Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
võta sealt lingilt leiduva aastakäigu escorti skeem. Nii palju ka seal erinevusi ei ole, põhimõtte saad kätte. Selle järgi leiad testriga suht kergelt üles.
Kui kirjeldaksid probleemi lähemalt, siis ehk oskaks mõni siin isegi soovitada täpselt kontrollimise järjekorda.
Escort küll, aga keretüüp oleks väga abiks, kuna kuskil 90-ndatel kolis Escordi kaitsmeplokk salongi rooli alla (mk5-6), mis on tunduvalt parem asukoht kui mk4-al (kapoti all, juhtmed jooksevad aga praktiliselt õuest).
Kui mk4 ja tuled üldse ei tööta, siis kaitsmekarp. Kui tagatuled ei tööta, siis tagumised alumiiniumrajad surnud/oksüdeerunud või taha jooksvad juhtmed (ära ainult küsi, kust need jooksevad. Võibolla kuskil küljekarbi sees).
Kui esituled ei tööta, siis kaitsmekarp või juhtmestik (või mõlemad). Kui lähituled ei tööta, siis lüliti/juhtmestik/kaitsmekarp.
Kaitsmed/releed peavad ka korras olema
Kuskil on mul muidu olemas Haynesi skeemid mk4 ja mk5-6 jaoks
Comment