Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

12v-1v regulaatorit???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    12v-1v regulaatorit???

    Tuli tahtmine autole püsikiiruse hoidja teha.(=pöörete hoidja).
    Tegemist autoga kus gaasipedaali ja moootori vahel mehaaniline ühendus puudub, gaasi pedaali küljes on potekas mis annab kuni 4v välja, täisgaasi korral.
    Mina tahaks et annaks 1v, siis mootor käib 2000p/min, mis maanteel 5käigu korral(manuaalkast) teeb kiiruseks ~95km/h.

    Kuna see 1v läheb auto "ajju" on vaja saada täpne ja kindel 1v sõltumata toitepinge väikesest kõikumisest.

    Mõtlesin et lm317 annab 1,2v sinna järele paras pote siis saaksin reguleerida näiteks 0,8v-1,5v, hästi see mõte mulle ei meeldi kuidagi vale tundub.
    Pakkuge midagi paremat välja!

    Kas ei ole olemas pingeregulaatorit 0,1v-3,0v näiteks?

    #2
    Vs: 12v-1v regulaatorit???

    Otsi mingi selline diood,millel tekib pingelang umbes voldi kanti või siis pane mitu neid jada.tegelikult ma ei kujuta ette,et mismoodi sul see pote ühendatud on,et 4v annab.Samas võiksid siis juba sinna originaalpotele tavailse pote jadamisi kõrvale ühendada(ennem uurid välja selle takistuse jms) ja siis tooksid kuskile salongi nagu käsigaasina asja.Eks annab muidugi miskit paremat ka välja mõtelda.
    otsija

    Comment


      #3
      Vs: 12v-1v regulaatorit???

      Kuidas see pote üldse ühendatud on? Aju annab talle ise toite peale? Mis potentsiaal on poteka otstel?

      Neid detaile teadmata ei ole vist õige soovitusi anda; lollikindel tundub vaid releega teise poteka peale ringilülimine.
      If you think education is expensive, try ignorance.

      Comment


        #4
        Vs: 12v-1v regulaatorit???

        pote ei ole teatavasti pinge allikas, vaid takisti. järelikult manuaalse pingeregulaatori saad ka teha takistite või teise pote abil. milleks leiutada pingeallikat, kui seda vaja pole. armatuuri paigutad kuskile pote või ketaslüliti ja siis selle kõrvale nupu, millest lülid ümber pedaali ja "püsikiiruse hoidja" vahel
        veel parem, kui saad selle takistikomplekti lüliti paigutada pedalide juurde, et siis gaasi või piduri vajutamisel lülitatakse koheselt originaalpotele ümber
        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

        Comment


          #5
          Vs: 12v-1v regulaatorit???

          Kiirus hakkab kõikuma vastavalt koormusele, mäest üles minnes langeb ja vastupidi. Õigem oleks teha blokk, mis arvestab ka kiirusimpulsse. Väljavõte elektroonilisest spidomeetrist (kui juba elektrooniline segusiiber, siis ilmselt pole ka spido trossiga), kiirusandurist vm. Selle info põhjal siis reguleerib seda 1...4V pinget. Kaks lülitit siduri- ja piduripedaali alla, et oleks ikka nagu "päris"
          Esialgu võid muidugi proovida LM317 ja 4. käiguga. Vähemalt veendud kas see "püsipinge" mõte on üldse sobiv.

          Comment


            #6
            Vs: 12v-1v regulaatorit???

            Skeem

            See koht kus ma 1v mõõtsin on juhe nr 5 pistikus x69(ühendab gaasipedaali ajuga). See pistik x69 on hästi heas kohas ja hea ehitusega, lihtne juhtmeid lisada, ainult selle pistikuga tahakski läbi ajada.(ma ei taha isegi teada kuskohas x73 on kuskil gaasipedaali läheduses ilmselt, seega suht pees...)

            Ma ikka oma 1v-st ei taha loobuda, et siis selle 1v lasen pistikus x69 juhtmesse 5 ja pistiku ning pedaali vahele suletud kontaktid.

            Juhtmele 7 samas pistikus, ka suletud kontaktid vahele.(jutu järgi pedaali asendite kohta tundub et selle kaudu teab aju et tuleb tühikäigul olla)

            Aru ma ei saa miks on juhe nr6 ajuga ühenduses või on see + ja - jublakas reostaat hoopis, et siis kui sealt takistus kaob oskab aju veateadet välja anda.


            Õigem oleks teha blokk, mis arvestab ka kiirusimpulsse.
            Õige oleks originaal püsikiiruse kang osta . Tegelt sellise bloki tegemine pole minu jaoks käige lihtsam ülesanne

            Kaks lülitit siduri- ja piduripedaali alla, et oleks ikka nagu "päris"
            Need lülitid tulevad....õigemini tuleb siduri pedaali alla, piduril juba on.

