Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

High balanced->low unbalanced

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    High balanced->low unbalanced

    Autosse oleks vaja teha originaal makile(BMW) HI-LOW muundi, poest võiks osta, AGA asi on selles, et signaal on balanced. Kui see niisama vahele toppida pole vist kasu asjast. Kuidas selline asi üldse lahendada, on kellelgi skeemi ? Muidu peaks sobima ka selline asi http://www.cardomain.com/item/PERSVEN4 saatmine läheb jube kalliks ainult.

    #2
    sõnasta oma mure kuidagi inimlikumalt.

    Comment


      #3
      Äkki mõeldakse seda, et sisendsignaal on mitte maa suhtes vaid läbi trafo nagu (enamik?) stuudiomikrofone?
      Hmm..küsimusest on tõesti raske aru saada.
      - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
      - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

      Comment


        #4
        Probleem on vist selles, et makil on sildvõimendiga võimsusväljund (väljund seega balanseeritud) ja selle taha on vaja panna tavalise (balanseerimata) sisendiga võimendi.
        Trafo või väike elektroonika lahendab selle küsimuse.

        Comment


          #5
          Originally posted by moi@May 4 2006, 22:20
          Probleem on vist selles, et makil on sildvõimendiga võimsusväljund (väljund seega balanseeritud) ja selle taha on vaja panna tavalise (balanseerimata) sisendiga võimendi.
          Trafo või väike elektroonika lahendab selle küsimuse.
          täpselt nii ongi, aga millist trafot mul vaja läheb?

          Comment


            #6
            Ma arvan, et sa nikerdad ennast nende trafode leidmisega ära. Ja kui leiadki siis hind on kirves. Märksönaks vöta näiteks "Jensen".
            Vöi proovi sellist lahendust: http://sound.westhost.com/project87.htm ja Figure 3.
            Mul oli vaja tavaline "unbalanced" signaal konvertida "balanced" signaaliks, et saaks oma vöimendit katsetada. Töötas küll. Aga konverteri toide peab olema samuti väga kvaliteetne.

            Comment


              #7
              asja mõte on siis maki sildvõimendi väljundist võtta signaal ja see teisendada liinisignaali tugevusele järgmisele võimendile. Taolisi trafodega juppe on autohelinduse poodides aeg-ajalt ikka näha olnud, küsi nendest.

              Kui tegelikult enam-vähem sildvõimendi on, siis võiks ju proovida ainult ühest silla harust võtta maa suhtes ja siis seda nõrgendada. Näiteks 10uF lüüt kõigepealt jadamisi (et alaliskomponendist ~6V lahti saada) ja siis pingejagur 5:1 sinna sappa. (näiteks siis 5,6k jadamisi ja 1k selle järelt maha)

              Comment


                #8
                Originally posted by digital@May 7 2006, 11:34
                asja mõte on siis maki sildvõimendi väljundist võtta signaal ja see teisendada liinisignaali tugevusele järgmisele võimendile. Taolisi trafodega juppe on autohelinduse poodides aeg-ajalt ikka näha olnud, küsi nendest.

                Kui tegelikult enam-vähem sildvõimendi on, siis võiks ju proovida ainult ühest silla harust võtta maa suhtes ja siis seda nõrgendada. Näiteks 10uF lüüt kõigepealt jadamisi (et alaliskomponendist ~6V lahti saada) ja siis pingejagur 5:1 sinna sappa. (näiteks siis 5,6k jadamisi ja 1k selle järelt maha)
                kes siis lüüte paneb signaali teele jadamisi?? Polüpropüleenkondensaatorid on päris head. Veel paremad pidavat olema paber+õli aga neid pole vist saadaval.
                http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store.cgi?ec=15a3b

                Väikese voldiga signaali jaoks olen kasutanud Icel ja wima omasid, Icel meeldis rohkem ja kirjas on kah, et audio jaoks sobib. Samuti sobivad nimekirjas esimesed, need mustad. Selliseid kastutakse kõlarite filtrites niipalju kui ma tean.

                Comment

                Working...
                X