Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

4 X TDA 2050V sillatult

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    4 X TDA 2050V sillatult

    tere! küsimus skeemi kohta kas see ikka töötab või olen midagi valesti teinud.
    Skeem
    panin siis kogu kupatuse kokku aga kahjuks tööle ei hakanud, ei saanud nagu aru ka et midagi oleks valesti teinud. skeem on trükiplaadil. Kui võimendisse toite järgi panin siis trabis tühikäigul voolu üle 4A
    skeemi tegemisel kasutasin analoogi

    selle skeemi järgi kaks TDA 2050 V-d sillatult töötas ideaalselt, mittemingisuguseid häireid ega krõbinat ei olnud. puhas jõuline heli, seest pani ikka kõvasti värisema.
    toiteks kasutasin 180W-se väljundvõimsusega trafot. väljundpinge 18V ja voolutugevuseks 10A

    #2
    see skeem tahab ju kahepolaarset toidet. samast trafost saad selle küll pingekordistiga tekitada, aga ühe õla reaalne tarbitav vool jääb kuskile 3...4A vahele ja soovitud võimsust sedasi kindlast ei tule. lüütide mahtuvused peavad muidugi hiiglaslikud olema
    Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

    Comment


      #3
      Koonerdamine pole kokkuhoid, miks jätsid ära ühtlustustakid. Enne esmakordset lülimist jäetakse nende takkide valjukapoolsed otsad lahti ja kontrollitakse kas
      ülemised kivid töötavad ja kas nende ja alumiste väljundis 0V, kui korras, võid nende takid kohale tinutada ja kontrollid kas ülemine ja alumine paar ka töötavad,
      alles siis vaatad kuidas sillas käitub.
      VÕIMENDITE REMONT ja KAASAJASTAMINE

      Comment


        #4
        toide on +/- 18V. võimendi mõlemas õlas kasutasin 20 000uF 25V kondensaatoreid ja toite osas oli 50 000uF. lüütidega on pinge tõstetud 25V-ni.
        tahtsin skeemi proovida kas hakkab tööle ja sellepärast algul kasutasin lahjemat trafot. Tevalost on ostuks välja valitud juba uus toroid trafo 2x18V 400VA.
        sellest peaks selle võimendi toitmiseks piisama.

        see oli jah viga et ühtlustus takid ära jätsin, teen skeemi ümber.
        tegelikult mõtlesin kasutada skeemi mis katsetatud ja töötab. tänud igatahes skeemi valmistajale.

        lisan siia ka pildid võimendist kus kaks TDA2050V-d on sillatud. häält teeb päris hästi!

        Comment


          #5
          Originally posted by yks@Dec 8 2005, 19:58
          toide on +/- 18V. võimendi mõlemas õlas kasutasin 20 000uF 25V kondensaatoreid ja toite osas oli 50 000uF. lüütidega on pinge tõstetud 25V-ni.
          tegelikult mõtlesin kasutada skeemi mis katsetatud ja töötab. tänud igatahes skeemi valmistajale.

          !
          Trafo annab 2x18 volti vahelduvat ja toitepinge +/- 25V ( mis minu arvates liiga
          suur) oleks korrektsem kirjutada.
          See, et krõbinaid kuulda pole ei näita veel skeemi headuse taset, pigem seda , et
          ei kasutatud defektseid komponente.
          Üldiselt soovitatakse kivide liitskeemides vähendada ühele kivile langevat
          koormust ~10% võrreldes kivi üksikskeemina kasutamisel.
          VÕIMENDITE REMONT ja KAASAJASTAMINE

          Comment


            #6
            Originally posted by Jyrka+Dec 8 2005, 22:52--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Jyrka @ Dec 8 2005, 22:52)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-yks@Dec 8 2005, 19:58
            toide on +/- 18V. võimendi mõlemas õlas kasutasin 20 000uF 25V kondensaatoreid ja toite osas oli 50 000uF. lüütidega on pinge tõstetud 25V-ni.
            tegelikult mõtlesin kasutada skeemi mis katsetatud ja töötab. tänud igatahes skeemi valmistajale.

            &#33;
            Trafo annab 2x18 volti vahelduvat ja toitepinge +/- 25V ( mis minu arvates liiga
            suur) oleks korrektsem kirjutada.
            See, et krõbinaid kuulda pole ei näita veel skeemi headuse taset, pigem seda , et
            ei kasutatud defektseid komponente.
            Üldiselt soovitatakse kivide liitskeemides vähendada ühele kivile langevat
            koormust ~10% võrreldes kivi üksikskeemina kasutamisel. [/b][/quote]
            vabandage vigade pärast, vähemalt saite aru mida mõtlesin.
            hakkan siis uuesti võimendit ehitama, eks annan teda kui olen mingisuguse uue probleemi juures. enda skeemi jätan siis vananema.


            Mõned pildid võimendist

            Comment


              #7
              soovitaks kasutada signaali jaoks varjestatud juhtmeid ja toite ning väljundi jaoks min 2,5mm² juhtmeid. kuna sul toide vist kastist väljaspool(sees ei paistnud), siis ristlõige eriti oluline, sest peenetesse juhtmetesse jääb pingelang ja seega ka võimsus
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment


                #8
                just&#33;
                toite osa on jah eraldi ja kasuitan 2,5mm² juhtmeid mis on ka tevalos (tellimusega) saadaval. hind oli vist 46eek 1m. subwoofrisse läheb samasugene kaabel mille pikkus 7m. kaabli takistus oli väga väike, mõõtmise tulemusena. kaabli otsad on kokku joodetud et oleks parem ühendus.

                hetkel katsetan võimendi kivisid kas katsetamisel jäid terveks või riknesid, praegu on igatahes 4-st 2 terved eks varsti saab teada kas ka teised.

                Comment


                  #9
                  Otsi selle autovõimendi kohta võimendi foorumis inffi(oli vist vaja 4R koormusel 3+3 kivi panna)...
                  The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
                  Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
                  Projektide pildid
                  Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
                  http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm

                  Comment


                    #10
                    kas 4R koormuse korral ei pea 2+2 kivid vastu?
                    radikas peab igatahes korralik olema.

                    Comment

                    Working...
                    X