Vs: Puldi auto vastuvõtja muutmine
kui su mootor on võimeline tarbima hetkeliselt 28 amprit, siis ei saa midagi lihtsat teha, voolud ropult suured.
1. Vaheta mootor nõrgema vastu
2. Pane mootorile takisti vahele, et vool ei saaks nii suureks minna ja vaheta trantsid nii võimsate vastu, mis siis seda voolu välja kannatavad
3. Hangi õige regulaator PWM funktsiooniga ja pidurifunktsiooniga, kui pidurdades annad tagurpidikäigu siis raiskad akut ja rikud mootorit.
Ära kasuta sellist lahendust, nagu seal skeemis on turbo reziim, sest kalli aku rikub selline jamamine väga ruttu ära ja kulutus tuleb suurem kui õige kontroller
Muide trants, mis 28 amprit vastu peab, on miski 30eegu ringis, 4 tk=120, + mõni komplekt põleb ikka läbi kah nii et odavat lahendust sellise võimsa auto puhul pole. Võid ju kasutada releed, pole nad nii pahad midagi
kui su mootor on võimeline tarbima hetkeliselt 28 amprit, siis ei saa midagi lihtsat teha, voolud ropult suured.
1. Vaheta mootor nõrgema vastu
2. Pane mootorile takisti vahele, et vool ei saaks nii suureks minna ja vaheta trantsid nii võimsate vastu, mis siis seda voolu välja kannatavad
3. Hangi õige regulaator PWM funktsiooniga ja pidurifunktsiooniga, kui pidurdades annad tagurpidikäigu siis raiskad akut ja rikud mootorit.
Ära kasuta sellist lahendust, nagu seal skeemis on turbo reziim, sest kalli aku rikub selline jamamine väga ruttu ära ja kulutus tuleb suurem kui õige kontroller
Muide trants, mis 28 amprit vastu peab, on miski 30eegu ringis, 4 tk=120, + mõni komplekt põleb ikka läbi kah nii et odavat lahendust sellise võimsa auto puhul pole. Võid ju kasutada releed, pole nad nii pahad midagi
Comment