAF 1091 ja SAF 1092.
    datasheet catalogist ei leidnud midagi.
    väike lootus on nad 6V peal tööle sundida,et ei peaks seda pinge kordistit tegema.

    kas keegi oskab aidata?

    #2
    Asi läheb vist mopeedile?

    Comment


      #3
      ei lähe mopeedile,jawa 634 peale läheb :P
      suht kõrini neist trossidega aiateibaid näitavaist kelladest.

      Comment


        #4
        tahho pole probleem, foorumis on sellest ka kirjutatud
        spido näitab selle sikli peal ilmselt rohkem teibaid, kui see trossiga mehhaaniline. pane jalgratta spidokas, kalibreeri ära ja peaks suht täpse asja saama.
        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

        Comment


          #5
          Kas jawa'l pole mitte 12V?

          Comment


            #6
            ei näita ta midagi teibaid,tuleb lihtsalt paika reguleerida.natuke arvutamist ja peaks
            täpseks saama,niikaua kuni ei tea nendest kividest midagi,ei saa ju midagi reguleerida ka.

            tahhomeetriga muidugi palju lihtsam,mingi kondeka suurust tuleb muuta,praegu ta näitab poole vähem,sest ta auto jaoks häälestatud.
            kõige tähtsam mida teada vaja on nende kivide töö pinge.selle järgi tuleb otsustada kas
            teha kordisti või töötavad 6 v peal kaa stabiilselt.muidu proovisin 6v ga töötavad,aga näitavad vähem.

            Comment


              #7
              jawa 638 on küll 12V 634 on 6V veel

              Comment


                #8
                sai nüüd natuke asja uuritud ja selgus,et tahhomeetri kivil on sees 8V stabilitron ja ta
                töötab 8V peal,temaga sarnased on LM2917 ja LM 2907.
                spidomeetri kivide kohta ei ole kahjuks kusagil midagi.
                peab siis pinge kordisti tegema.
                kas keegi ei oska nende: ITT SAF 1091 ja SAF 1092 kohta midagi öelda,oleks vaja teada millega seda kilomeetrite lugemise kiirust muuta saaks.

                Comment


                  #9
                  veidike küll teemavälist..aga äkki..kui valmis saad..teeksid mingi video ka asjast..kuda ntx tahho töötab jne et endal kui aega..vb aretaks ka midagi oma 638 peale

                  terv:raika
                  mida sa lohh vahid

                  Comment


                    #10
                    sellega videoga läheb aega,praegu see projekt seisab,sest mul examid ja kooli lõpetamine tulemas.(videot on oodata suvel)

                    muidu tahhomeeter on juba töövalmis,natuke häälestust ja pinge kordisti on vaja teha,mis teeks 6V u 10V.

                    spidokaga on aga jama,sest ei tea mida seal muuta tuleb,et vahemaad õigesti mõõtma hakkaks.kiirust saab potega muuta.
                    sai mõõdetud ära kui pika maa liigub ratas 1-e pöördega,tulemuseks sain 1,92m
                    seega 100m läbimisel tuleb 52,.. impulssi.
                    nüüd vaja tuvastada spidoka kivide töö pinge ja teha talle selgeks,et ta peab 52 impulsiga 100m näitama.
                    peab ära mõõtma mitut impulssi talle praegu 100m näitamiseks vaja on ja siis tuleb edasi mõelda ,mida teha.

                    kas kellelgi on soovitusi selle seadistamiseks?

                    Comment

                    Working...
                    X