Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Pinge regulaator?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Pinge regulaator?

    tere,
    Probleem siis selline , et autol läks ahju puhuri regulaator läbi ehk see jubin mis vastavalt lülitile saadud signaalile (nõrk voolutugevus) peenike kaabel) reguleerib ahju puhumis kiirust (vastavalt kõvemaks/vaiksemaks) (suur voolutugevus ja jämedad kaablid)
    See sama "jubin" maksab 6000.- h34r:
    nüüd küsin , kas on selline asi võimalik ka ise teha /parandada?
    Ligi ei saa sellele sest see on kokku lulatatud ja tast tuleb välja ainult 5 juhet
    Mass sisse, mass puhurile, pluss sisse (jäme), plus puhurile (jäme) , peenike sisse (see mis reguleerib kiirust)

    vähe segane jutt aga äkki keegi oskab aidata ...külmad ilmad ju alles tulekul
    F&F

    #2
    Mis marki auto on?

    Comment


      #3
      No ikka saab ise teha.Impulss-pingeregullaator tuleb teha(nt. TL494 baasil, lülitiks sobiks IRFZ44 paar tk paralleelis).Hind tuleb tublisti alla 6k :P
      The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
      Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
      Projektide pildid
      Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
      http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm

      Comment


        #4
        Või midagi sellist: http://www.solorb.com/elect/solarcirc/pwm2/index.html
        ..oleks hea teada, miks see regulaator üldse läbi põles.

        Comment


          #5
          Vanasti oli paar - kolm traattakki ümberlülitiga ja kõik. Oma vectral vahetasin just...
          Nüüd asjad nii keeruliseks aetud....

          Comment


            #6
            Ei ole need võimsad takid paremad midagi - oma saanil olen neid juba paar korda vahetand. Peaks ka impulssregulaatori tegema.
            - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
            - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

            Comment


              #7
              auto mark ja mudel?
              osadel kasutatakse takistitest koostatud keraamilist kamakat. ja ega neil seal sees naljalt miskit ära ei põlegi, aga ära küpseb termokaitse, mis neilküljes on. osadel sees, osadel jälle vahetult enne väljaviike
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment


                #8
                Probleem siis selline , et autol läks ahju puhuri regulaator läbi
                Kui omal mentaalne jõudlus napib impulssrežiimis regu tegemiseks, siis lahenduseks võiks kõlvata näiteks:
                http://www.kemo-electronic.com/en/ba...b071/index.htm
                See regu on täitsa pädev (proovitud Kemppi keevituses traadi etteandmise mootori kiiruse juhtimiseks, kus tööd teeb auto kojamehe 24V el.-mootor) ja annab sujuva kiiruse muutmise võimaluse üsna nullist kuni 100% pööreteni. NB! Lisada tuleb induktiivkoormusele impulsi kustutamise diood, piisavalt suur.
                Kes Eestis Kemo konstruktoreid müüb, ei oska öelda, ehk keegi teine teab?
                Lampelektroonika sinule ja minule - www.konka.ee | EMSpeaker valjuhääldid. | Trükkplaatide projekteerimine.

                Comment


                  #9
                  Autoks on 92a S-Mercedes
                  Äkki keegi oskab ka siis selle impulss-pingeregulaatori skeemi anda.
                  Põhimõtteliselt võib asi toimida ka ainult 3 erineva kiirusega aga põhjus miks ei taha sede takistite ja eraldi lülitite peale ehitada on see et rataslüliti? (see millega reguleerid, keerd regulaator vms) peaks jääma siiski originaal ja vastavalt selle keerd-regulaatori? väljund pingele peaks ka see releepõhimõttel töötav kuid väljund pinget muutev regulaator töötama.
                  Segane lause kuid ehk on arusaadav.Loodetavasti saan teha sellest hiljem ka pildi...

                  Igasugune abi siiski oodatud...
                  F&F

                  Comment


                    #10
                    Tegemist siis sellise asjaga
                    F&F

                    Comment


                      #11
                      Täitsa pädeva regulaatori saab ka vanast akutrellist.
                      Päästiku osa takisti tuleks küll pöördtakisti vastu vahetada, aga muu elektroonika peaks olema täpselt see mis vaja.
                      MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
                      KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

                      Comment


                        #12
                        probleeme ei tohiks sel ka vooluga tekkida, kuna 20A neile suht tavaline. radikas tuleks muidugi suurem panna, sest akudrell ei tööta tavaliselt pikalt suurel koormusel poolte pööretega
                        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                        Comment

                        Working...
                        X