Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Olen teinud aga kahjuks päris valmis pole kuna kadus ära vajadus.
Kasutasin http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=MK120 seda ja
lisasin natuke optikat ,et vajalikku kaugust saavutada. Edasi läbi optronide
arvutisse ja proge taha. Vaja lisainfot siis PS.
http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=MK120
kui kasutada seda konstruktorit signaali püüdmiskes. aga tahaks signaali saada kuhugi loendisse, näiteks mõni odavam stopper.
Minu visioon:
Vajutad nuppu(mis on raja kõrval)
nupp lülitab käima taimeri, mis omakorda paneb põlema stardi labid.ja kui taimer loeb ennast ära siis lülitatakse koos rohelise lambiga käima ka stopper (mäluga, vaheaegadega) ja kui masin jõuab ringiga tagasi starti siis lülitatakse kas stopper kinni või võetakse aeg ja stopper laseb edasi.
...KUi üks sõitja on rajal.
Tahaks ka teha sellise asja, aga arvutit ei ole võimalik raja äärde vedada,
Minu süsteem on ehitatud ka samuti,et stardi nupp on eemal ja käivitab tuled mis kustudes käivitavad "stopperi" aga elu käib kõik ikkagi läbi arvuti.(Loeb katkestusi,loeb aega, tegeleb stardituledega).
Kui leida sobiv stopper ja teha asi PIC-iga oleks asi isegi mõeldav.
Ja lisaks veel ,et selle MK120-ne korralikuks saamine nõuab ka hulga vaeva.
Tema norm. töökaugus oli vist 5m. aga seda on nati vähe.Mina lisasin optika nii,et
saatja ja vastuvõtja on ühel poolel ja teisal ainult peegel.(Pole niipalju juhtmeid vedada). Aga siiski jääb suurema lumesajuga mõõtmine ära.
viimati muutis kasutaja Kingpoolik; 23 m 2006, 20:54.
krt lumi läks meelest äkki kuidagi kannatab teha selle süsteemi 25kr laseriga mille suunad peegliga valgus tundliku vastuvõtjale, to piisavalt võimas, et lumi teda eriti ei äiri ja kaugus kah suht hea.kui laseri valgus katkestada siis aktiveerub stop/start/vaheaeg.
keeruliseks kisub.
Aga sellist asjandust oleks vaja. talv ju tulekul (jäärada jms)
Aga põhimõtteliselt peaks ju mõni parkimisandur ka asja ära ajama. parkimisandurid on ju ka mitme anduriga, mis lubaks kasutada ka kerge lumesajuga.
Kas mu mõte on väga mööda? või asi oleks nii mõeldav?
Kusjuures kiirekatkestid saab teha laserite ja fototransistoridega aga peavalu on selliste anduritega küll ja veel (just mehaaniliselt ja optiliselt läks asi päris keeruliseks ja kobakaks). Olen ise teinud elektroonika ühele ajavõtusüsteemile. Signaalid läksid läbi optronite paralleelporti, aja mõõtmisega tegeles arvutis soft. Fooride lülitamine käib samuti läbi paralleelpordi, millega lülitatakse releesid.
Aga kuidas tuleks teha et süsteem eristab rajal olevaid masinaid?
Peaks äkki raadioteel (väikese levialaga) saatja saatma autost infot - kui starti masin jõuab siis korjatakse sensorist aeg ja raadiosaatjast masina id.
Või KUIDAS on võimalik masinaid eristada?
Nagu kardirajal, et masin koguaeg mõõdab iga ringi aegu ja jätab masina (masinale paigutatud saatja) id(teatud koodi) meelde.
edit vb saab selle teha äkki IR-ga- oleks kergem teha aga kuidas töökindlusega jääb.?
kuna küsimus ikka päevakorras.
Seekord lisanub see asi et arvutuste tegemiseks ja salvestamiseks ja mõõtmiseks kasutaks nüüd arvutit. aga kuidas teha ikkagi andurid ja masinate tuvastamine. oleks vaja mingi 3 andurit (kolmele masinale) et kui keegi stardist läbi sõidab siis mõõdab aja ja tuvastab auto.
GPS on liiga aeglane, tavaline side kiirus on 4800 bd. Saab vist kuni 38400-ni...
Äkki oleks targem RFID-tag kasutusele võtta? Lugejad töökaugusega kuni 70cm on küll kallid (ca. 6K)
- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
sellist lahendust võiks proovida. Soft ka hea olemas.
Iseasi kuidas need sensorid teha. Ise mõtlen et äkki igale autole ir led saatja külge ja vastuvõtjaks mõni fototranss| vastuvõtja mis saadaks signaali arvutisse. ja autot eristaks sellega et erinevad ledid või midagi sellist et teatud ledpakkile reageerib ainult üks vastuvõtja jne. iseasi kas see tööle hakkab st kas signaal jõuab vastuvõtjani - alati.
Üks lollikindel võimalus oleks veel et kahele autole. Et ühele autole patareiga signaal külge paremale küljele ja teisele vasakule, kui stardist läbi sõidab siis vastavalt kas parem või vasak vastuvõtja võtab signaali ja saadab arvutisse, kui kasutada kollralikke ir dioode siis peaks päris hästi töötama. saata oleks siis üks korona patarei(9v) ja diood, ja diood põleb kogu sõidu aja.
Comment