            Aga nüüd käige välja mõtteid kuidas ma seda kõike tehes võin auto ajule liiga teha, seda ma tahan välistada nii palju kui võimalik.

            Comment


              #7
              Vs: 12v-1v regulaatorit???

              Esmalt postitatud xxl112 poolt
              Aru ma ei saa miks on juhe nr6 ajuga ühenduses või on see + ja - jublakas reostaat hoopis, et siis kui sealt takistus kaob oskab aju veateadet välja anda.
              Arvatavasti selleks, et automaatkstil lülida sisse "kickdown"...järsult pedaal põhja vajutades rakendub automaatkastil madalam käik. Näiteks möödasõidul võib vaja minna.
              Autom. kast on uuematel autodel alati ECU (ehk aju) elektroonikaga mingitmoodi seotud.
              Veateade tuleb siis, kui potekas on katkestus. Aju sätib siis mootori idle rezhiimi. Vajuta palju tahad, tolku pole :-)

              Comment


                #8
                Vs: 12v-1v regulaatorit???

                Parem uuri järele,äkki polegi muud vaja kui kangi ja aktiviseerida ajus püsikiirusfunktsioon.

                Comment


                  #9
                  Vs: 12v-1v regulaatorit???

                  Esmalt postitatud Heinar poolt
                  Parem uuri järele,äkki polegi muud vaja kui kangi ja aktiviseerida ajus püsikiirusfunktsioon.
                  Uuritud, ei ole tõesti mitte midagi muud vaja teha kui õige kang leida/osta, paigaldada, ajus juba kõik olemas.

                  Ütleme nii et ega selle gaasipedaali jalaga paigal hoidmine nii raske ka ei ole et selle eest oleksin nõus kangi raha 1000.- välja käima.
                  Pealegi ega mõte polegi iga hinna eest eesmärgini jõuda, protsess kuidas sinna jõuda on ka oluline Ise tehes äkki hoian oma hallolluse natuke paremas vormis

                  Comment


                    #10
                    Vs: 12v-1v regulaatorit???

                    Vaata aegajalt ebay-s ringi, võib vedada.

                    Comment


                      #11
                      Vs: 12v-1v regulaatorit???

                      Nii, 1v sain lm317+väljundisse 560kohm takisti ja autosse tahaks ta umbes NII panna.

                      Nüüd kuidas asja turvalisust tõsta s.t. mis ka ei juhtu auto aju peab ellu jääma.

                      1. Kui mõõdaksin ära voolutugevuse ajju minevas juhtmes ja paneksin natuke suurema taluvusega sulavkaitsme vahele?
                      2. Kui olulised on relee mähise otste vahele pandud dioodid? Kas on vaja panna kaitsmaks pingeregulaatorit?
                      3. Kas on olemas pinge kaitset? Et kui pinge kasvab üle 3v siis ahel katkeb, selle paneks 1v juhtmele siis.(aju kannatab 4v, tegelikult vist kannatas nii massi kui +12v-d pidavat andma erineva veadeate kumalgi juhul aga ei tahaks katsetama hakata)

                      Tänud, kui keegi viitsib süveneda ja aitab miskit paremaks muuta.

                      Comment


                        #12
                        Vs: 12v-1v regulaatorit???

                        Ega tingimata ei pruugi originaal kangi osta, armatuurile lihtsalt paned suvalise lüliti, kui seda surud, siis hoiab hetkel olevat kiirust.

                        Comment


                          #13
                          Vs: 12v-1v regulaatorit???

                          Ega tingimata ei pruugi originaal kangi osta, armatuurile lihtsalt paned suvalise lüliti, kui seda surud, siis hoiab hetkel olevat kiirust.
                          Sa mõtled et kasutan ära seda pistikut mis kangile mõeldud või....?
                          Kui nii siis kuidas kiiruse hoidmine maha tuleb, gaasiga? (pidur ja sidur vaevalt seotud on ajuga, või on???)

                          Mulle tundub et tead sellest midagi, ära häbene, räägi .
                          Autoks on 95` e36 2,5TD

                          Comment


                            #14
                            Vs: 12v-1v regulaatorit???

                            Pidur ja sidur on juba seotud ajuga. lihtsalt kangi asemel paned lüliti, mille ühendad sinna pistikusse, kuhu muidu kang käib. Ei ole uurind kuidas asi BMW-l lahendatud on.

                            Olen püsikiiruse hoidikuid peale pannud VAG Grupi autodele: AUDI, VW jne.

                            Comment


                              #15
                              Vs: 12v-1v regulaatorit???

                              Skeemi jupp

                              Kas VAG autodel on kangis sama põhimõte.

                              Selleks et tead saada milline takistus on vajalik et kiirust hoidma jäeks on veel mõni võimalus peale originaal kangilt mõõtmise või?

                              Kust sa said?(kui oli sama lahendus)

                              Comment

                              Working...
                              X