Vs: Elektri SÕiduk
alustagem siis algusest:
akupaki tapmise all ma mõtlesin laadimis-tühjenemis tsükleid. niipalju kui mina olen lugenud, lähevad usas kõige kiiremini läbi akupakid kus on tohutusuur amprivajadus, olen nii lugenud.
"Loll jutt suhu tagasi. Akude võimsust arvestatakse W/h-des, ühenda siis paralleeli või järjestikku, võimsus sama, tõestatud!" - seda ma teadsin '
ma ei saanud küll täpselt aru, mida te akupaki pine koha küsisiste, kuid üritan seletada: minu mõte oli see, et geel ja "happe"(ehk tavalisi auto) akusid saab päris kõrge pingeni jadamisi ühendada. kirjutan seda sellepärast, et on inimesi kes ei usu, et saab ühendada rohkem kui 10 autoakut jadamisi, arvati et asi läheb lühisesse vms.
tähendab, ma pean tunnistama piinlikult, et ma tean ainult paari põhjust miks alalisvoolu kontroller on halvem kui vahelduvvoolu oma: nimelt tal puudub regenereeriv võimalus(umbes 90-95% controlleritest), vahelduvvoolu inverteritel on aga regenereeriv pidurdus 95% controlleritel sees. lisaks on reeglina alalisvoolucontrollerid n.ö. ampririkkamad(tekitab rohkem kuumust(palun, ärge lööge mind risti, nii palju olen ma lugenud, mitte enda kogemusest), sest neil on väiksem pinge ning vajavad suuemat voolutugevst, et tagada samad kilovatid.
tähendab, urmas78, ära ole pahane, aga mulle personaalselt ei meeldi eriti PWM controllerid. meeldimine on tegelikult vale sõna, ac inverterid meeldivad(on sümpaatsemad), sest pole vaja lisaks osta/tellida spetsialiseeritud(või lihtsalt uut) elektrimootorit, ning eestist on häid alalisvoolu mootoreid praktiliselt võimatu leida.
akupaki pinge ja läbisõidu kohta on minul tekkinud vähemalt selline arusaam, kui eksin, siis palun parandage(see ei olnud kirjutatud solvununa, pigem, parandage, et ma teaksin !!! )!
kuid siiski siiski, ma olen lihtsalt üks loll pubekas, kes otsis natuke infot :P
tanel
alustagem siis algusest:
akupaki tapmise all ma mõtlesin laadimis-tühjenemis tsükleid. niipalju kui mina olen lugenud, lähevad usas kõige kiiremini läbi akupakid kus on tohutusuur amprivajadus, olen nii lugenud.
"Loll jutt suhu tagasi. Akude võimsust arvestatakse W/h-des, ühenda siis paralleeli või järjestikku, võimsus sama, tõestatud!" - seda ma teadsin '
ma ei saanud küll täpselt aru, mida te akupaki pine koha küsisiste, kuid üritan seletada: minu mõte oli see, et geel ja "happe"(ehk tavalisi auto) akusid saab päris kõrge pingeni jadamisi ühendada. kirjutan seda sellepärast, et on inimesi kes ei usu, et saab ühendada rohkem kui 10 autoakut jadamisi, arvati et asi läheb lühisesse vms.
tähendab, ma pean tunnistama piinlikult, et ma tean ainult paari põhjust miks alalisvoolu kontroller on halvem kui vahelduvvoolu oma: nimelt tal puudub regenereeriv võimalus(umbes 90-95% controlleritest), vahelduvvoolu inverteritel on aga regenereeriv pidurdus 95% controlleritel sees. lisaks on reeglina alalisvoolucontrollerid n.ö. ampririkkamad(tekitab rohkem kuumust(palun, ärge lööge mind risti, nii palju olen ma lugenud, mitte enda kogemusest), sest neil on väiksem pinge ning vajavad suuemat voolutugevst, et tagada samad kilovatid.
tähendab, urmas78, ära ole pahane, aga mulle personaalselt ei meeldi eriti PWM controllerid. meeldimine on tegelikult vale sõna, ac inverterid meeldivad(on sümpaatsemad), sest pole vaja lisaks osta/tellida spetsialiseeritud(või lihtsalt uut) elektrimootorit, ning eestist on häid alalisvoolu mootoreid praktiliselt võimatu leida.
akupaki pinge ja läbisõidu kohta on minul tekkinud vähemalt selline arusaam, kui eksin, siis palun parandage(see ei olnud kirjutatud solvununa, pigem, parandage, et ma teaksin !!! )!
kuid siiski siiski, ma olen lihtsalt üks loll pubekas, kes otsis natuke infot :P
tanel
Comment