Esimene samm oleks see, et ühendad PIR anduri normaalselt lahtised otsad (NO) mobla klaverile mingi numbri klemmidele peale ja tekitad andurile liikumist. Kui mobla hakkab helistama kiirvaliku numbrile, on OK. Kui ei, anna teada
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Liikumisandur+mobiil
Collapse
X
-
Esimene samm oleks see, et ühendad PIR anduri normaalselt lahtised otsad (NO) mobla klaverile mingi numbri klemmidele peale ja tekitad andurile liikumist. Kui mobla hakkab helistama kiirvaliku numbrile, on OK. Kui ei, anna teada
-
Mobla klahvi kontaktide külge joodetakse peened juhtmed ja ühendatakse siis PIRi kas NO( normal open-normaalselt avatud)ja COM(keskmine kontakt) kontaktide külge või lihtsama konstruktsiooniga PIRide puhul on selleks kontaktid ALARM. Kui PIR rakkendub siis relee kontaktid sulguvad ja seega ühendavad mobla kiirvalimise klahvi ja mobla valib selle klahvi alla sisestatud numbri. Muidugi PIR vajab ka toidet 12v ja see ühendatakse PIRi kontaktidega (+) ja (-). Ja ongi kõik.
Comment
-
PIR anduri saad siit:
http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store.cgi...40.html&lng=est
või siit:
http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store.cgi...92.html&lng=est
Comment
-
PIR anduri saad siit:
http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store.cgi...40.html&lng=est
või siit:http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_sto...2.html&lng=est
Comment
-
Kas PIR andur ei ole mitte passiivne infrapuna andur, mis reageerib erinevat temperatuuri kehade liikumisele? Doppleri efekti pole küll sellega seoses kuulnud, radar ta ju ei ole?
Seega auto avastamine jääb tiba probleemseks, kuid kui arvestada, et auto on ikka soojem ümbritsevast, siis peaks töötama
Comment
-
Erinev hind ei tähenda suuremat tundlikkust ega teist tööpõhimõtet. Eks nad enam-vähem sarnased kõik. Katseta.
Erineva temperatuuriga kehad kiirgavad erineva nivooga infrapunakiirgust. PIR sees see esimene valge kile on nagu suurendusklaas, mis koondab teatud vihud kokku ja andurile. Anduril kaks külge, tavaliselt parem ja vasem (kõik ühes korpuses), millede infrapuna erinevuse järgi tuleb mõõdetav pinge välja. Seda pinget võimendatakse ja mõõdetakse, ja sealt arvestataksegi ainult muutust. Kui ma seisan anduri tsoonis, kuid ei liiguta, siis pinge ei kõigu ja ta ei saagi aru, et keegi on olemas. Kui liigutan, siis optika tekitatud vihkude tõttu kord ma paistan ühe anduri elemendi peale, kord teise elemendi peale, sealt tulevad pingekõikumised ja häiresignaal.
Kui töötab teisiti, siis parandage mind.
Comment
-
Olen nüüd asjandust paar päeva vabas looduses katsetanud. Kuna tegemist on siseruumidesse mõeldud anduriga siis annab ta aegajalt valehäireid (kas siis oksa liikumise peale või soe tuuleõhk - ei tea). Aga püüab kinni samas nii inimese kui ka sõiduki liikumise.
Anduri ja mobiili niisama ühendamisest kasu pole, kuna andur häire korral avab oma ahela, vaja oleks et ta hoopis sulgeks (et kiirvalikuklahv numbri valiks). Selle tarbeks sai väike relee vahele joodetud.
Comment
-
Momendil ei ole ühtegi laual käeulatuses, kuid kui mälu ei peta, siis ainult "tamper" on normaalselt suletud kontaktidega ja kontaktid avanevad ainult esikaane lahtivõtmisel, aga "alarmi" kontaktid on tavaliselt normaalselt avatud ja sulguvad alarmi korral. Osadel PIRidel on ka valiku võimalus, kas NO (normaalselt avatud) või NC (normaalselt suletud) ja keskkontakti tähistatakse kas C või COM.
Comment
-
Arendaks natuke teemat edasi. Et asi arusaadavam oleks, seletan mis plaanis. On sõidutee, vaja oleks seadeldist mis annaks mobiili vahendusel teada (sarnaselt praegusele pir + mobiil), kui seda teed mööda sõidetakse. Ise mõtlesin, et kas on võimalik mingi kiirte süsteem, ühelt teepoolt saadab seadeldis kiire teiselpool asuvasse vastuvõtjasse, ning kui kiir katkeb, siis mobiil rakendub taha. Siis kaoksid sellised valehäired ära. Ehk on keegi kursis või kokku puutunud taolise asjaga.
Comment
Comment